Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2004, 19:12
BadBoyll
BadBoyll is offline
Misschien kunnen jullie mij advies geven of helpen (ff van me afschrijven).

Kijk ik zit al 5 jaar op dezelfde school. In de 1ste was ik een lelijk nerdje dat echt sudie gericht deed niks aan men uiterlijk etc. Werd afentoe gepest enzo.Maar ja sinds men 3de schooljaar ben ik naar spanje gegaan kilo's afgevallen lenzen genomen etc. Voor het eerst echt in meisje geinterseerd 3 vriendin gehad op vakantie etc.
Maarja dus begin het 4de jaar begon dus en ik begon veel aandacht te krijgen van het vrouwelijk publiek etc. Zelfs van de mensen die mijn peste in de 1ste/2de begonnen mij leuk te vinden. Ik werd zelf nagefluit door het vrouwelijk publiek op mijn school. Maarja ik ben nog steeds heel erg verlegen, wel eens swinger gehad maar niks serieus .en sinds kort ben ik men hart aan een meisje verloren , waar ik echt verliefd opben , zle maar ik weet neit wat ik meot zeggen, wat ik moet doen.Maar zeg maar volgens de mannen publiek van onze lekkerst meid wilt wat met mij beginnen ik weet neit wat ik moet. IK kan wel aantrekkelijk geworden zijn in de 4jaar maar ben nog steeds verlegen heeft iemand advies??? wat meot ik doen voor wie van de 2 zal ik gaan. Men hart zegt de 1ste maar ik weet neit wat ik tegen haar moet zeggen ben zo verliefd.Men vrienden zeggen de 2 meid.

Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 19:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2004, 19:18
Qimm
Qimm is offline
Wat wil JIJ zelf dan? Vind jij die 2e meid ook leuk, nét zo leuk als dat andere meisje?
Het oet er niet toe wat anderen zeggen, je kiest geen nieuwe fiets uit hoor
Oud 28-09-2004, 19:29
ilse
ilse is offline
pff kan je ook iets beter typen? nagefluit? sorry, zou dan ook niet tegen haar gaan praten als t zo gaat nee..
Oud 28-09-2004, 22:14
Sprinkle
Sprinkle is offline
Wat Qimm zegt ja. Wat je vrienden vinden doet er weinig toe lijkt me, aangezien jij dan eventueel een relatie met haar zal hebben. Zij niet, je zal de keuze echt zelf moeten maken.
Oud 28-09-2004, 22:30
Verwijderd
Ben je nou zo'n domme lul of lijkt het maar zo. Je hebt je hart verloren aan meisje 1... dan is er toch maar 1 keuze....
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 10:29
Verwijderd
Wat boeit het nou wat je vrienden zeggen? Jij bent verliefd op meisje 1, dan lijkt het me nogal idioot om met een ánder meisje verkering te nemen.

Wat je tegen meisje 1 zou kunnen zeggen is bijvoorbeeld 'hoi'. Dat is een begin. Heb je dat een paar gedaan dan kun je haar misschien eens vragen hoe het met haar gaat, enzo; of ze het proefwerk goed heeft geleerd, dat haar trui een leuke kleur heeft, opppervlakkige dingetjes. Als dat een beetje goed gaat kun je haar mee uitvragen of eerst de gesprekken wat verder uitbouwen als je dat liever doet .
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 28-09-2004 @ 20:18 :
Het doet er niet toe wat anderen zeggen, je kiest geen nieuwe fiets uit hoor
Ik quote niet graag, maar deze vond ik wel toepasselijk.

Je hebt je hart verloren aan meisje 1(heb je geen naam, dit klinkt zo onpersoonlijk) en fuck je vrienden. Luister naar je hart.

En je kan inderdaad gewoon beginnen met hoi, misschien is zij ook wel verlegen. Je hebt trouwens ook een grote kans dat ze het juist schattig vind dat je verlegen bent.

Dus er gewoon voor gaan, makkelijker gezegd dan gedaan weet ik ook maar gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 10:58
little nemo
little nemo is offline
waarom zijn er altijd zoveel mensen bij L&R die een topic openen terwijl ze echt geen nederlands schijnen te kunnen??

ontopic: t is al gezegd, maar boeiend wat je vrienden vinden...beetje jammer is t wel dat je dat zo belangrijk vindt
Oud 29-09-2004, 17:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
BadBoyll schreef op 28-09-2004 @ 20:12 :
heeft iemand advies???
Ja. Duidelijker schrijven
Ga gewoon voor die ene meid waar je gek op bent zou ik zeggen...
Oud 29-09-2004, 17:55
BadBoyll
BadBoyll is offline
mja, was het maar zo makkelijk, ik heb echt geen idee wat ik moet zeggen,ik vindt haar echt leuk maar, ik weet gewoon neit wat ik tegen haar meot zeggen, heeft iemand goed tips over hoe je een gesprek meot beginnen, en hou weet ik nou of ze echt wat in me ziet, kan je standaard dingen zeggen naar je kijken als je langs komt en glimlachen, hallo zeggen als ze je zien maar dat doet bijna elke meisje in de school tegen mij ,Ik weet neit waarom ik zo verlegen ben en niet zelfverzekerd terwijl ik wel 300 keer per dag lekkerding of schatje tegen mij gezegd wordt is dit misschien trauma uit de 1ste of 2de ofzo . dit is echt kut.iemand misschien tips,wtf meot ik doen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 18:29
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
BadBoyll schreef op 29-09-2004 @ 18:55 :
mja, was het maar zo makkelijk, ik heb echt geen idee wat ik moet zeggen,ik vindt haar echt leuk maar, ik weet gewoon neit wat ik tegen haar meot zeggen, heeft iemand goed tips over hoe je een gesprek meot beginnen, en hou weet ik nou of ze echt wat in me ziet, kan je standaard dingen zeggen naar je kijken als je langs komt en glimlachen, hallo zeggen als ze je zien maar dat doet bijna elke meisje in de school tegen mij ,Ik weet neit waarom ik zo verlegen ben en niet zelfverzekerd terwijl ik wel 300 keer per dag lekkerding of schatje tegen mij gezegd wordt is dit misschien trauma uit de 1ste of 2de ofzo . dit is echt kut.iemand misschien tips,wtf meot ik doen
Vermink je gezicht, kom 30 kg aan en dan kijken of dat o zo leuke meisje nog steeds zo lief lacht en je begroet.
Heb je ook geen last meer van je ongelofelijk lekkere lichaam en mooie koppie.

punt
Oud 29-09-2004, 18:42
Verwijderd
Als iets Jouw probleem is, is het sowieso persoonlijk.

Ik denk: als je verliefd bent op een meisje, waarom zou je dan een ander kiezen?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 19:03
Verwijderd
Als ze je eerst niet zien staan en nu oppeens wel omdat je een v3t l3kk@h d!Ng bent, moet je toch eens gaan denken wat er nou echt voor de meisjes telt.

Volg je hart.. doe wat je niet laten kan..

En je bent heus niet de enige wat zo'n Dilemma
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 19:32
Verwijderd
Citaat:
BadBoyll schreef op 29-09-2004 @ 18:55 :
Je kunt dus eerst hallo tegen haar zeggen en oppervlakkige gesprekjes voeren als je dat nog niet deed. Je zget dat bijna elk meisje van de school dat doet, maar niet of zij dat doet
En of ze jou leuk vindt kun je niet echt merken als je haar nog neit goed kent. Dus dan moet je haar eerst beter leren kennen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 15:10
filia dei
filia dei is offline
tip 1: trek je niets aan van we je vrienden zeggen en ga voor dame 1
tip 2: voeg haar toe op msn
tip 3: vraag haar mee uit
tip 4: op jullie eerste date pak je haar handje vast of kriebelt haar in haar nek ofzo
tip 5: bij het afscheid geef je haar een zacht kusje op de mond/wang

en that's it... als zij jou leuk vind zal ze daarna zelf wel naar jouw toekomen. Bovendien zijn jongens die er goed uit zien maar heel verlegen zijn juist hartstikke schattig. Vooral als je zo'n glimlachje hebt van ik-wil-nonchalant-lijken-maar-eigenlijk-ben-ik-heel-verlegen... die zijn lief!!!!
Oud 30-09-2004, 15:17
waves
waves is offline
als je gek bent op meisje 1 ga daar dan voor..

en als je niet weet wat je moet zeggen, tsja dat weten wel meer mensen niet. verlegenheid is meestal wel een beetje schattig (zal zij misschien ook wel vinden)... Praat gewoon met haar, ben geďntresseerd in wat ze te zeggen heeft en vraag haar vanalles over haarzelf. zoek oogcontact... wil ook wel eens werken.

succes!

offtopic: je tweede post was beter leesbaar dan de eerste
Reageren

Regels voor berichten