Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2004, 20:15
jolyn
jolyn is offline
Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk een heel dringend vraagje, waarvan ik hoop dat er snel op gereageerd word zodat ik eventueel de morning after pil nog kan ophalen. Deze is toch uiterlijk tot 72 uur na de geslachtsgemeenschap nog in te nemen?

Ik ben gister 28 september met mijn vriend naar bed geweest.
Ik ben niet aan de pil, dus we hebben gebruik gemaakt van een condoom. We zijn die avond 2 keer met elkaar naar bed geweest. 1 keer met een smaakcondoom zonder glijmiddel, en 1 keer met een condoom met glijmiddel. De eerste keer zijn we niet zo lang doorgegaan, vrijwel gelijk nadat mijn vriend was klaargekomen heeft hij zijn penis teruggetrokken.

Maar de tweede keer dat we gingen neuken, kwam hij klaar (misschien zelfs meerdere keren)maar neukte dan steeds gewoon door... Zijn penis is dus tussentijds slap geworden en door de opwinding vrijwel gelijk weer stijf geworden?! Maar nu ben ik heel erg bang dat het sperma tijdens de slappe toestand van zijn penis naar beneden is gaan glijden en op die manier toch in aanraking is gekomen met mij vagina.. Kan dit? Of hangt dit ook af van het standje dat je aanneemt?

We deden het gebruikelijke standje jongen boven, meisje onder. Maar de eerste keer met dat smaakcondoom zat ik bovenop hem. Als zijn penis dan slap is geworden tussentijds, is de kans dan niet nog groter dat het sperma naar beneden glijd? Ik hoop dat jullie me begrijpen en een antwoord hebben? Ik ben best wel een beetje bang, vooral omdat ik dus nie aan de pil ben! HELP :-(

Groetjes Jolyn
Oud 29-09-2004, 20:18
Qimm
Qimm is offline
tja, nou ja... het kán wel volgens mij, maar als je je cht zo veel zorgen maat dan zou ik gewoon voor je eigen gemoedsrust de morning after pil gaan halen (en gelijk maar een receptje aanvragen voor de gewone pil, heb je dit ook niet meer)
Oud 29-09-2004, 20:31
Verwijderd
De kans is heel klein, maar dan kun je alsnog wel een morning-after pil halen; je kunt beter voor niets zo'n pil geslikt hebben, dan dat je zwanger bent.
Oud 29-09-2004, 21:02
AngelLena
AngelLena is offline
zie FAQ in de mededeling, verder verwijs ik je door naar L&G zoals vermeld in het sticky topic.

Regels voor berichten