Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2004, 20:15
goodfella
goodfella is offline
wat zijn jullie tijden bij mario circuit 1 (1ste baan van de mushroom cup)??? met time trial, ik heb 1.07,37 neergezet met een rondetijd van 13, 28 sec.... Wou even weten of ik daarmee bij de betere coureurs hoor of niet
Oud 29-09-2004, 20:44
Verwijderd
volgens mij zaten vrienden van mij rond 1.02 en ik zelf als redelijke leek op mariokart op de snes ( heb delaatste tijd teveel n64 en NGC versie gespeeld, die drift is echt heeel anders) zat rond de 1.12 ofzo. dus beter dan mij benje wel
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 20:52
freyk
freyk is offline
Het lijkt me eerlijker om een screenshot van de tijden te maken, zoals het vroeger ook ging.
Oud 29-09-2004, 22:18
goodfella
goodfella is offline
1.02 fucking hell......naja nog maar wat oefenen dan maar....
Oud 29-09-2004, 23:09
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
freyk schreef op 29-09-2004 @ 21:52 :
Het lijkt me eerlijker om een screenshot van de tijden te maken, zoals het vroeger ook ging.
Als je een screenshot maakt van een emulator dan krijg je dat gezeur weer dat ie is gefotosoept...
En als je em speelt zoals ie hoort kan je geen screenie nemen

ontopic:
kzou et niet weten...ik doe nooit time trials...ik race totdat ik bij de 150cc de controller door de kamer mieter en ga lopen schelden dat de computer vals speelt...(wat ie ook doet...)
Ik kon best goed rijden, maar 150cc is gewoon niet eerlijk...met wie je ook rijdt....
Oud 29-09-2004, 23:14
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
D@mien schreef op 30-09-2004 @ 00:09 :
Als je een screenshot maakt van een emulator dan krijg je dat gezeur weer dat ie is gefotosoept...
En als je em speelt zoals ie hoort kan je geen screenie nemen

ontopic:
kzou et niet weten...ik doe nooit time trials...ik race totdat ik bij de 150cc de controller door de kamer mieter en ga lopen schelden dat de computer vals speelt...(wat ie ook doet...)
Ik kon best goed rijden, maar 150cc is gewoon niet eerlijk...met wie je ook rijdt....
Ja de handicap is irritant, dit laat (als je 1e rijdt) de 2e plaats altijd makkelijk terug komen.

Ik zou moeten kijken wat ik heb, maar dan moet ik dat ding ff uit de kast halen.

Mijn zus deed wel es time trials, kan best zijn dat alle tijden van haar zijn. Maarja, ik ga dus morgen maar ff checken.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 12:54
goodfella
goodfella is offline
150 cc special cup is id een bitch....je kan beter beetje achter rijden, hopen op sterren en bliksem en dan je zelf op het laatst naar voren pompen. En makkelijk punten pakken bij de ghost valley, altijd rijdt of luigi of mario voor en die hebben non stop sterren TE irritant
Oud 30-09-2004, 13:29
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
goodfella schreef op 30-09-2004 @ 13:54 :
150 cc special cup is id een bitch....je kan beter beetje achter rijden, hopen op sterren en bliksem en dan je zelf op het laatst naar voren pompen. En makkelijk punten pakken bij de ghost valley, altijd rijdt of luigi of mario voor en die hebben non stop sterren TE irritant
Idd...en die rijden ALTIJD vooraan als je Bowser/Kong hebt....en je komt dr gewoon niet langs...
Oud 30-09-2004, 13:34
UnderControl
UnderControl is offline
Een vriend van mij heeft een paar wereldrecord en Nederlandse records. Maar welke tijden ie precies rijdt weet ik ook niet. Is wel ergens een site waar al die records opstaan.
Reageren

Regels voor berichten