Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er bestaan meerdere 'waren' voor elke persoon. Iedereen heeft gewoon een bepaald type waar hij/zij op valt, bepaalde behoeften die bevredigd moeten worden en bepaalde eigenschappen waar men naar op zoek is...natuurlijk zijn er (veel) meerdere personen op de wereld die aan die criteria voldoen. Het is dus maar net welke van die 'waren' jij als eerste tegenkomt.
|
![]() |
||
Citaat:
precies!!! daar ben ik t helemaal mee eens.
|
Hoi...
Ik had een theorie dat je voor elkaar voorbestemd bent, en er dus 1 ware is.. en ik dacht dat ik hem had gevonden had.. maar nee.. Ik stap over naar meerdere ware mensen op 1 aardbol.. Moet kunnen toch. Kus
||
![]() |
Citaat:
Maar dan is het toch niet meer de ware, dan zijn het gewoon meerdere personen waar je goed bij past. Ik geloof niet in 'de ware'. Ten eerste omdat dan de kan maar echt heel klein is dat je hem tegen komt en ten tweede omdat je van meerdere mensen heel veel kunt houden. Je hoort vaak zat dat weduwen(aren) een nieuwelevenspartner vinden en die er net zo gelukkig mee zijn. Dus wie is dan de ware? Ik denk da er een heleboel mensen zijn waar je ontzettend veel van kunt houden en ik erger me altijd kapot aan jongeren die dan 6 maanden een relatie hebben en dan zeggen : Ik heb de ware gevonde! Bullshit!
|
![]() |
de ware is gewoon degene die JIJ de ware vind. hij bestaat zeker. ergens. de vraag is of je em tegenkomt. het is eigelijk best raar. je kunthet nooit weten eigelijk. als je denkt dat je em gevonden hebt.. misschien niet. misschien is je ware liefde wel heel ergens anders. zo bedoel ik dus. wie JIJ de ware vind. je zegt zelf of iemand de ware is omdat JIJ dat vind.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmz, denk dat je er alleen maar achter kunt komen dat iemand de ware NIET is. Zodra het fout loopt, weetje dat het hem/haar niet was. Maar wat is een teken dat het hem/haar wel is? Die is er niet. Ik denk dat je moet geloven en moet vertrouwen. Je voelt dat je van iemand houdt. Op het moment dat je een partner hebt, is bijna iedereen er van overtuigd dat het de ware is. Dat moet ook wel, want je moet je voor honderd procent in die relatie storten. Als dit uitgaat, stap je uit de illusie, totdat je er weer eentje tegenkomt bij wie je dat gevoel hebt. Ik denk daarom ook, dat het uitgaan van een relatie niet betekent dat het je ware niet is. Er zijn er meerdere, het is maar net welke eisen jij stelt, wat jij nodig hebt. En natuurlijk is het zo dat liefde blind maakt, dus veel zullen ook wel eens uit de illusie geholpen worden na 3 weken ofzo. Maar als je tijdens een langdurige relatie steeds het gevoel hebt dat je je ware hebt gevonden, moet je niet meteen denken dat het een illusie is als het uit gaat. Want als een relatie uitgaat zijn er ZOVEEL factoren die meespelen. De ware liefde kan zich misschien door de situatie niet meer uiten, dat wil niet zeggen dat zij niet bestaat.
Ik ben er zeker van dat ik mijn ware gevonden heb! Hij is mijn alles en ik zou echt niet meer zonder hem kunnen! Als het uit zou gaan, wat ik betwijfel, vind ik dat nog steeds. Want het gevoel dat ik nu heb, dat heb ik dan nog steeds gehad. Als het uitgaat betekent het niet dat ik dit gevoel neit heb gehad. Hij is dan nog steeds een ware en wie weet vind ik dan iemand anders. Maar het woord "anders" zegt het al. De personen zijn dan anders, maar niet minder veel waard ofzo. kweenie, de ware is een begrip wat ook bestaat wanneer er geen relatie is. |
![]() |
|
De wasre an zich bestaat denk ik niet. De ware is een gevoel dat je hebt bij iemand. Dat heb ik voor het eerst in mijn leven, nu bij mij huidige vriendin. Het gevoel de de mogelijkheid bestaat dat ik de rest van mijn leven met haar door ga brengen, en dat een fijn gevoel te vinden. Dit is serieus een heel zwaar gevoel en een vreemd besef.
|
![]() |
|
ik geloof wel dat de ware bestaat !!
ik heb mijn ware gevonden en dat weet ik zeker...dat gevoel heb ik...en hij weet ook zeker dat ik HET meisje voor hem ben...we kennen elkaar door en door en we vullen elkaar als het ware gewoon aan ... ik weet gewoon dat hij de ware voor mij is .. hoe je dat weet is niet echt uit te leggen xxgirl
||
![]() |
Citaat:
![]() xxx Tim
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Laat de ware binnenkomen Liwin | 8 | 04-11-2007 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Als de ware werkelijkheid, idealisme Verwijderd | 0 | 09-06-2005 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De ware klootzak deel 3 klootzak2001 | 2 | 19-10-2002 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ware Klootzak klootzak2001 | 3 | 03-07-2002 10:29 | |
Liefde & Relatie |
De ware bestaat niet, omdat... Roos | 19 | 03-06-2002 13:46 | |
Liefde & Relatie |
wie zoekt de ware coecie | 5 | 31-01-2002 22:10 |