Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2004, 18:34
shiningstars
shiningstars is offline
Ik heb nu sinds drie weken een vriend, maar ik ben nog steeds bang dat hij het ieder moment uitmaakt. Ik maak me al druk als hij niet snel genoeg terugsmst of belt. Ook ben ik niet helemaal open tegen hem, door het idee dat hij het wel eens uit zou kunnen maken en dat ik hem dan te persoonlijke dingen heb verteld en daar spijt van krijg. Hoe kom ik hiervan af?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2004, 18:42
Bottler
Bottler is offline
Het lijkt me dat je er alleen vanaf komt door hem voledig te vertrouwen. En dat heeft soms tijd nodig. Maar als jij denkt dat hij het elk moment uit zou kunnen maken is dat ook geen goed teken. Lijkt het op een goeie relatie?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:42
Sade
Sade is offline
Zet je er over heen, en krijg het uit je systeem. Een van de belangrijkste dingen binnen een relatie is openheid.
Wees daarom ook niet bang om ruzie met hem te maken, als hij iets doet waar je het niet mee eens bent. Neem het van mij aan, als je dat niet doet zal dat juist een einde maken aan je relatie. Ik heb een halfjaar een relatie gehad waarin ik niet open genoeg was om dezelfde reden als jij, en dat is niet goed afgelopen.
Oud 04-10-2004, 19:25
snarl
snarl is offline
dat vind ik ook altijd erg moeilijk. bij mijn vorige vriend heeft het een half jaar geduurd voordat ik hem volledig vertrouwde. nou zijn er ook wel wat dingen gebeurd waardoor ik mensen gewoon niet snel durf te vertrouwen.. iig ik denk dat het daardoor komt. ik probeer mezelf er overheen te zetten en tot nu toe (nieuw vriendje ) lukt dat best oke. is gewoon moeilijk,.. succes
Oud 05-10-2004, 17:54
ilse
ilse is offline
ik ken het gevoel, zie anders:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=973390
daar heb ik het er ook over.
succes ermee!
Oud 05-10-2004, 17:59
Reem
Reem is offline
Ja, ik denk dat je hem gewoon moet proberen te vertrouwen. Als jullie een goede relatie hebben en het altijd leuk met elkaar hebben, is er echt geen reden om bang te zijn dat hij het uitmaakt. En als er iets niet goed zit, zou ik erover praten. Dat is dan de enige manier om het op te lossen.
Oud 05-10-2004, 18:37
Mo6
Mo6 is offline
probeer er echt overheen te komen inderdaad, want je maakt je hoogstwaarschijnlijk toch zorgen om niets! en gewoon open zijn want dat is iets super belangrijks in een relatie!
Oud 05-10-2004, 19:43
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Re3m schreef op 05-10-2004 @ 18:59 :
Ja, ik denk dat je hem gewoon moet proberen te vertrouwen. Als jullie een goede relatie hebben en het altijd leuk met elkaar hebben, is er echt geen reden om bang te zijn dat hij het uitmaakt. En als er iets niet goed zit, zou ik erover praten. Dat is dan de enige manier om het op te lossen.
idd
Oud 05-10-2004, 20:59
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
shiningstars schreef op 04-10-2004 @ 19:34 :
Ik heb nu sinds drie weken een vriend, maar ik ben nog steeds bang dat hij het ieder moment uitmaakt. Ik maak me al druk als hij niet snel genoeg terugsmst of belt. Ook ben ik niet helemaal open tegen hem, door het idee dat hij het wel eens uit zou kunnen maken en dat ik hem dan te persoonlijke dingen heb verteld en daar spijt van krijg. Hoe kom ik hiervan af?
dat gaat vanzelf over naarmate je langer met hem hebt.
Oud 05-10-2004, 21:49
Icemancool
Icemancool is offline
Ik herken het zeker ook, in deze http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=973390 thread heb ik hetzelfde zon beetje (ook al gepost door illie1987), het komt echt meer voor, maar probeer ook echt jezelf te blijven, je zult dan ook merken dat hij echt van je houd!
Dat je om een smsje al dingen gaat denken moet je je niet voor schamen, daar hebben er echt meer last van, ik heb er nooit iets tegen gevonden, maar gewoon wat langer in de relatie zitten helpt denk ik ook wel.
Sorry als je niet heel veel hulp uit deze post kan halen, maar probeer iig gewoon jezelf te zijn, je moet onthouden dat hij op jou is gevallen zoals je bent, en hij zal je echt niet zomaar laten vallen!
Reageren

Regels voor berichten