Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zeer herkenbaar.. ik ga me daar altijd zo schuldig over voelen, als <<de man>> alles betaalt. Ik ga regelmatig met een goede vriend van mij uit, laatst nog; eerst uit eten, daarna bios, daarna uit, en hij heeft gewoon alles betaald (behalve de cola in de pauze
![]()
|
![]() |
Ik vind het echt onzin als een jongen alles betaalt. Eerste afspraakje, ok, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Maar altijd? Dat slaat eerlijk gezegd gewoon nergens op. Meisjes hebben tegenwoordig ook bijbaantjes. Mijn vriendin en ik betalen gewoon alles samen.
|
![]() |
Eigenlijk is het heel logisch
![]() Ik betaal ook bijna alles voor mijn vriendin... ik heb het ook totaal nie graag als zij ietske betaald voor mij (bv. cinema) Maar het is gewoon het mannelijk instinct dat er veel mee te maken heeft... Wij maken de meisjes (vroeger de Dames) het hof..en tonen hen hoe "rijk" wij zijn...zo zijn zij in bekoring... Naar wie denk je dat de meisjes het rapst gaan gaan.. een arme of een niet arme persoon... (sorry, maar onze maatschappij is eenmaal zo) voorbeeld: 2 mannelijke herten zitten te vechten om het vrouwtje... de sterkste wint en het vrouwelijke hert zal onder de indruk zijn...dus ze kiest voor hem. Een mens is ook een dier !!! Maar wij vechten (nu) niet voor een vrouw.. wij zijn slimmer => geld ![]() Sommige personen gaan zeggen dat ik hier serieus zever... ma die hunne euro zal wel nog vallen.. greetz Pompierke |
![]() |
|
![]() |
t feit dat meisjes niet zouden mogen betaald staat redelijk synchroon met vrouwen horen in de keuken (alleen ziet men dat als een negatief iets ocourse
![]() afgezien van lichamelijke en emotionele aspecten zijn jongens en meisjes sociaal wel gelijk vind ik kortom ..degene betaald wie t uitkomt/wie t eerst de portemonee heeft/wie met t idee kwam/om en om ...
||
![]() |
Citaat:
voelen jongens zich dan zo voor lul staan fzo? als een meisje betaalt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe daar dus echt niet aan he. Ik laat het meisje gewoon zelf betalen. Kijk een drankje wil ik haar best geven (ook niet veel ofzo) maar als ik bijv. naar de bios ga dan zal ze 't echt zelf moeten betalen en als ik haar een paar drankjes geef verwacht ik net zo goed dat ze die mij geeft.
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat op zich wel iets hebben, al is het ouderwets... Natuurlijk niet als er ruzie van komt. Maar bekijk het eens anders: jij moet nooit iets betalen, handig toch, heb je extra veel geld voor jezelf en kan je eens extra uitgaan met je vriendinnen, of jezelf eens verwennen (klinkt misschien wat profiteerderig, maar is toch zo?)
|||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Psychoot (23-02-2002).]
|
ik heb dat ook .. ik mag ook niet van me vriend dinge voor hem betale ... ik mag echt nix zelf betalen als ik bij hem ben .. ( ja nou nix ... alleen kleine dinge zoals ete drinke bioscoop enz enz )
ach jah tiz wel lief hoor maar soms ook wel irritant .
||
![]() |
Citaat:
Klinkt inderdaad nogal profiteerderig (is dat een woord? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
jaaaa, ik word er helemaal paranoia van!
mijn vriend wil werkelijk alles betalen, nu hadden we dan wel pas vorige week eerste date, maar nu gana we next week weer naar bios, en ik zei: hoe ook, ik betaal, ja niet dus, hij wil alles betalen, haalt gewoon eerder de kaartjes zei hij, echt aso!!! ik heb al gezegd, komt een dag dat ik betaal, maar hij weet heel zker van niet!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
![]() |
WAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA
![]() hoezo MAG niet? staat daar een wettelijk verbod op? Het is wel galant van een jongen als hij betaald, amar dat princiepe berust op zo'n ouderwetse etiquette. het geeft de vrouw een beetje een mnderwaardige positie. Op de eerste date vind ik dat hij wel moet betalen, ik bedoel, ik laat me verleiden, verleiden doe ik altijd in natura niet in geld. Mijn vriend en ik gaan samen op. Ik reis veel en dat betaal ik uiteraard, amar ook aan cadeatjes ( de verassing is natuurlijk asl JIJ het koopt) en aan etentjes ( altijd 50-50) zo blijf je niet met een gevoel achter dat hij goedkoop is, of dat jij goedkoop bent |
![]() |
|
In het eerste geval betaal ik tenzij mn vriendin wilt dat zei betaald. Ik ga geen ruzie maken en laat haar rustig betalen. Het is ouderwets om als jongen alles te betalen, waarschijnlijk probeerd hij te laten zien dat hij veel om haar geeft, maar wat ze vergeten is dat dit soms tegen de wil van het meisje in is.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Én ja als je er dan echt op door blijft zeuren dat je graag betaald, dan zal zij dat zeker niet leuk vinden.
|
![]() |
Heb ik eigenlijk altijd al gehad! Voor mij werd alles betaald en als ik iets wil kopen dan is het echt zo van: Nee, dat hoeft echt niet hoor(dan toch niet, haha, neehoor). Maarja eigenlijk wel beetje ouderwets maar ik heb nog nooit anders meegemaakt.Ook niet in me vriendenkring.Heel normaal volgens mij, terwijl ik het best lullig vind.
|
Ja dat mag wel vaker niet en als ik blut ben vind ik het ook niet zo erg en anders doe ik het meestal gewoon, rondje halen voor de rest anders heb ik ook alleen maar het gevoel dat ik van anderen profiteer, maar ja dat snapen ze soms inderdaad niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |