Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2004, 18:37
Verwijderd
Te koop wegens overcompleet: een Logitech Internet Chat headset. Dit is zoals de naam al zegt een speciaal voor voicetoepassingen bedoelde headset. Een kwalitatief goede hoofdtelefoon met speciale, stevige beugel om het hoofd om ook tijdens bewegingen goed te blijven zitten. En een speciale ruis-onderdrukkende microfoon, bedoeld voor spellen waarbij je kunt praten, zoals Unreal Tournament 2003/2004.

De set is nieuw, nooit gebruikt (in plastic) en heeft de kleur blauw (bij de oren). Nieuwprijs is (afhankelijk van de winkel) tussen de 35 en 45 euro. Ik doe 'm weg voor 25 euro, kosten en risico van verzending komt voor rekening van de koper. Voor meer info over het ding: www.logitech.com Als je geïnteresseerd bent, laat iets achter
Advertentie
Oud 29-09-2004, 19:34
Verwijderd
Deze denk ik:

http://www.logitech.com/index.cfm/pr...CONTENTID=6339
Oud 29-09-2004, 22:55
Verwijderd
Juistem. De aanbevolen verkoopprijs op de site is USD 24.95 maar dat is in Amerika. In Nederland levert zoeken het volgende op: http://www.tweakers.net/pricewatch/55256
Oud 30-09-2004, 09:47
butthead136
butthead136 is offline
Ik lees op die site van logitech dat er gewoon 2 van die normale stekkertjes aan zitten ik neem aan dat dit klopt. of zit er toch toevallig een stekkertje zodat je hem in de usb poort kan doen?

Ik bied vast €10,-
Oud 30-09-2004, 14:37
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hmmm... Volgens mij is die van mij kapot, als je hem hier niet verkocht krijgt, moet je hem met de meeting maar meenemen, dan koop ik hem...
Oud 01-10-2004, 16:00
nobodysbitch
nobodysbitch is offline
neuh, vind t niks maar unreal is wel cool
Advertentie

Regels voor berichten