Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 08:53
Penelopeia
Penelopeia is offline
mijn zus zit in zo'n situatie; ze heeft een hele tijd iets met een jongen gehad (iets van 2 jaar) en het is nu een tijdje uit..en nog steeds vind ze het moeilijk om hem echt te laten gaan. hij heeft een nieuwe vriendin, opzich een goede reden om hem maar eens snel te vergeten natuurlijk. maar nog steeds belt hij mn zus af en toe op en wil hij wat afspreken enzo; ene keer is zij daar heel enthousiast over (ze vindt hem ergens nog leuk) maar de andere keer wordt ze boos op hem, hij heeft immers toch die nieuwe vriendin?
nouja, ik merk dus aan haar dat ze hem wil vergeten, maar dat dus niet lukt omdat hij haar wil blijven zien enzo (en zij hem stiekem ook wel)...en soms zegt hij dingen die eigenlijk niet kunnen (dat hij altijd nog de behoefte heeft haar nog steeds te zoenen enzo).
Nu had ik daar gisteren een heel goed gesprek over met mn zus en ze weet niet echt wat ze ermee moet...iemand tips?
Oud 20-02-2002, 09:57
@pie
@pie is offline
Citaat:
Penelopeia schreef:
*verhaal :-)*
dr gaat tijd overheen.. een vriend van me heeft 4 jaar een relatie gehad met een meisje wat zij uitmaakte.. nu, na 5 maanden, is het een beetje bezonken, en kan ie weer verder met leven.. hij had toen het uitwas meteen hordes vrouwen om zich heen, maar daar had ie geen behoefte aan, alleen om goed te kunnen praten, af en toe te kunnen zeiken.. hij ging absoluut niet meer met r om, omdat ie wist dat ze dan in zijn hoofd zou blijven spoken..

nu heeft ie inmiddels 2 weken iets met een meissie, dus uiteindelijk is het wel goedgekomen :-)
Oud 22-02-2002, 14:28
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ken ook wel dit soort verhalen van dichtbij.
aan de ene kant denk ik t wel te snappen (nooit zelf een relatie gehad die zolang duurde) je bent zolang samen geweest en kan dat niet zomaar loslaten , of liever gezegd wilt dat niet , ik denk dat je dat wel zou moeten doen eigenlijk (nej ik denk niet ik weet t ) omdat t anders in situaties komt dat je jezelf en ook anderen veel pijn en onzekerheid bezorgt.

ik zelf ben geen echte voorstander van vrienden blijven terwijl t uit is ..vooral omdat wat ik voor iemand voelde altijd wel als een soort vuurtje blijft branden (alleen bij mn ex voor mn nieuwe ex (yikes wordt complex) niet omdat t daar bij mij overtgegaann is dus ben ik weer vrienden met dr) maar zolang dat kleine vuurtje dr is wil ik dr niet meer *hout* opgooien zegmaar want anders blijf je verliefd en krijg je dit soort situaties ..daarbij ben ik toch al niet een te grote voorstander van voor een 2e keer met elkaar te nemen behalve onder bijzondere omstandigheden.
en nu lul ik te en lang te veel
Oud 22-02-2002, 23:27
MeCute1983
MeCute1983 is offline
doet me denken aan With Or Without You van U2
Reageren

Regels voor berichten