![]() |
|
men ex had een ongelukje die zat helemaal onder haha de hele gezicht.......
zegt ze zo....... GADVER en toen zei ik , daar gaan je haren sneller van groeien en toen moest ze lachen ![]()
|
![]() |
YESSSSS, wat ben ik gezegend met mijn vriendin!! Zij vind het namelijk helemaal niet erg
![]() ![]() Maar ik kan me wel voorstellen dat een meisje het niet echt lekker vind. Kijk, ik wil het ook niet op mijn gezicht hebben en ik denk wel meer jongens niet. Toch? Maar om op een meisjes gezicht klaar of in dr mond klaar te komen is zeker wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en kzie t probleem ook niet, we hadde dr alleen maar lol om, klinkt misschien ranzig maar als k dr weer onder zat, dan smeerde ik t in ze gezicht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
R.I.P
Dit is eg waar gebeurt een nichtje (6jaar)van een vriendin van mij is in de sperma van haar vader gestikt. Zij werd vaak verkracht door haar vader, zij moest dus haar vader pijpen. Hij kwam in haar mond, en het kleine meisje stikte erin. Ik vind het eg vreselijk dat dit soort dingen kunnen gebeure, mijn vriendin heeft het er nog steeds moelijk mee, ze heb geen contact meer met haar oom. Die overigens in de bak zit. ![]() ik wens zoiets eg niemand toe! S.O13 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|