Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2004, 20:16
Anaïs
Anaïs is offline
Broertje heeft zich The Sims 2 aangeschaft en dus zijn the sims 1 wat overbodig geworden...

Iemand interesse in:

The Sims original
the Sims Hot date
The Sims on Vacation
The Sims Unleashed?

?
Advertentie
Oud 27-09-2004, 20:52
Marloeske
Marloeske is offline
ik, waar woon je?
Oud 27-09-2004, 21:14
Verwijderd
Ligt eraan wat je vraagt.
Oud 27-09-2004, 21:20
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
"mijn zusje wil ze wel"

Oud 27-09-2004, 22:39
Briseïs
Briseïs is offline
Ja hoor, kom maar op.
Oud 28-09-2004, 22:26
Verwijderd
kost t?
Oud 28-09-2004, 23:08
Anaïs
Anaïs is offline
nie echt idee wat ik daarvor moet vragen.

Hotdate en Vacation hebben ons elk zo'n 27€ gekost
Unleashed en de gewone zo'n 36€

Met de komst van the Sims 2 zijn de prijzen gedaald zie ik op ea.com tot zo'n 20€ per uitbreiding.

Dus doe een redelijk bod

'k Woon in België, maar de post zal dat zeker willen verzenden voor mij

Oud 29-09-2004, 15:54
Verwijderd
Denk eraan dat de verzendkosten schrikbaren kunnen zijn van België naar Nederland.

Iig. Das me te veel. Ik wacht wel tot ze in de uitverkoopbak liggen.
Oud 29-09-2004, 16:30
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-09-2004 @ 16:54 :
Denk eraan dat de verzendkosten schrikbaren kunnen zijn van België naar Nederland.
Valt wel mee, als je ze allemaal in 1 game doos doet en ze aangetekend verstuurt, ben je zo'n 8 euro kwijt...
Oud 29-09-2004, 17:20
Verwijderd
Soms schrik je je rot en soms valt het mee...
Oud 29-09-2004, 18:11
Vanilia
Vanilia is offline
20 euro voor zo'n spel is wel duur, in de winkel betaal je voor de uitbreiding ook 20 euro. en dan is die ook nog es nieuw
Oud 29-09-2004, 18:24
Briseïs
Briseïs is offline
Ze zei ook neit dat ze 20 euro kosten, ze zei dat ze op ea.com had gezien dat ze nu nieuw ongeveer 20 euro zijn, en dat je ej bod daarop kunt baseren.
Oud 29-09-2004, 18:32
Gimme more beer
Citaat:
Vanilia schreef op 29-09-2004 @ 19:11 :
20 euro voor zo'n spel is wel duur, in de winkel betaal je voor de uitbreiding ook 20 euro. en dan is die ook nog es nieuw
Zonder origineel spel kun je vrij weinig...
Oud 30-09-2004, 02:00
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-09-2004 @ 16:54 :
You wish. Binnen Nederland kost een pakketje versturen van minder dan 50 x 50 x 100 cm onder de 5 kilo 5,50 Euro.
Buiten Nederland hangt het van het gewicht af. Dus, als je 100 gram moet versturen naar 't buitenland is het gewoon goedkoper dan ìn Nederland.
Oud 30-09-2004, 20:48
Allures
Allures is offline
Ja maar dan heb je ook nog kutrekeningen die voor overschrijven van Belgie naar Nederland (en andersom) 10 euro aanrekenen.

Ik ben voor een nieuw Verenigd Koninkrijk der Nederlanden
Oud 30-09-2004, 21:22
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Allures schreef op 30-09-2004 @ 21:48 :
Ja maar dan heb je ook nog kutrekeningen die voor overschrijven van Belgie naar Nederland (en andersom) 10 euro aanrekenen.
HAHAHAHAHHA

NOG erger.

Overboekingen binnen Europa zijn gratis, mits de ontvanger een iBan nummer heeft. Een iBan nummer is een combinatie van je banknummer en je rekeningnummer ofzo, en die kan je makkelijk bij je bank krijgen. Vraag er altijd om als je iets internationaal over moet maken..

En als je geen iBan nummer hebt kost het overmaken 2 euro ofzo. Of je heb een debielenbank als de postbank, maar dat is sowieso een reden om ergens anders heen te gaan.

En de duur van het overmaken? Het duurt drie a vier werkdagen in het land van origine, en maximaal één dag in het land van bestemming. Het mag in het land van bestemming niet langer duren, want die ene dag is afgesproken als maximum termijn.
Oud 30-09-2004, 21:39
Anaïs
Anaïs is offline
euhm stick to the subject please

per post versturen kost niet echt zo vele hoor. Heb nog pakketje gestuurd naar frankrijk of zo, prijs was te doen.

Ik zei idd dat ze nu nieuw zo'n 20euro kosten, dus als je je bod serieus wil houden, baseer het dan daarop. Het originele spel heb ik ook liggen, zoals al vermeld...
Oud 01-10-2004, 03:41
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 30-09-2004 @ 22:39 :
euhm stick to the subject please
Ok, maar vergeet niet dat het verzenden van CD's in een verpakking die door de brievenbus een riskante aangelegenheid is, bij de TPG zijn ze niet zo oplettend. Dus dan moet je het in een pakje verzenden, en dat is nog niet eens verzekerd! Dus het verzenden kost al veel omdat het een pakketje is, en dan komt er nog verzekering bij, want anders maken ze het kwijt! Jaja, dat wordt een hele dure aangelegenheid!
Oud 01-10-2004, 10:06
Verwijderd
Upload 'm maar ergens. Dan download ik 'm wel en stuur ik je later geld in een enveloppe
Oud 01-10-2004, 13:03
Gimme more beer
Citaat:
eXo schreef op 01-10-2004 @ 11:06 :
Upload 'm maar ergens. Dan download ik 'm wel en stuur ik je later geld in een enveloppe
Hebben?
Oud 01-10-2004, 15:27
Briseïs
Briseïs is offline
laat ik dan maar wat bieden

5 euro voor on vacation en unleashed
Oud 01-10-2004, 15:41
Nyawa
Ik bied €10,- voor Hot Date en On Vacation. PM me maar als je geïnteresseerd bent .

Laatst gewijzigd op 01-10-2004 om 15:44.
Advertentie

Regels voor berichten