Dat m'n vriendjes het uitmaakten. Ik was zo stapelverliefd en ik vond het echt verschrikkelijk dat het uitging.
En dat m'n tweede vriendje zo raar deed, dat hij het niet op een normale manier uitmaakte, niet gewoon zei dat ie niets meer voor me voelde. Daardoor wilde ik steeds met hem praten, weten hoe het nou zat. En dan kwam hij weer niet opdagen en deed bot over de telefoon. Ook heeft hij foto's van onze 3 dagen vakantie samen op de 1 of andere manier laten verdwijnen, echt belachelijk.

Hij zou ze naar de Kruidvat brengen, dat was nog in de tijd dat we gewoon wat hadden. Toen hij zo raar begon te doen belde ik hem en vroeg waar de foto's nou waren, want ik wilde ze nog wel hebben. Toen zei hij "ze liggen nog bij de Kruidvat." Dus ik was afgereisd naar de juiste Kruidvat, overal gekeken en gevraagd (ze hadden er allang moeten zijn toen), nergens waren ze. Dus ik belde hem weer, hij deed weer raar natuurlijk, ik vertelde dat ze er niet waren en vroeg waar ze dan wel waren en hij gaf gewoon geen antwoord en hing op met een smoesje. Ik vind het nog steeds een ontzettend belachelijke en zwakke rotstreek. Dan heeft hij dus in de tijd dat we gewoon nog wat hadden al iets raars met de foto's uitgespookt.
En verder het ong. eerste jaar dat ik m'n huidige vriendje kende, dus een half jaar voordat we wat hadden en een half jaar van onze relatie. Toen waren er echt zo ontzettend veel problemen en werd ik op de meest erge manieren pijn gedaan.