Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Helaas voor mij, want dan pas ik die aubergine broek dus zeker niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
argh, *twijfel* ik vind het wel een ontzettend koele broek.. wat wil je ervoor hebben? ooh, wacht, dat wist je niet.. hoeveel had je er nieuw voor betaald? |
![]() |
|
Zwarte docs, van ruw leer. Maat 40,5
Zelden gedragen (de kraaltjes kunnen natuurlijk weer van de veters af) Zwarte broek met gele accenten (overseaz) van lichte stof. Maat L [afbeelding] [afbeelding] Welke maat is dit ongeveer? Blauw sweatstof jasje met randen in alle kleuren. Maat s/m [afbeelding] Hoe groot valt deze? Hoeveel wil je voor deze 3? En waar woon je?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zwarte ribbroek (stuka) Maat 32
is die al weg? zou je me erover kunnen emailen? famousdawn@hotmail.com
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb via de mail begrepen dat Sawna m ook al erg graag wil (die zwarte) Roxan woont in Belgie dus is nog weer aan het twijfelen, maar ik houd jullie wel op de hoogte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gemeten met de broek 'plat' zeg maar, dus niet rondom (dat is dus 2x de maat die er staat) Taille: 41 cm Lengte binnenbeen: 80 cm Lengte taille-onderkant (langs de buitenrand): 107 cm Breedte onderkant pijp: 33 cm Breedte broek bij kruis, per pijp: 27 cm Breedte knie: 24 cm Heb je hier wat aan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Taille: 40 cm Lengte binnenbeen: 83 cm Lengte taille-onderkant (langs de buitenrand): 111 cm Breedte onderkant pijp: 38 cm Breedte broek bij kruis, per pijp: 30 cm Hij was nieuw tussen de 50 en 60 euro. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|