Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2002, 20:05
kipfilet
kipfilet is offline
Hoe weet je of iemand de ware is? Of kun je dat nooit weten?
Oud 17-02-2002, 20:10
Onlyme
Onlyme is offline
Er is niet iets te koop als een zwangerschapstest dat aangeeft of het de ware is of niet. \

Het is denk ik een kwestie van gevoel.

Ik ben er overgens tegen, ik ben al een keer eerder uit de illusie geholpen dat de ware bestaat.
Oud 17-02-2002, 20:12
Buffy
Buffy is offline
ik vind het een goede vraag van je.
ik dacht tot 2 maanden geleden dat ik de ware had gevonden, ik had bijna 2 jaar met een jongen en hij zei dat hij samen met mij oud wilde worden. tot het moment waarop hij zijn nieuwe vriendin leerde kennen. ineens was het uit. voor mij geld dus nu ook de vraag of de ware uberhaupt wel bestaat!

liefs Buffy
Oud 17-02-2002, 20:19
krystel
krystel is offline
Er bestaat vast wel een ware maar ik denk dat je dat pas weet als je 50 getrouwd bent en bijna op je sterfbed ligt. En ik denk dat er meerdere bestaan...keuze zat???
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 20:22
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Buffy schreef:
ik vind het een goede vraag van je.
ik dacht tot 2 maanden geleden dat ik de ware had gevonden, ik had bijna 2 jaar met een jongen en hij zei dat hij samen met mij oud wilde worden. tot het moment waarop hij zijn nieuwe vriendin leerde kennen. ineens was het uit. voor mij geld dus nu ook de vraag of de ware uberhaupt wel bestaat!

liefs Buffy

leuk hé?, die desillusie
Oud 17-02-2002, 20:28
Verwijderd
de ware bestaat wel....maar ik denk dat je pas later weet of je de ware bent tegengekomen ofzo....want ik kan nu wel zeggen dat stefan de ware voor mij is, want zo voelt het, maar ja ik denk dat iedereen zal zeggen dat ik dat nu nog niet kan weten...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:05
caine
caine is offline
ik denk (niet meer) dat de ware bestaat... wat kan 1 dag allemaal niet veranderen
Oud 17-02-2002, 21:08
Jozzy
Jozzy is offline
Als de ware bestaat zou hij/zij statistisch (en sadistisch ) gezien Aboriginal in Australië kunnen zijn, en die kom ik dus niet tegen waarschijnlijk...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:14
highlight
highlight is offline
Citaat:
caine schreef:
ik denk dat de ware bestaat... wat kan 1 dag allemaal niet veranderen
Mee eens..

Oud 17-02-2002, 21:43
Verwijderd
Er bestaan meerdere 'waren' voor elke persoon. Iedereen heeft gewoon een bepaald type waar hij/zij op valt, bepaalde behoeften die bevredigd moeten worden en bepaalde eigenschappen waar men naar op zoek is...natuurlijk zijn er (veel) meerdere personen op de wereld die aan die criteria voldoen. Het is dus maar net welke van die 'waren' jij als eerste tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 08:37
Verwijderd
"de ware".

veel sterker gevoel.
Je kan "gewoon" verliefd op iemand zijn en er "gewoon" van houden. Maar bij "de ware" voel je dat allemaal veel sterker, echt zó intens veel liefde. Nou jah tis moeilijk te beschrijven, maar je voelt het.

kuzzies

Alicia
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 13:58
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
"de ware".

veel sterker gevoel.
Je kan "gewoon" verliefd op iemand zijn en er "gewoon" van houden. Maar bij "de ware" voel je dat allemaal veel sterker, echt zó intens veel liefde. Nou jah tis moeilijk te beschrijven, maar je voelt het.

kuzzies

Alicia

precies!!! daar ben ik t helemaal mee eens.
Oud 18-02-2002, 16:23
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hoi...

Ik had een theorie dat je voor elkaar voorbestemd bent, en er dus 1 ware is.. en ik dacht dat ik hem had gevonden had.. maar nee..

Ik stap over naar meerdere ware mensen op 1 aardbol.. Moet kunnen toch.

Kus
Oud 18-02-2002, 16:33
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
xxx_anouk_xxx schreef:
Hoi...

Ik had een theorie dat je voor elkaar voorbestemd bent, en er dus 1 ware is.. en ik dacht dat ik hem had gevonden had.. maar nee..

Ik stap over naar meerdere ware mensen op 1 aardbol.. Moet kunnen toch.

Kus

Maar dan is het toch niet meer de ware, dan zijn het gewoon meerdere personen waar je goed bij past.
Ik geloof niet in 'de ware'.
Ten eerste omdat dan de kan maar echt heel klein is dat je hem tegen komt en ten tweede omdat je van meerdere mensen heel veel kunt houden. Je hoort vaak zat dat weduwen(aren) een nieuwelevenspartner vinden en die er net zo gelukkig mee zijn. Dus wie is dan de ware?
Ik denk da er een heleboel mensen zijn waar je ontzettend veel van kunt houden en ik erger me altijd kapot aan jongeren die dan 6 maanden een relatie hebben en dan zeggen : Ik heb de ware gevonde! Bullshit!
Oud 18-02-2002, 17:42
metalgurlie
metalgurlie is offline
ik denk niet dat er 1 "ware" is, er zijn verschillende mensen die je de "ware" zou kunnen noemen, hangt af van de periode waarin je leeft.. is dit duidelijk?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 20:30
hellokitty
hellokitty is offline
de ware is gewoon degene die JIJ de ware vind. hij bestaat zeker. ergens. de vraag is of je em tegenkomt. het is eigelijk best raar. je kunthet nooit weten eigelijk. als je denkt dat je em gevonden hebt.. misschien niet. misschien is je ware liefde wel heel ergens anders. zo bedoel ik dus. wie JIJ de ware vind. je zegt zelf of iemand de ware is omdat JIJ dat vind.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 21:18
Meidje
Meidje is offline
Ware bestaat ni... voor men ni iig... wellis ged8... mar geloof er ni meer in, ni meer na wat ik heb gezien en meegemaakt...
Oud 18-02-2002, 21:42
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Meidje schreef:
Ware bestaat ni... voor men ni iig... wellis ged8... mar geloof er ni meer in, ni meer na wat ik heb gezien en meegemaakt...
JE BENT PAS 14!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 16:07
Verwijderd
Hmmz, denk dat je er alleen maar achter kunt komen dat iemand de ware NIET is. Zodra het fout loopt, weetje dat het hem/haar niet was. Maar wat is een teken dat het hem/haar wel is? Die is er niet. Ik denk dat je moet geloven en moet vertrouwen. Je voelt dat je van iemand houdt. Op het moment dat je een partner hebt, is bijna iedereen er van overtuigd dat het de ware is. Dat moet ook wel, want je moet je voor honderd procent in die relatie storten. Als dit uitgaat, stap je uit de illusie, totdat je er weer eentje tegenkomt bij wie je dat gevoel hebt. Ik denk daarom ook, dat het uitgaan van een relatie niet betekent dat het je ware niet is. Er zijn er meerdere, het is maar net welke eisen jij stelt, wat jij nodig hebt. En natuurlijk is het zo dat liefde blind maakt, dus veel zullen ook wel eens uit de illusie geholpen worden na 3 weken ofzo. Maar als je tijdens een langdurige relatie steeds het gevoel hebt dat je je ware hebt gevonden, moet je niet meteen denken dat het een illusie is als het uit gaat. Want als een relatie uitgaat zijn er ZOVEEL factoren die meespelen. De ware liefde kan zich misschien door de situatie niet meer uiten, dat wil niet zeggen dat zij niet bestaat.
Ik ben er zeker van dat ik mijn ware gevonden heb! Hij is mijn alles en ik zou echt niet meer zonder hem kunnen! Als het uit zou gaan, wat ik betwijfel, vind ik dat nog steeds. Want het gevoel dat ik nu heb, dat heb ik dan nog steeds gehad. Als het uitgaat betekent het niet dat ik dit gevoel neit heb gehad. Hij is dan nog steeds een ware en wie weet vind ik dan iemand anders. Maar het woord "anders" zegt het al. De personen zijn dan anders, maar niet minder veel waard ofzo.
kweenie, de ware is een begrip wat ook bestaat wanneer er geen relatie is.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 17:16
ConnX
ConnX is offline
De wasre an zich bestaat denk ik niet. De ware is een gevoel dat je hebt bij iemand. Dat heb ik voor het eerst in mijn leven, nu bij mij huidige vriendin. Het gevoel de de mogelijkheid bestaat dat ik de rest van mijn leven met haar door ga brengen, en dat een fijn gevoel te vinden. Dit is serieus een heel zwaar gevoel en een vreemd besef.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 17:48
girl4you
girl4you is offline
ik geloof wel dat de ware bestaat !!
ik heb mijn ware gevonden en dat weet ik zeker...dat gevoel heb ik...en hij weet ook zeker dat ik HET meisje voor hem ben...we kennen elkaar door en door en we vullen elkaar als het ware gewoon aan ... ik weet gewoon dat hij de ware voor mij is .. hoe je dat weet is niet echt uit te leggen

xxgirl
Oud 19-02-2002, 17:53
Zorkman
Zorkman is offline
'kgeloof erin,
maar of zij akkoord zal zijn...
Oud 19-02-2002, 18:10
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Nope, "de ware" is alleen maar een illusie.
Oud 19-02-2002, 20:31
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Er is niet iets te koop als een zwangerschapstest dat aangeeft of het de ware is of niet. \

mwaah dat zou wel koel zijn dan zou mijne lekker toch wel positief zijn, want mijne is de ware
Oud 19-02-2002, 20:33
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
mooie tekst
meis... kweet niet hoe je het voor elkaar krijgt... maar je weet echt mijn ideeën en mijn gevoelens aan te voelen... dit is gewoon waar ik het mee eens ben je hebt het echt heel mooi verwoord

xxx Tim
Oud 23-02-2002, 15:35
Meidje
Meidje is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
JE BENT PAS 14!
Ja so?! da zegt toch helemaal niets over wie ik ben of wat ik heb meegemaakt?

Oud 23-02-2002, 17:33
Verwijderd
Nee, maar wel over het feit dat je op je 14e onmogelijk alles kunt hebben gezien of zeker kunt weten dat de ware niet bestaat, hoeveel je ook hebt meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:37
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ik geloof niet in De Ware, maar alsie zou bestaan, dan zou je het natuurlijk pas merken als het uit was en je niet meer met hem / haar samen kon zijn ( volgens het principe " je weet niet wat je hebt totdat je het verliest " ).
Oud 23-02-2002, 21:07
Anna Kournikova
Anna Kournikova is offline
pfff wat IS de ware?

in mijn definitie: iemand die je compleet laat voelen.

Ik ben een puber, wees eerlijk, en hoe kan IK nu beslissen wat me compleet laat voelen. ben heel gelukkig met mijn vriend, daar niet van, maar de ware...daar gaan nog wel wat jaartjes overheen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 21:10
Q
Q is offline
Er is maar een moment waarop je weet of de ware bestaat. Het moment voor je sterft, dan pas weet je of de ware zijn of haar beloftes heeft waar gemaakt en alles was wat je van hem of haar verwachte "Hij/Zij was de Ware".
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 21:24
Python
Python is offline
De ware is slechts een tijdelijke, euforische illusie. Je hebt geluk als die illusie tot je dood in stand blijft...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 21:25
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Python schreef:
De ware is slechts een tijdelijke, euforische illusie.
Je hebt gelijk, maar toch geloof ik erin.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 14:46
Python
Python is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Je hebt gelijk, maar toch geloof ik erin.
Erin geloven is weer iets anders...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten