Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maarja er lopen een hoop gekken rond op deze wereld (en af en toe kom je zo'n gek tegen)
||
Citaat:
![]() Nee sorry, ergens zijn slapende mensen in het openbaar altijd wel grappig.. Behalve als ze naast je zitten en je niet zeker weet of ze nog leven.. Ik geloof niet dat dit op L&R hoort, of wil je ervaringen horen van mensen met een relatie die dit soort dingen leuk vinden? Kijk, dan wordt het alweer lastiger.. Meestal ben je zelf ook moe als je vriendin ligt te slapen.. Dus dan ga je liever zelf ook slapen, dan kijken..
|
ja, mijn vriendje kan ook heel lief slapen. hij merkt in zn slaap niet eens als ik aan m zit. (ik wel) dus dat vind ik dan wel komisch. ik kan zelfs over m heen rollen, wordt ie nog niet wakker. op zn ergst gaan de ogen 2 seconden open en dan weer dicht. echt cute... *me love sjaakie*
|
![]() |
Inderdaad zijn slapende meiden leuk.... alleen het is al gauw verpest als ze snurkt
![]() mocht je er onverhoopt achterkomen dat ze niet leuk uitziet als ze slaapt. Want gisteren zag ze in de discotheek er heel anders uit... dan is het een uitkomst... sluip weg.......... en ......... RUN FOREST RUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
|
Ik was op t strand, in zijn tshirt in slaap gevallen en toen hoorde hij wat geronk naast m en dat vond ie wel lief gloof ik. (soms snurk ik een beetje als ik verkoude ben
![]() Ik vind trouwens alleen mijn vriendje lief als ie slaapt, andere jongens zijn niet zo boeiend als ze slapen... maar dat geldt ook voor als ie wakker is natuurlijk ![]() |
![]() |
|
ik ben eng al slaap volgens me ouders ik slaap met me ogen open en praat dan af en toe
maar mijn zusje slaapt wel heel lief die is stil en slaapt met de ogen dicht en ligt gewoon zo op een relaxte manier (mijn zusje slaapt overal in de auto in het vliegtuig op het strand ze is 13 )
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132 Pruts0r | 496 | 25-07-2008 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |