Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2004, 15:21
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Beste mensen,

Ik vroeg mij af wat voor meeste domme en meest onwaarschijnlijke blunders je hebt begaan of je gewoon overkwamen bij je eerste afspraakje.

Als het een hele goeie is, maar niet van je eerste afspraakje, mag die er ook best bij .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2004, 15:30
Verwijderd
Helaas heb ik nooit echt een serieuze blunder begaan op een eerste afspraakje.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 15:36
Verwijderd
Geen blunders op mijn 1e afspraakje... TS wel??
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 16:05
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik had een jongen ontmoet, in een discotheek, en daarna had hij mij gebeld. Ik had zijn mobiel nummer niet, maar hij had mij met zijn thuistelefoon gebeld. Dus ik dacht dat het leuk was om ook wat initiatief te tonen en besloot hem op zijn thuistel te bellen. Neemt er iemand op, met een mannenstem, maar ik verstond de naam niet goed. Dus ik begin met te vragen of hij het leuk zou vinden om een keer nog wat af te spreken krijg ik als antwoord dat hij die vraag al heel lang niet meer gehoord had, aangezien hij getrouwd was. Had ik zijn vader te pakken , daarna uiteindelijk toch nog de juiste persoon aan de tel gehad, maar ik schaamde me wel. Ach ik was toen veertien . Dus nog voor het eerste echte afspraakje had ik al en blunder begaan (van dat afspraakje is het overigens nooit meer gekomen).
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 16:06
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 25-09-2004 @ 16:36 :
Geen blunders op mijn 1e afspraakje... TS wel??
Mwah, heb eigenlijk nog nooit een eerste afspraakje gehad...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 16:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Simoen schreef op 25-09-2004 @ 17:06 :
Mwah, heb eigenlijk nog nooit een eerste afspraakje gehad...
En daarom open je dit topic, zodat je kunt lezen wat je alvast niét moet doen bij zo'n gelegenheid.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 16:08
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2004 @ 17:07 :
En daarom open je dit topic, zodat je kunt lezen wat je alvast niét moet doen bij zo'n gelegenheid.
Nee om andere redenen .
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 16:09
Verwijderd
Niet echt op afspraakje, maar wel blunder en ook beetje L&R

Een tijdje terug was mijn eerste schooldag. Ik ging naar school en sommigen uit onze klas zouden een trein eerder gaan, voor het geval we het niet zouden redden met lopen.
Dus ik een trein eerder dan normaal richting zutphen en daar zou ik overstappen naar Deventer. Ik stapte in de trein en het was druk dus ik ging bij iemand zitten. Leuke jongen! We keken elkaar aan en lachten naar elkaar. Ik durfde niets te zeggen Mn handen waren helemaal aan t trillen dus ik ging een vriendin smsen om te vertellen dat ik toch tegenover zo'n onwijs leuke jongen zat!
We stappen uit in Zutphen en ik moest naar perron 3. Ik liep die richting op en hij ook. Ik liep dus achter m aan. Een paar keer keek ie nog achterom. Dus hij stapt bijna in de trein en hij kijkt weer om en we lachen naar elkaar. Ik stap ook in en aangezien t ook in deze trein druk was ging ik weer tegenover m zitten..
We lachen weer en ik ga maar weer smsen
De trein vertrekt en na een paar minuten bekruipt mij t gevoel dat ik in de verkeerde trein zit. Ik kijk op een blaadje dat ik had uitgeprint en ja hoor, mijn trein zou pas om 11.04 vertrekken en ik was al onderweg en het was net 11 uur. Oeps!
Het eerste station ben ik meteen uitgestapt en ik kwam gelukkig nog op tijd op school (en toen we in Zutphen stopten kwamen twee klasgenoten bij mij in de coupé zitten gelukkig )...
Blunder dus. Ben blij dat ik niet gevraagd heb: ga jij ook naar Deventer? Anders stond ik nog zwaarder voor lul
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 16:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Simoen schreef op 25-09-2004 @ 17:08 :
Nee om andere redenen .
Leedvermaak?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 16:11
Verwijderd
jongens niet meer zo chatten
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 16:15
Roeleke
Roeleke is offline
Nog maar 'n paar eerste afspraakjes gehad en nog nooit 'n blunder gemaakt. Misschien moet ik daar wel eens mee beginnen...
Oud 25-09-2004, 16:17
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 25-09-2004 @ 17:15 :
Nog maar 'n paar eerste afspraakjes gehad en nog nooit 'n blunder gemaakt. Misschien moet ik daar wel eens mee beginnen...
Oei ik maar bij elk eerste afspraakje wel een blunder . Misschien doe ik dan toch iets fout .
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 16:51
Briseïs
Briseïs is offline
Ik doe niet aan eerste afspraakjes.
Oud 25-09-2004, 17:10
annia
annia is offline
Was geen echt afspraakje, er waren anderen bij, maar toen moest ik bijna kotsen echt kokhalzen enzo. Van de zenuwen. Dat is misschien best een blunder. In elk geval niet erg charmant
Oud 25-09-2004, 17:11
_Moby_
_Moby_ is offline
hm eerste afspraakje was wel goed verlopen, ondanks zij 10 minuten te laat was waardoor ik al zeikenat was geregend op de plaats waar we hadden afgesproken...

voor de rest maak ik natuurlijk aan een stuk door blunders.. bijvoorbeeld toen ik voor 't eerst bij haar thuis was..

haar ouders vol interesse: "hoe oud zijn jouw ouders?"

ik: "ohh die zijn al best oud, m'n vader 57 en m'n moeder 54"

bleken haar ouders van dezelfde leeftijd te zijn (ook al zagen ze 10 jaar jonger uit)
Oud 25-09-2004, 17:37
Elmoo
Elmoo is offline
Het was tijdens het eerste afspraakje met mijn huidige vriend. Deze blunder beging ik trouwens niet zelf maar hij
We gingen ergens even wat drinken en hij nam een stukje appeltaart erbij. Toen hij daarmee terug kwam en bij me kwam zitten zei hij: "Ow, he bah.. deze appeltaart lust ik niet. Niet van dit merk... " Daar moest ik al een beetje om grinniken maar heb er verder helemaal niet over nagedacht.
En pas nadat we iets van een maand verkering hadden heeft hij gebiecht dat hij de taart heus wel lustte maar het niet door zijn keel kon krijgen van de zenuwen, gehehe.
Dat vond ik wel heel lief en kan me wel voorstellen hoe hij zich toen voelde
Oud 25-09-2004, 17:46
Envy
Envy is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-09-2004 @ 17:51 :
Ik doe niet aan eerste afspraakjes.
jij begint bij de tweede?

ik kan me eigenlijk ook geen blunders herinneren.
Oud 25-09-2004, 18:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik had geen blunders op mijn eerste afspraakje, want dat was met een meid waar onze halve vriendenkring gek op is geweest, maar zo onzeker als wat was, dat ze met niemand is gegaan. Echte blunders heb ik niet op die eerste afspraak niet gemaakt, gewoon biosje en gezellig gekletst op het terras, nix mis mee.

Verder heb ik ook niet echt blunders mee gemaakt in de liefde, want ik heb pas 1 relatie 8er de rug en verder durf ik toch niet veel naar meiden toe te doen, dan is er van blunders geen sprake
Oud 25-09-2004, 18:16
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Geen blunders van mijn kant.
Oud 25-09-2004, 18:21
Balance
Balance is offline
Ik ging op een eerste afspraakje een ijsje met hem eten. We gingen aan een tafeltje zitten die onder een boom stond. We kletsten over vanalles, heel gezellig, voel ik ineens iets op m'n jas vallen. Dus ik kijk wat het was: was er vogelpoep op m'n jas gevallen! Bleek de boom waar we onder zaten vol met vogels te zitten die blijkbaar het één en ander op mijn jas kwijt moesten
Ik voelde me echt gigantisch voor lul staan, terwijl ik er natuurlijk niks aan kon doen.
Oud 25-09-2004, 18:23
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik had zelf zoiets verzonnen als, het toiletpapier is bij hem op en er staat ook geen reserve in de wc, terwijl je al geweest bent.

Dan moet je dus zijn naam gaan roepen door dat hele vreemde huis heen, tja...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 18:26
Mennuz
Mennuz is offline
Het was een date via internet, met iemand waarvan ik geen fotos had
I rest my case
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 18:57
Sade
Sade is offline
Ik maak altijd blunders, of het nou een date is of niet, en of het nou de eerste is of niet
Oud 25-09-2004, 21:07
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Simoen schreef op 25-09-2004 @ 19:23 :
Ik had zelf zoiets verzonnen als, het toiletpapier is bij hem op en er staat ook geen reserve in de wc, terwijl je al geweest bent.

Ik had laatst ook zoiets, alleen ben ik al een poos samen met die jongen, en moest ik hem roepen voor een tampon terwijl het hele huis vol vrienden zat..

Oud 25-09-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Simoen schreef op 25-09-2004 @ 19:23 :

Wat een onzin, dan gebruik je toch een keertje geen wcpapier... Of je moet echt een grote boodschap gedaan hebben. Alhoewel dat zou ik dan echt ophouden, want dat vind ik echt niet relax om te doen bij een onbekende.

Dus voor die ene keer geen pleepapier gebruiken, of bij hem gigantisch voor schut staan, nou dan weet ik het wel hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2004, 21:55
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 25-09-2004 @ 19:26 :
I rest my case
Sorry.

Oud 25-09-2004, 22:34
wissie
wissie is offline
Het was niet echt het eerste afspraakje, maar ik heb toen allerlei 'kleine' blunders begaan: ik ben verschillende keren gestruikeld en één keer bijna gevallen (was het lopen blijkbaar tijdelijk verleerd), ik was zo nerveus dat ik niet meer kon eten en wat ik wel wat knoeide ik grotendeels op m'n kleding, m'n handen trilden en dat merkte hij, ik stelde allemaal domme nogal retorische vragen, ja ik was echt charmant toen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 23:41
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 25-09-2004 @ 22:55 :
Sorry.

Jaja, Ik heb een aziatisch uiterlijk en een normaal postuur
Zo dik dat ze spleetogen had, ja.. Gelukkig kan ik na een poosje therapie er om lachen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 09:54
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 25-09-2004 @ 22:22 :
Wat een onzin, dan gebruik je toch een keertje geen wcpapier... Of je moet echt een grote boodschap gedaan hebben. Alhoewel dat zou ik dan echt ophouden, want dat vind ik echt niet relax om te doen bij een onbekende.

Dus voor die ene keer geen pleepapier gebruiken, of bij hem gigantisch voor schut staan, nou dan weet ik het wel hoor.
Ik had het over de grote boodschap ja. En als ik moet, dan moet ik.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 11:07
Verwijderd
Ik bega nooit blunders, laat staan op afspraakjes.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:43
Hagel
Hagel is offline
Was niet op een eerste date maar iemand die ik tegen kwam in een cafe en ja mee naar huis was gegaan. Hadden het heel gezellig enzo totdat ik me ineens bedacht dat ik zijn naam vergeten was, toen voelde ik me best lullig en ik kwam er ook pas de volgende ochtend weer op
Oud 27-09-2004, 02:04
Professor Aap
Professor Aap is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 25-09-2004 @ 19:26 :
I rest my case
Hahaha, dit is echt tè erg En herkenbaar

Een vriend van me had ergens (internet?) een meisje leren kennen en daar was 'ie een maand mee aan het sms'en. Hij vroeg me of ik mee wilde gaan als hij haar zou gaan ontmoeten, want zij had immers nog wel een leuke vriendin. In eerste instantie bedankte ik voor de eer, maar uiteindelijk ben ik toch maar meegegaan, vond het anders zo lullig voor hem. Wij stonden daar voor het station en zagen in de verte 2 mensen aan komen lopen. Zij zwaaiden, wij zwaaiden terug. Toen ze wat dichterbij waren - en wij ze wat beter konden zien - hielden mijn vriend en ik spoedoverleg, maar het leek ons bij nader inzien toch niet zo'n goed idee om hard weg te rennen..

Uiteindelijk hebben we wat gedronken en zijn we meteen daarna naar huis gegaan (met een flauwe smoes). Nooit meer iets van gehoord..
Oud 27-09-2004, 03:02
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Professor Aap schreef op 27-09-2004 @ 03:04 :
Hahaha, dit is echt tè erg En herkenbaar

Een vriend van me had ergens (internet?) een meisje leren kennen en daar was 'ie een maand mee aan het sms'en. Hij vroeg me of ik mee wilde gaan als hij haar zou gaan ontmoeten, want zij had immers nog wel een leuke vriendin. In eerste instantie bedankte ik voor de eer, maar uiteindelijk ben ik toch maar meegegaan, vond het anders zo lullig voor hem. Wij stonden daar voor het station en zagen in de verte 2 mensen aan komen lopen. Zij zwaaiden, wij zwaaiden terug. Toen ze wat dichterbij waren - en wij ze wat beter konden zien - hielden mijn vriend en ik spoedoverleg, maar het leek ons bij nader inzien toch niet zo'n goed idee om hard weg te rennen..

Uiteindelijk hebben we wat gedronken en zijn we meteen daarna naar huis gegaan (met een flauwe smoes). Nooit meer iets van gehoord..
Ach, van fouten leer je
Van deze fout heb ik enorm hard leren zuipen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 16:19
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Was niet op mijn eerste afspraakje, maar wel ergens in 'het begin'. Ik kreeg namelijk iets lekkers voor in de douche, wat helemaal nieuw was, schuim ofzo. Dus ik dat openmaken.. echt zoeken waar het uit moest komen want ik wilde het even ruiken, drukte ik er perongeluk op.. heel mijn gezicht onder het spul. En het was best wel vervelend omdat het ging schuimen als het in contact kwam met water echt heel vies. hahaha. Toen schaamde ik me wel een beetje jah..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 16:34
Luna
Luna is offline
ehm, kan me niets dramatisch herinneren van mezelf. Ik weet nog wel de eerste keer dat ik met mn (nu dus) ex afsprak(we hadden elkaar al 2 keer eerder lang gesproken tijdens uitgaan maar dat was ons eerste echte afspraakje buiten het uitgaan om) toen kwamen we zn moeder en zn zusje tegen in de stad en zn moeder zei tegen hem: 'waar heb je die nou weer opgeduikeld' omg
Oud 27-09-2004, 17:12
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Luna schreef op 27-09-2004 @ 17:34 :
ehm, kan me niets dramatisch herinneren van mezelf. Ik weet nog wel de eerste keer dat ik met mn (nu dus) ex afsprak(we hadden elkaar al 2 keer eerder lang gesproken tijdens uitgaan maar dat was ons eerste echte afspraakje buiten het uitgaan om) toen kwamen we zn moeder en zn zusje tegen in de stad en zn moeder zei tegen hem: 'waar heb je die nou weer opgeduikeld' omg
Aardige moeder.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 17:40
filia dei
filia dei is offline
Ik heb niet écht één mega blunder. Maar ik ben wel altijd stom bezig.
Zo'n joch waar ik al dik 'n jaar verlieft op ben.
We waren samen in een speeltuin en hij zat me dus in me nek en op me oor te kussen en ik ging knálhard lachen omdat 't zo'n grappig plopgeluidje was.
En een keer toen zij zo'n vriend van me iets van dan neem je toch verkering met 'm. En hij zei al jah. En toen kwam ik ook met een of andere kut smoes.
En altijd als het nét 'n beetje goed gaat begin ik weer lullig te doen en stomme dingen te zeggen.
Dus nu hebben we nog steeds niet..... maja
Oud 27-09-2004, 17:46
duivelaartje
duivelaartje is offline
Icetea inschenken, uitschieten en dan icetea over je broek krijgen...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 17:55
droomkoningin
droomkoningin is offline
Echt grote blunders kan ik me niet herinneren (of ik was zat, of ik bega ze gewoon nooit )
Ik heb me wel vaker heel lullig gevoeld, zoals afgelopen zomer. Een jongen waar ik ooit 'es 'iets' mee heb gehad, heeft een tweelingbroer die echt sprekend op hem lijkt. Ik kwam ze na een aantal maanden niet gezien te hebben tegen. Ze waren die week jarig geweest, dus ik een van de twee proficiat gewenst. Geen ramp verder.
Zwem ik even later met een vriendin van me ergens, zie ik ze ineens allebei! En toen had ik echt zoiets van: shit, wie heb ik nu proficiat gewenst?!?
Oud 27-09-2004, 18:48
Verwijderd
Gaat over een blunder van een ex-vriendje die voor het eerst bij mij thuis kwam.

Ik had daarvoor twee maanden met een jongen gehad, dat was net uit en toen had ik deze jongen ontmoet. Hij kwam bij mij thuis waar mijn broertje ook was, die was toen 8 ofzo. Mijn broertje had een recordertje voor bandjes en daarmee nam hij altijd van alles op, hij zette toen een van die bandjes op en wij zaten daar een beetje te luisteren. Hoor ik ineens allemaal heftig gekreun en ge'oja's enzovoorts. Had mijn broertje mij en die ex opgenomen op bandje terwijl we heftige seks hadden

Ik schaamde me zo, tegenover mijn broertje én nieuwe lover.

En bij mn huidige vriendje donderde ik de eerste keer dat hij bij mij thuis was op mijn kont de trap af. Dat was een grote blauwe bil.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 14:33
Ruthjuh is hier
Ruthjuh is hier is offline
Citaat:
Simoen schreef op 25-09-2004 @ 16:21 :
Beste mensen,

Ik vroeg mij af wat voor meeste domme en meest onwaarschijnlijke blunders je hebt begaan of je gewoon overkwamen bij je eerste afspraakje.

Als het een hele goeie is, maar niet van je eerste afspraakje, mag die er ook best bij .
Een paar vrienden en vriendinnen van mij zeiden dat een jongen verliefd op mij was, ik ging duz beeje flirten enzo en ik dagt dat hij dat ook terug deed, zo ging dat ong. een maand lang door totdat ik hoorde dat het NIET zo was! Die boy vind mij heemaal niet zo leuk!! zooo kben blij dat ik nog geen verkering had gvraagd!
Oud 29-09-2004, 15:19
fractuur
fractuur is offline
Nog niets misgegaan volgens mij.
Reageren

Regels voor berichten