Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ken ook wel dit soort verhalen van dichtbij.
aan de ene kant denk ik t wel te snappen (nooit zelf een relatie gehad die zolang duurde) je bent zolang samen geweest en kan dat niet zomaar loslaten , of liever gezegd wilt dat niet , ik denk dat je dat wel zou moeten doen eigenlijk (nej ik denk niet ik weet t ) omdat t anders in situaties komt dat je jezelf en ook anderen veel pijn en onzekerheid bezorgt. ik zelf ben geen echte voorstander van vrienden blijven terwijl t uit is ..vooral omdat wat ik voor iemand voelde altijd wel als een soort vuurtje blijft branden (alleen bij mn ex voor mn nieuwe ex (yikes wordt complex) niet omdat t daar bij mij overtgegaann is dus ben ik weer vrienden met dr) maar zolang dat kleine vuurtje dr is wil ik dr niet meer *hout* opgooien zegmaar want anders blijf je verliefd en krijg je dit soort situaties ..daarbij ben ik toch al niet een te grote voorstander van voor een 2e keer met elkaar te nemen behalve onder bijzondere omstandigheden. en nu lul ik te en lang te veel ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik zie het niet meer zitten (help me) FrankB93 | 10 | 11-05-2011 19:25 | |
Liefde & Relatie |
iemand goed kennen/vriendschap -> verliefdheid Artemist | 9 | 18-07-2008 21:26 | |
Seksualiteit |
Niet pijpen. Thom | 127 | 29-10-2006 15:23 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
De wassende nacht Lalala1111 | 13 | 14-02-2005 13:09 | |
Psychologie |
kan iemand me helpen undefined | 7 | 20-04-2002 21:55 |