Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat aan het woord PUNK begrijp je niet ?
|
ikheb der nog nooit wat besteld, simpel genoeg omdat al mijn geld opgaat aan muziekbladen en cd's ( het soort muziek dat ze daar niet verkopen). maar ze hebben er hele leuke sjit, zo ook een trukkerspet voor 8 euripleuri. maar daar stond niks op, en ik ga zowiezo toch liever naar lilith in utrecht...damn, wat een leuke verkoper hebben ze daar...
p.s. zie je ooit een klein meisje met bruine krullen en een trukkerspet met de applicatie MY (hartje) TAPES rondlopen...dan ben ik het. of niet natuurlijk. dit was een hele boeiende mededeling.
||
![]() |
Citaat:
![]() ontop : Ik lees altijd de teksten op de t-shirts,maar ik heb de Large niet. ![]()
|
Verwijderd
|
ff vraagje tussendoor.
Ik kreeg dus gister of eergister een ding van de large. Die moest ik dan terugsturen zodat ze wisten dat ik de large wilde blijven ontvangen, maar er staat op dat je ook gewoon kan mailen. Sinds ik te lui ben om naar de brievenbus te gaan wilde ik mailen, maar wat moet er dan instaan? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'Ja,ik wil de Large nog in mijn brievenbus vinden' ![]()
|
Ik bestel nooit uit de large, net iets te weinig dingen die ik leuk vind en ik vind de prijs ook ietwat aan de hoge kant. Ik bestel altijd bij Displeased:
www.displeasedrecords.com
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Large E=mc2 | 13 | 04-02-2004 19:49 | |
Lifestyle |
stuff large... jannuhthapannuh | 21 | 15-12-2002 16:57 | |