Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Zondagochtend pokkeherrie maken om ongelovigen uit hun bed te lichten. 3. nieuw? |
![]() |
||
Citaat:
ja nieuw, ik neem aan dat je nog geen lid bent van een kerk ![]() en trouwens ik ben hier serieus mee bezig, en als je geen serieus antwoord hebt dan hoef je er ook niet op te reageren, dat is gewoon verspillen van Jou tijd, en Mijn tijd!
||
Citaat:
En waarom zijn gelovigen per definitie christleijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en met gelovige bedoel ik ook christelijk, omdat het daar nu over gaat, want wij zijn bezig met een project over evangelische kerken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een topic opent met vragen moeten die vragen natuurlijk wel duidelijk zijn, dat was blijkbaar teveel moeite. |
![]() |
||
Citaat:
hum je deelt de hele wereld in in gelovingen en ongelovingen.. en vervolgens suggereer je dat elke gelovige naar een KERK zou gaan .. weet je hoeveel religies/geloofsovertuigingen helemaal geen kerk hebben ? je hebt het over god en de heilige geest dus betreft het hier de christelijke god Met andere woorden dit is WEER zo'n toppic van : wij geloven .. de rest niet. En nog iets wat jullie niet snappen en al eeuwen niet.. Je praat niet tegen maar MET mensen Slotje ? Nee, doe maar een brandkast deur |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Onderzoek]Verdien Bol.com bon van €10 met Project STARS online groepchat!|16-19 jaar ProjectSTARS | 0 | 27-05-2013 15:20 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
The Meth Project.... vertalen flabbergast | 1 | 06-11-2007 14:45 | |
Muziek |
03.03.06 The Blair Witch Project @ Nachtwerk ex kultkontor dj-mot | 1 | 20-02-2006 07:54 | |
Eindexamens 2005 |
Verschil Project examens en normaal? EvilSmiley | 5 | 28-05-2005 16:31 | |
Software & Hardware |
[Software] Werken met Movie Maker 2 Ik2010 | 5 | 25-07-2004 11:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[eens] Einde Projecten Allochtonen [/oneens] LostProphetX | 41 | 13-09-2002 11:16 |