Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 16:00
stout!
stout! is offline
Bijna iedereen heeft weleens liefdesverdriet gehad. Van een gecrashte crush tot een heel leven dat overhoop werd gehaald; liefde is af en toe helemaal niet leuk, maar juist iets dat het leven heel moeilijk kan maken.

Wat is het moeilijkste dat je ooit hebt meegemaakt in je liefdesleven? En hoe ben je daar mee omgegaan?
Oud 28-08-2004, 16:06
Hagel
Hagel is offline
Hmm dat we uit elkaar zijn gegaan na 2 jaar samenwonen, hoe ik er mee om ben gegaan, het is pas anderhalve maand geleden dus ik ben er nog niet helemaal uit. Op het moment zoek ik gewoon veel afleiding.
Oud 28-08-2004, 16:10
Warsocket
Warsocket is offline
mwaah vrienden etc kwijtraken heeft meer bij mij dan dan 3 gestrande relaties

maoges een gewone vriend vriendin vind ik ook liefde allen dan net iets anders

en ja als iets uitgaat is het wel klote
maar kheb nog nooit gehad dat het heel erg was
kbedoel das het leven komt wel weer iemand anders tegen
Oud 28-08-2004, 16:20
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik vond een jongen helemaal geweldig, maar hij bleek een vriendin te hebben. Ik raakte bevriend met hem en het liep een keertje uit de hand zeg maar. Hij beloofde niets, maar sloot ook niets uit. Vervolgens kon ik hem 10 weken niet spreken (wist ik van te voren).....
Oud 28-08-2004, 16:26
Mindfields
Mindfields is offline
Ik vond een jongen leuk die ik alleen via internet kende. Ik had hem al 4 jaar op icq, we leerden elkaar kennen toen ik 12 was en hij 20. Toen was hij echt zo'n grotebroerfiguur, die me advies bij dingen gaf. We praatten echt elke dag uren met elkaar, en toen ik bijna 16 was en mijn relatie uitging werden we via internet 'verliefd' op elkaar. Keer ontmoet en toen bleek dat hij me toch te jong vond. Nog nooit heb ik zolang liefdesverdriet gehad (2 maanden) en ik kwam er alleen vanaf omdat ik een andere jongen ontmoette die ik leuk vond. Nu heeft die jongen een kwestie een relatie met een vrouw van 42... oops. Nog steeds vind ik hem speciaal.
Oud 28-08-2004, 16:31
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik was echt helemaal verliefd op een jongen en had leuke afspraakjes met hem. Hij wilde geen verkering met mij maar hij vind mij wel het leukste meisje dat hij kent en nu spreken we nog steeds wel af en zoenen we enzo maar ik ben niet meer verliefd, dat is gewoon overgegaan.
Oud 28-08-2004, 16:32
computer
computer is offline
Een jongen heeft me eerst een maand aan het lijntje gehouden en toe gezegd dat hij me niet wilde.

Daarna nog 5 maanden dan weer lief doen dan weer kut dan wer zoenen met z'n ex dan weer zoenen met mij ga zo maar door.. ik werd er gek van..

IK ging van overgelukkigheid naar huil en woede buien.

na ongeveer een half jaar heb ik tegen mezelf gezegd dat het gedonder klaar moest zijn en ik maar naar iemand anders op zoek moest gaan.

En dat heeft geholpen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:33
stout!
stout! is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 28-08-2004 @ 17:20 :
Ik vond een jongen helemaal geweldig, maar hij bleek een vriendin te hebben. Ik raakte bevriend met hem en het liep een keertje uit de hand zeg maar. Hij beloofde niets, maar sloot ook niets uit. Vervolgens kon ik hem 10 weken niet spreken (wist ik van te voren).....
...Hoe is het afgelopen?
Oud 28-08-2004, 17:03
stuivertje
stuivertje is offline
Euhm, ik weet het eigenlijk niet zo goed.

Waar ik heel lang mee gezten heb, was dat ik een jongen op vakantie had ontmoet, die helemaal perfect was, en waar ik helemaal verliefd op was geworden, was wederzijds, maar dat de afstand niet echt meewerkte.

En nog vrij recent mijn vriendschap met mijn beste vriendin heb moeten verbreken om bij mijn huidige vriend te zijn. Dat was wel degelijk 1 van de moeilijkste dingen op liefdesgebied heb moeten meemaken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:30
Jules
Jules is offline
Toen ik 15 was, dacht ik dat ik ontzettend verliefd was op een jongen, terwijl ik hem totaal niet kende. Ik heb hem echt op een voetstuk gezet, er een persoonlijkheid omheen verzonnen, en dat aangevuld met wat ik via anderen over hem hoorde. Het klinkt nu wel zieker dan het was, maar ik heb het twee, bijna drie jaar lang volgehouden, mijn hele leven was ontregeld, draaide om hem. Als ik geen vriendin had gehad die ook ziekelijk verliefd was op een (andere!) jongen, dan had het veel korter geduurd, we waren elkaar continue aan het opstoken.. Elke week lag ik een aantal avonden te janken, omdat het nooit iets zou worden (zo helder was ik dan ook wel weer). Toendertijd vond ik het echt verschrikkelijk.

Nu weet ik gelukkig hoe het is om ècht verliefd te zijn, en dat die tijd eigenlijk helemaal niets voorstelde. Een over-reacting pubertje was ik. En zoveel narigheid heb ik (nog) niet eens meegemaakt op serieus liefdesleven gebied.
Oud 28-08-2004, 17:42
Luna
Luna is offline
2 keer het einde van een relatie. De eerste was met een jongen waar ik heel veel om gaf en hij om mij maar het werkte niet, we pasten absoluut niet bij elkaar. Ik maakte het uit maar dat was toch wel even heel moeilijk. Vooral toen hij na een maand een ander vriendinnetje had terwijl we nog heel close met elkaar omgingen en we een week voordat hij die nieuwe kreeg nog gezoend hadden enzo, we waren eigenlijk nog veelste veel met elkaar bezig en nog lang niet over elkaar heen.
Het andere moeilijke was de eerste keer dat het uitging met mn laatste vriend. Ik heb alleen maar liggen janken in bed tot ik hem weer sprak. Toen ging het weer aan en was ik heel blij en hij ook. Na een maand heb ik het toen toch uitgemaakt omdat het niet meer ging en toen voelde ik me gek genoeg veel minder kut dan de keer daarvoor, waarschijnlijk omdat ik nu achter het besluit stond en ik wist dat ik een goede beslissing had genomen door voor mezelf te kiezen.
Oud 28-08-2004, 19:54
filia dei
filia dei is offline
Toen ik verleden jaar verlieft was op een jongen, en toen hij zei dat ie niet op mij was. (was al vervelend) Dus ik hem vergeten - we waren nog wel gewoon vrienden - en na een half jaar krijg ik verkering met een andere jongen. Daarbij heb ik 'm vreselijk laten vallen. En een paar dagen geleden hoor ik dat die eerste dus toch wel op mij verlieft was toen. Dat voelde écht zoooo kut! Als hij dat toen had gezegt had 't ons beiden een hoop verdriet bespaard.
Oud 28-08-2004, 20:14
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Het moeilijkste is dat ik mijn vriend nu heel lang niet zie.
Omdat ik gekozen heb voor iets wat ik al heel lang wil. Namelijk een tijd naar het buitenland.
Maar ik heb het er wel moeilijk mee met dat ik hem nu zo lang niet zie en we waarschijnlijk toch in elkgeval een beetje uit elkaar zullen groeien.
Maar ik wil het niet uitmaken omdat ik van hem hou en ik wil niet in Nederland blijven omdat ik een eigen leven wil hebben.
Dus nu heb ik het er wel moeilijk mee dat ik hem niet zie.
Oud 28-08-2004, 20:21
Alistar
Alistar is offline
Ik werd verliefd op een jongen, waar ik heel goed meekon opschieten. Hij had al vrij snel nadat ik m leerdekennen n vriendin dus dat wrd nix, ook al ben ik nog erg lang verliefdop m gebleven. Het ging uit met dat meisje, maar toen vond ik n ander leuk, een goeie vriend van hem. Hij kreeg n nieuwe vriendin, wat ook snel uit ging, en al vrij snel daarna weer een ander. Hij is overigens geen player, maar is snel over iemand heen. Iig, ik kreeg ook n nieuwe vriend, maar dat ging uit. Toen dat ongeveer een half jaar uit was, kreeg ik iets met een hele lieve leuke jongen, waar ik nu nog steeds mee heb. Ik hoorde laatst van die vriend van mij dat hij me toch ergens welleuk vindt, dat dat waarschijnlijk altijd wel zo zal blijven en dat hij toch een zwak voor me heeft. Ik had ook al eerder gehoord dat hij heel in t begin ook verliefd op mij was. Ik ben nu erg gelukkig met mn vriend, ik wil m nooooit meer kwijt, maar toen ik dat hoorde was t wel ff slikken, omdat die knul toch heel speciaal voor me is... Ik d8 toen wel: zijn wij elkaar ff misgelopen. maarja, nu vind ik dat absoluut niet meer erg
Oud 29-08-2004, 10:45
Verwijderd
Het uitmaken met een jongen die (nog steeds) erg bijzonder voor me is. Hij is degene die er voor gezorgd heeft dat ik me voel zoals ik me nu voel, dat ik ben wie ik ben, en dat ik de stap heb gezet naar hulp. Zoiets kan en wil ik niet zo maar vergeten.
Als vrienden gaat het geweldig, als partners niet.

Ik wil hem zoenen en hem vertellen dat ik hem gewoon mis, maar dat kan en wil ik niet doen. Ik breng mezelf (en misschien ook hem) in de war, en dat is fout. Moet gewoon verder gaan als vrienden, en wie weet dat we er ooit allebei weer achter staan om een relatie te beginnen, maar nu niet
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 10:49
gekke
gekke is offline
nou ik geloof dat ik op dit moment op het rotste punt van mn liefdes leven sta. het is nu 2'/3 weken uit. ik dacht dat we 9 maanden supet gelukkig waren en de hele wereld aan konden. nou dat beeld ligt dus in gruzelementen. ik zag het ten eerste helemaal niet aan komen. toen moesten we samen werken op lowlands, en ik ben er gister achter gekomen dat ie nu iets heeft met een vriendin van hem!

was dus eerst een gewone vriendin en nu is het dus meer geworden. ik ben nog lang niet over hem heen en hij heeft na 2 weken al iemand anders!! ik vind het nu echt een klootzak.
Oud 29-08-2004, 11:52
Severus
Severus is offline
Ik heb toen met mijn enige vriendin veel gepraat. Ik had altijd al een laag zelfvertrouwen, maar toen ik verliefd werd, werd dat nóg lager. Hij beantwoordde mijn liefde totaal niet, hoe kon ik dat ook ooit hopen? Ik heb op een gegeven moment in een destructieve periode gezeten, waarin ik o.a. mezelf naar de maan zoop wanneer ik de kans kreeg (wat helaas niet vaak was) en nog meer van zulke dingen.

Het is dom, maar ja, het kon me allemaal geen barst schelen. Nu gaat het weer wat beter, maar ik heb er nog iets aan overgehouden: ik word steeds apathischer en wil ook absoluut niet meer verliefd worden (dat kan ik niet nog een tweede keer aan). Ik zit nu ook meer in een sociaal isolement dan vroeger, maar dat kan me niet schelen. 't Is goed zo.
Oud 29-08-2004, 11:58
Kabouter
Kabouter is offline
Het moeilijkste wat ik ooit heb meegemaakt was dat mijn vriend me na een half jaar in elkaar sloeg.
Hij was dronken en ik gaf volgens hem een grote bek. Tsja...

Hoe ik dat heb opgelost...
Ik heb aangifte gedaan bij de politie, en ik heb het uitgemaakt. En er veel over gepraat met vrienden en familie.
Oud 29-08-2004, 12:03
dummeltje
dummeltje is offline
Dat is denk wel nu, hier voor ook wel moeilijke momenten gehad, met jongens die me aan het lijntje hielden, maar dit keer is het echt moeilijk.
Het is nu bijna 2 weken uit, en een week nadat het uit was vertelde ie me dat hij alweer met zn andere ex gezoend heeft. Dat maakt me nog meer kapot. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar elke keer denk ik, dat deden we samen, of dan zit ik me af te vragen of ie nu mss wel bij z'n ex is..
Het was zo mooi, het kwam zo opeens...
Oud 29-08-2004, 12:13
miro
miro is offline
het uitmaken met mijn exvriend.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:21
Verwijderd
Mijn vriend werd ineens erg ziek, hij liet bloedprikken enzo. We waren echt zo bang dat hij dezelfde ziekte zou krijgen als zijn moeder had. Een ruime week lang hebben we in enorme spanning gezeten, dat was echt moeilijk. We konden niet zonder elkaar, maar ook niet met elkaar. De spanning werd gewoon telkens groter. Pff...
Uiteindelijk kregen we dan het nieuws dat er nu niets mis is met zijn bloed. (Mogelijk krijgt hij de ziekte van zijn meoder wel nog, dat heeft hij niet laten onderzoeken.) Pfff... Dat was zeker weten het moeilijkste ooit.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:49
°sparkling°
°sparkling° is offline
Ik denk dat we nu in het dieptepunt zitten. Het feit dat ik hem gewoon niet langer kan missen na deze zomer maakt me gek Maar ik weet dat ik niet op mag geven, dat deze 4 jaar niet voor niets zijn geweest, dat ik alles waar we naartoe gewerkt hebben niet mag verpesten. Maar vooral dat ik de afstand niet mag laten winnen. We hebben altijd gezegd dat onze liefde sterker is dan welke afstand dan ook, maar nu begin ik toch sterk te twijfelen. Hoe sterk de liefde ook is, ik kan er gewoon niet meer tegen om hem 2/3 keer in het hele jaar te zien. Die 4 weken zijn de enige weken waarin ik me gelukkig, voldaan voel, de rest van het jaar is voor mij een diep zwart gat. En ik heb gewoon het gevoel dat ik hieraan onderdoor ga, hoe zeker ik ook weet dat we geschapen zijn voor elkaar, dit kan ik gewoon niet meer
Oud 29-08-2004, 12:50
Verwijderd
Te horen moeten krijgen dat mijn beste vriend achter mijn rug om liep te kloten met een meisje dat ik erg leuk vond (en waarvan hij op de hoogte was) en dat ze het ook nog voor mij verborgen trachtten te houden.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:02
El Kim
El Kim is offline
Euhm.... niet echt veel

Ja, een jongen die dacht dat ik lesbisch was

Maakt niet uit, hij was toch een lul
Oud 29-08-2004, 15:00
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat de jongen van mijn dromen het van het ene op het andere moment uitmaakte..
Oud 29-08-2004, 17:55
bracelance
bracelance is offline
breuk met ex-vriendin
Oud 29-08-2004, 18:08
DvoorA
DvoorA is offline
verliefd op een jongen die een vriendin had/heeft. Ik ben er niet mee omgegaan..de tijd heeft mn verdriet gesleten. Ik sprak hem een heel jaar niet. Uiteindelijk heb ik geaccepteerd dat hij en ik toch niet 'meant to be' waren, en dat hij eigenlijk best een nerd is. Vroeger dacht ik echt dat ik dood zou gaan als ik ze samen zag. Nu zie ik ze af en toe samen, en dan voel ik helemaal niets meer gelukkig
Oud 31-08-2004, 12:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gebruik de zoekfunctie. 'Misschien' zijn er wel wat topics over van mij.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 12:58
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-08-2004 @ 13:54 :
Gebruik de zoekfunctie. 'Misschien' zijn er wel wat topics over van mij.
Laat de komma's bij 'misschien' maar weg
Oud 31-08-2004, 13:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 31-08-2004 @ 13:58 :
Laat de komma's bij 'misschien' maar weg
Je hapt!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 16:28
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
zoenen met een jongen waar ik al een tijdje een zwak voor had tijdens het uitgaan... ik dacht dat hij geen vriendin meer had maar dus toch wel... dat merkte ik toen hij nog geen minuut later met haar stond te zoenen... en dat terwijl hij het was die de hele avond mij al probeerde te zoenen, en ik hem niet. dat vond ik echt zo fout. ook zoveel spijt van gehad dat ik daaraan heb toegegeven..

en tja, gewoon iemand verliezen van wie ik echt zielsveel hield aan een auto-ongeluk, en daarna ook nog een andere vriend die het uitmaakte vanwege alle problemen die ik had met mezelf, onder andere door het verlies van die andere vriend
Oud 31-08-2004, 17:43
Qimm
Qimm is offline
Toen ik dacht dat mijn 'relatie' super ging en we beiden gelukkig waren, kreeg ik een mailtje waarin hij het uitmaakte.

Leuk is dat als je smoorverliefd bent
Oud 31-08-2004, 17:53
Konijn
Konijn is offline
Het moeilijkste? Ik heb een moeilijk verleden achter de rug (aanrandingen etc), en mijn eerste vriend, toen ik 17 was, zei dat hij het respecteerde en er rekening mee hield etc.
Deed hij dus niet, en ook hij dwong me tot dingen die ik niet wilde.
Het moeilijkste was denk ik dat voor mezelf toegeven en het uitmaken (wat ik via msn heb gedaan, en toen ging het een week later weer aan, ik durfde weer geen 'nee' te zeggen).
Het beste wat ik ooit gedaan heb, was een maand later voor de eerste keer dronken worden waardoor ik het wel durfde uit te maken.

En nu heb ik een vriend die twee uur bij me vandaan woont, maar dat vind ik niet echt moeilijk.
Oud 31-08-2004, 18:38
Yolcu
Yolcu is offline
Ik werd verliefd op iemand die 5000 kilometer verderop woont. En hij op mij. Na 10 maanden móest ik hem weer zien. Dat was helemaal super, tot het moment dat ik weer naar huis moest. Dat is nu ruim een maand geleden en voor de tweede keer afscheid moeten nemen was vreselijk. Ik weet niet wanneer ik hem weer zie. En het wordt er niet makkelijker op. Sterker nog, het wordt alleen maar moeilijker.
Oud 31-08-2004, 19:12
tres bien
tres bien is offline
Citaat:
Unique schreef op 31-08-2004 @ 19:38 :
Ik werd verliefd op iemand die 5000 kilometer verderop woont. En hij op mij. Na 10 maanden móest ik hem weer zien. Dat was helemaal super, tot het moment dat ik weer naar huis moest. Dat is nu ruim een maand geleden en voor de tweede keer afscheid moeten nemen was vreselijk. Ik weet niet wanneer ik hem weer zie. En het wordt er niet makkelijker op. Sterker nog, het wordt alleen maar moeilijker.
Dit lijkt me iets voor de all you need is love kerst special!!!!!!

wie doet er mee!!!!!!
Oud 31-08-2004, 20:54
suikerprinses
suikerprinses is offline
Erm. Mn vriendje dat me dumpte. Dit klinkt natuurlijk heel erg afgezaagd, maar het is al meer dan een jaar geleden en ik ben er wel overheen maar soms zit hij nog steeds in mn hoofd. Misschien vind ik het nog wel moeilijk dat hij alweer 4maanden samen is met de ex die een geruime tijd heeft geprobeerd onze 'relatie' kapot te maken.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 21:13
zarf
zarf is offline
na 1 jaar en 8 maanden maakte ze 't uit omdat ze niet meer verliefd op me was. ze was geslaagd en had dus een gala en ik zou nog met d'r meegaan. ik was er helemaal kapot van dat 't uit was en dat wist ze.

6 dagen dus nadat 't uit was hadden we gala en ik had gehoopt en gedacht dat 't daar weer goed zou komen tussen ons. ik had al helemaal uitgedacht wat ik ging zeggen en na een tijdje had ik genoeg moed verzameld om 't tegen haar te zeggen. ik begon dus met: 'ik ben nog steeds superverliefd op je en...' maar toen onderbrak ze me met: 'sorry, ik niet meer op jou'.
KLETS!! hart eruit gerukt en erop gestampt totdat ie van de vloer af geschraapt moest worden.

dat deed heel erg pijn maar die dag erna op school had ik gehoord dat ze met iemand anders gezoend had. DUBBELE KLETS!!! weer m'n hard eruit gerukt. dit deed vooral zo'n pijn omdat ik haar die avond nog verteld had dat ik nog verliefd op d'r was en omdat ze dus wist dat ze me er gruwelijk pijn mee zou doen en dat ze het toch gedaan heeft.

dat is denk ik bijna 3 maanden geleden en tot mijn grote vreugde ( ) mag ik melden dat ik alweer iemand op 't oog heb en dat zij mij ook leuk vind dus dat is de goede kant op aan 't gaan.
wat ik ook heel erg leuk vind is dat mijn ex dit weet en dat ze nou gruwelijk jaloers is of iig zo overkomt
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 22:37
Verwijderd
Dat m'n vriendjes het uitmaakten. Ik was zo stapelverliefd en ik vond het echt verschrikkelijk dat het uitging.

En dat m'n tweede vriendje zo raar deed, dat hij het niet op een normale manier uitmaakte, niet gewoon zei dat ie niets meer voor me voelde. Daardoor wilde ik steeds met hem praten, weten hoe het nou zat. En dan kwam hij weer niet opdagen en deed bot over de telefoon. Ook heeft hij foto's van onze 3 dagen vakantie samen op de 1 of andere manier laten verdwijnen, echt belachelijk. Hij zou ze naar de Kruidvat brengen, dat was nog in de tijd dat we gewoon wat hadden. Toen hij zo raar begon te doen belde ik hem en vroeg waar de foto's nou waren, want ik wilde ze nog wel hebben. Toen zei hij "ze liggen nog bij de Kruidvat." Dus ik was afgereisd naar de juiste Kruidvat, overal gekeken en gevraagd (ze hadden er allang moeten zijn toen), nergens waren ze. Dus ik belde hem weer, hij deed weer raar natuurlijk, ik vertelde dat ze er niet waren en vroeg waar ze dan wel waren en hij gaf gewoon geen antwoord en hing op met een smoesje. Ik vind het nog steeds een ontzettend belachelijke en zwakke rotstreek. Dan heeft hij dus in de tijd dat we gewoon nog wat hadden al iets raars met de foto's uitgespookt.

En verder het ong. eerste jaar dat ik m'n huidige vriendje kende, dus een half jaar voordat we wat hadden en een half jaar van onze relatie. Toen waren er echt zo ontzettend veel problemen en werd ik op de meest erge manieren pijn gedaan.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 22:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 31-08-2004 @ 23:37 :
En verder het ong. eerste jaar dat ik m'n huidige vriendje kende, dus een half jaar voordat we wat hadden en een half jaar van onze relatie. Toen waren er echt zo ontzettend veel problemen en werd ik op de meest erge manieren pijn gedaan.
Fijn om te horen dat het dan toch goed kan gaan =)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 09:06
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
het uit maken met mn toenmalige vriendje..
we hadden al 8,5 maand verkering
het is echt een schatje, maar echt TE lief voor mij
hij zei dat hij het aql had aan voelen komen en begon echt keihard te huilen
was echt nie leuk!
hij heeft me nog heeeeeeeeeeel lang leuk gevonden daarna
(hij vind me miss. nog wel leuk, I donno!)
dat is nu al bijna 1 jr geleden, maar hebben gelukkig nog best wel eens contact
Oud 01-09-2004, 09:25
evanescence
evanescence is offline
het moeilijkste is: dat mijn ouders moeite hebben met mijn relatie met mijn vriend....ze maken zichzelf en mij ongelukkig...het is een heeeeel lang verhaal maar ik kan het kort houden...na 10 maanden zijn ze nog steeds niet eens met de relatie, mijn vriend is vanaf kerst al niet meer thuis geweest omdat hij zich niet welkom voelt, mijn ouders zitten zichzelf gek te maken en zitten mij op mijn dak, heb gister nog een gesprek gehad met mijn pa en wat mij frustreerd is dat ik toch tegen een muur lul...hij blijft ertegen...en ja wij hebben fouten gemaakt etc...maar zij zijn ook vaag aan het doen! dit maakt mij ongelukkig in mijn liefdesrelatie...en is dus het moeilijkst...
Oud 01-09-2004, 09:43
Multilot
Multilot is offline
gisterenavond was dat...
We hebben besloten om er tijdelijk maar even een punt achter te zetten... Hoe ik daarmee om ga weet ik nog niet...
Oud 01-09-2004, 12:17
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
tres bien schreef op 31-08-2004 @ 20:12 :
Dit lijkt me iets voor de all you need is love kerst special!!!!!!

wie doet er mee!!!!!!
Haha ik denk niet dat hij je dat in dank zal afnemen En ik trouwens ook niet.. ik wil niet met m'n kop op tv!
We zijn nu trouwens gewoon vrienden, de afstand is te groot.
Oud 01-09-2004, 12:49
meisje833
meisje833 is offline
verliefd op iemand zijn die eerst verliefd was op mij maar toen vond hij dat ik z'n type niet was.
in die week dat ie daarover twijfelde heeft hij me veel hoop gegeven dat het wat kon worden, terwijl hij al wist dat ik ze type niet was want dat zei hij aan het eind van de week.
dat doet zo'n vresselijk veel; pijn hoop krijgen als je hotel de botel bent terwijl die jongen je niet leuk vind :-(
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:41
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Een vriendje die er met mn "beste" vriendin vandoor ging
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 17:30
suusch
suusch is offline
Mezelf zijn.

Gelukkig is dat over.
Oud 01-09-2004, 20:17
honnepon
honnepon is offline
toen mijn ex me claimde en zelf veel loog en toen ik het uitmaakte begon hij te janken best kut...
Oud 01-09-2004, 20:51
Suzanne
Suzanne is offline
Mijn relatie was in het begin wat minder, zijn ex woonde nog bij hem en wilde niet terug naar haar ouders.. :-(

Hij heeft haar er uiteindelijk voor mij/ons uitgegooid.. :-)
Oud 02-09-2004, 09:47
LittleLucille
LittleLucille is offline
toen het na een jaar uit ging met mijn exvriend..
Oud 02-09-2004, 11:40
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
dat het 2x uitging tussen mij en een jongen (dezelfde jongen).
de eerste keer was ik er stuk van omdat ik nog ontzettend verliefd was, en hij t via de telefoon uitmaakte zonder een echte reden te geven, dus zocht ik die reden(en) bij mezelf en daar heb ik nog maanden mee rondgelopen,
de tweede keer heb ik er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat alles goed liep tussen hem en mij maar hij deed z'n best niet, het is heel emo uit gegaan (van beide kanten) en mijn inzet bleek niet genoeg te zijn geweest, en dat deed zeer. en nu heeft hij een nieuwe vriendin (die had hij al 1 week nadat het uit was tussen ons, hoorde ik achteraf) en daar had ik het ook wel moeilijk mee.
nog steeds wel een beetje eigenlijk, maar ik doe mn best
Reageren

Regels voor berichten