![]() |
|
Verwijderd
|
nieuwe reason shit alweer. beetje relaxte techno achtige track... eens iets anders dus weer.
http://home.aim.avans.nl/s135568/rea...ont_fly_v2.mp3 versie 2, een synth wat meer afwissling gegeven Laatst gewijzigd op 02-10-2004 om 16:19. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Tja gewoon veel lusiteren die track dan snap je de titel wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Henk Mul !
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() DJ Rutger's gonna move ya!! (voor wie em nog kent ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De hihats die ik af en toe uit de rechter speaker hoor komen staan te hard. De basdrum vind ik veel te dof, mag veel scherper. Met de snaredrums heb ik niet zoveel problemen, die passen wel bij het nummer. Leuke roffels ook! En verder denk ik dat iets meer lage tonen (bass of sub-bass) veel toe zouden kunnen voegen. Vooral op de delen waar de drums wat rustiger worden, zakt het nu een beetje in. Als je daar een beetje een rytmische bas onder zet, dan blijft ie veel boeiender denk ik. Maar het zijn dus bijna allemaal 'productie'-dingetjes wat ik hier opnoem. Het nummer zelf vind ik dus op zich niet slecht, maar het geluid zou wat beter ('vetter') kunnen. Blijf oefenen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik geef mezelf ook nog zeker een jaar een ofzo als ik tegen die tijd niets vets geproduceerd krijg geef ik het op ;P |
![]() |
||
Citaat:
![]() anders moet je eens gewoon voor het oefenen proberen iets in elkaar te zetten met bestaande drumloops. die zijn zat te vinden op internet. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 |