Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2004, 19:43
S
S is offline
Hey,

ff een vraagje voor de mensen die dit spel ook hebben.

Als ik diamanten oorbellen koop en deze indoe zie ik in beide oren een diamant zitten. Maar zodra ik mezelf omkleed ofzo, of andere oorbellen indoe bij mijn gangster , zit er nog maar in één oor een diamantje. Dit wordt verholpen door een ander paar te kiezen, maar dit lukt niet altijd.

Weet iemand waar dit aan ligt, dit is irritant.

Je krijgt namelijk respect naarmate je meer diamanten in en om hebt en als ik er maar één in mijn oor heb, is dat niet zo heftig .

Thnx.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2004, 21:45
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Ik zou het niet weten, maar ik wil juist weten.... is dit een vette game? Ik heb de 1e game wel, die vond ik echt leuk toch. Ik heb helemaal nog nix van deze sequal gehoord. Hoe is deze game?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:16
S
S is offline
Yoo hij is zóo vet.

Kopen die shit!

Je begint als 'suspect' van de politie (waarvan je het uiterlijk in het begin zelf bepaalt) en kunt dikke ice kopen (bij Jacob the jeweller), heel veel kleren, je haar laten doen, naar de kapper gaan (baard en haar), trainen en tattoo's laten zetten.

Hoe duurder je bling, hoe meer charm je hebt, hoe meer respect.

45 Bekende rappers zitten erin, met de orginele stemmen. Rappers zoals Snoop Dogg, Xzibit, Busta Rhymes, Method Man, Red Man, Lil' Kim, Fat Joe, Ice-T, Ludacris, Bubba Sparxxx, Scarface, Freeway, Fam-Lay en nog veel meer. Plus nog zo'n 30 characters zoals Jacob (vechten met de juwelier) en een bodyguard.

Hij is gewoon heel erg gaaf. Tenminste, dat is mijn oordeel .

Maar ik wil nogsteeds weten van die oorbel, is dit een glitch of niet? Of kan ik wisselen tussen één oorbel of 2?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:19
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Geen Ghostface meer? Haha ik verneuk je topic sorry man. MAar ik ga deze game dus ook binnenkort aanschaffen, alleen, hij ligt hiero nog niet in de winkels. Ik ben ook al naar de locale gameshop hier geweest en zelfs deze gasten hadden hem ook nog niet. Ik heb het spel maar bij ze besteld, hij zou er wel zijn op 10 oktober haha. Nou ja, dan maar even w8en, ik ben toch niet zo'n hardcore gamer.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:30
S
S is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 28-09-2004 @ 23:19 :
Geen Ghostface meer? Haha ik verneuk je topic sorry man. MAar ik ga deze game dus ook binnenkort aanschaffen, alleen, hij ligt hiero nog niet in de winkels. Ik ben ook al naar de locale gameshop hier geweest en zelfs deze gasten hadden hem ook nog niet. Ik heb het spel maar bij ze besteld, hij zou er wel zijn op 10 oktober haha. Nou ja, dan maar even w8en, ik ben toch niet zo'n hardcore gamer.
Ook Ghostface zit erin . Ik ga niet heel die fucking lijst plaatsen hoor, zoek maar op .

Hmm, hier is ie uit sinds Vrijdag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten