Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat 2x mijzelf zijn was idd niet helemaal de bedoeling, moet ik nog wat op vinden... anders voelen of ik zal mn masker kunnen laten vallen, zoiets, moet ik nog ff over nadenken ![]() Het 2x zijn was niet de bedoeling, maar ik kon ff niets anders bedenken, en ik vond het jammer om er iets te zetten dat gedwongen zou zijn... Tnx voor je reactie ![]()
||
Citaat:
![]() Pijnlijke momenten geven, altijd tranen in mijn ogen De realiteit is confronterend, ik heb mezelf weer bedrogen. Vannacht was het weer zover, ik heb mezelf in slaap gehuild Werkelijke emotie duwt het bedrog omver maar het gaat met pijn geschuild. Acceptatie zal de sleutel geven, gepaard met liefde voor mij, Ik laat het masker eewig zweven Nog even dan ben ik (weer) vrij. Kijk Ik heb herhalingen euh veranderd zeg maar.Ik vond het niet nodig dat alle herhalingen veranderd werden maar dat heb ik wel even gedaan.Zo kan je een keertje zien wat iemand anders er van zou maken, en als je dan toch nog wil (of nadenkt over een nieuwe manier) veranderen hieral een idee opdoen ![]() Dat ik zulke verandereingen maak moet je zeker niet persoonlijk openen hoor... Laten we zeggen dat het een gevolg is van verveling... Ik vond het oorspronkelijke namelijk heel erg mooi ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Pijnlijke momenten geven, Altijd tranen in mijn ogen, De realiteit is confronterend, Ik heb mezelf weer bedrogen. Vannacht was het weer zover, Ik heb mezelf in slaap gehuild, Op die momenten valt mijn masker, Daarachter zit veel pijn verschuilt. Acceptatie zal de sleutel zijn, Gepaard met liefde voor mij, Ik zal het masker los kunnen laten, Nog even en dan ik ben weer vrij.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Waarachter zich veel pijn verschuilt? Dan maak je er pv van... ik weet het ook niet meer ![]()
||
Citaat:
![]() Missjien kan je beter een zelstandig naamwoord gebruiken trouwens 'waarachter zich een ... van pijn verschuilt' Kan je leuk mee spelen omdat masker een bepaalde sfeer oproept, van een gemaskerde ruiter die vecht met dolk en zwaard ofzo? Kan je missjien nog iets uit die sfeer zoeken en dan invullen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zenuwachtig in groepen Jerry95 | 4 | 08-01-2015 22:41 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #116 rare kwast | 492 | 19-12-2007 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |