Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 19:11
Verwijderd
Hallo,

Ik heb een setje van Welltech (zender en ontvanger) ooit eens bij de ALDI gekocht. Je kan er audio en video signaal mee verzenden, bijv. van de PC naar de TV. Er zitten 3 van die tulpaansluitinkjes op, niet dat dat ertoe doet, maar toch.

Nou wou ik dus een film bekijken op mijn TV, door het van mijn PC naar de TV te verzenden. Maar het probleem is dat er nogal wat storing optreedt. Vooral bij kleuren als zwart of rood valt het heel erg op: er zitten allemaal stukjes rood, groen en blauw (die er niet thuis horen!) op het beeld, en da's erg irritant. Misschien heeft iemand wat tips om de ontvangst te verbeteren?? Zou er iets kunnen zijn dat die storing oplevert of is het signaal gewoon te zwak?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2004, 19:16
grensgeval
grensgeval is offline
wat doet ie als je zender/ontvanger dichter op elkaar zet? dan weet je namelijk als iets meer
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
grensgeval schreef op 30-09-2004 @ 20:16 :
wat doet ie als je zender/ontvanger dichter op elkaar zet? dan weet je namelijk als iets meer
We hadden het setje ook gebruikt om van de TV beneden naar de TV boven beeld te verzenden. Toen was de beeldkwaliteit wel goed dacht ik. Die afstand was geloof ik niet bijzonder veel minder. Wel zat daar alleen het plafond tussen. Nu zit er een muur en een deur (of een muur (hangt ervan af hoe je het richt)) tussen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 20:16
Verwijderd
Laat maar, mensen! Ik heb het al opgelost Een draadje om het verzendgeval gewikkeld, zodat er minder afstand tussen zit Eigenlijk is 't een snoertje met een koptelefoon eraan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten