Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat vind ik ook, in relatie moet je er 100% voor die andere zijn, that is what i call real love!!!!!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
ik vind t ook maar wat raar! Ik wil echt maar met 1 jongen zijn hoor! Ik ga echt niet uit, zoen dan met de een, neuk met de ander en daarna ff aan mn vriend vertellen en dan met hem zoenen en knuffelen enzo en zeggen dat je van m houdt. NEE!!! Echt niks gewoon! Dan vind ik echt dat er iets verkeerd zit in de relatie... Zo kun je toch ook moeilijk een gezin gaan stichten. Je kan moeilijk tegen je kind zeggen: Kijk kereltje, dit is je pa... Oh nee die! Nee, ik weet t niet... Beetje sneu zou dat zijn, vind je niet? Na ja, ieder zn eigen manier!
Ik hou t in ieder geval bij "gewoon" aan 1 persoon binden en daar me liefde voor tonen etc... Maar wel leuk voor je dat je nu iemand gevonden hebt die dat ook zo wil. Ik denk nl niet dat je er veel meer zult vinden die ook zo denken.
|||
![]() |
Citaat:
Nee ik ben geen seks-maniak, verre van dat. ik ben ook geestelijk volledig in orde en verreweg mijn meeste vriendschappen zijn platonisch. Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind het gewoon raar!! k wil me vriendjeuhh echt wel alleen voor mezelf.. k bedoel als je echt zoveel van elkaar houdt heb je aan elkaar genoeg toch!! lijkt mij .. en heb je het toch ech nie nodig met iemand anders te zoenen en weet ik veel verder!
|
![]() |
K vind t niet echt 'raar' ofzo, k bedoel; als jij je daar prettig bij voelt, who cares?! Maar ik persoonlijk zou me er niet zo in kunnen vinden. K kan me wel voorstellen dat je gewoon een 'sexrelatie' met iemand hebt zal k maar zeggen, maar zoiets houdt meestal gewoon op als 1 vd 2 een vriend(in) krijgt. Een relatie als jij beschrijft, vind ik niet een 'echte relatie', dat vind ik meer een beetje zoiets van "met zn 2-en een beetje lol hebben" en that's it...
|
![]() |
|
Nou ja ieder zijn eigen opvatting over een relatie, maar als ik echt heel veel van iemand hou hoef ik er ook geen ander meer bij en anders vind ik het wel een idee om het op zoenen met een ander te houden. Zolang de ander er maar niet bij is dan en het inderdaad wel eerlijk tegen de ander vertellen.
|
![]() |
Je wilt dus eik wel de gevoelens en de sex van een relatie, je wilt alleen niet de verplichtingen, kijk in 2 kan ik nog wel inkomen, lijkt me ok nie altijd verkeerd, maar 1 is toch zwaar klote.
Als jij voor een relatie kiest wil dat zeggen dat je samen een soort afspraak maakt, da jullie bij elkaar horen en niet met andere mensen gaan fieselefoselen. Je wilt gewoon van meerdere walletjes eten, BEGIN DAN GEEN RELATIE!
|
![]() |
ik heb een relatie gehad als de eerste..
en heb t wel eens gehad over de tweede met iemand. opzich redelijk perfecte relaties maar gezien mensen niet perfect zijn werkt t uiteindelijk niet zoals je zou willen. maar opzich een relatie geeft gauw een gevoel van druk en dus zou zoiets als dit in dat soort situaties een oplossing zijn. voor me zelf heb ik zoiets als de eerste nooit meer (je blijft met dat relatie-idee zitten) en dat van die tweede sja dat zie ik wel ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou wanhopig ofzo? Djowi | 9 | 08-01-2015 21:24 | |
Algemene schoolzaken |
Biologie: Ben ik nou gek of niet? ImTheWolf | 9 | 14-02-2011 14:31 | |
De Kantine |
Ben ik nou gek? Mark | 39 | 18-05-2003 18:31 | |
Psychologie |
ben ik dan raar?? + gedicht (krachting zijn) lief mutsje | 32 | 31-03-2003 13:10 | |
Liefde & Relatie |
ben ik nou raar, lullig of wat... simple creed | 3 | 29-03-2002 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Is dit nou raar? Tyrza | 3 | 19-03-2002 17:29 |