Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2004, 13:40
Polivy
Polivy is offline
Het is bijna vijf maanden geleden uitgegaan tussen mijn ex en mij. We hadden heel vaak ruzie over kleine dingen en het ging gewoon niet meer. Op het laatst hebben we zo'n enorme ruzie gehad dat ik besloot om het uit te maken. De dag daarna had ik er al spijt van omdat ik stiekem nog heel veel van hem hield.
Toen ik na een weekje weer vroeg of het misschien weer wat kon worden (omdat het inmiddels weer redelijk goed ging) heeft hij me afgewezen.
We gingen nadat het uit was nog wel met elkaar naar bed en dat heeft ontzettend veel pijn gedaan (hij wilde geen vaste relatie meer). Ik heb maanden lang om hem gehuild en nachten lang wakker gelegen terwijl hij helemaal niets meer van zich liet horen. Ondertussen werd hij weer verliefd op een ander en werd dat mij verteld (waardoor ik weer heel jaloers werd)

Nu, vijf maanden later, gaan we af en toe weer met elkaar om. Het voelt best goed, heel vertrouwd en het doet me denken aan de tijd dat we nog hadden. Gisteren vertelde hij me in tranen dat hij me ontzettend heeft gemist en dat hij me weer heel leuk vindt. Ook vertelde hij dat hij de verliefdheid voor dat andere meisje overboord heeft gegooid en inziet dat ze niet is zoals ze lijkt... Het voelt met mij zo goed...

Wat moet ik hier nou mee? Ik heb maanden lang gehoopt op zo'n moment. Ik heb maanden lang gehuild omdat ik hem zó graag terugwilde en nu is het moment daar en weet ik gewoon niet wat ik moet...

Laatst gewijzigd op 04-10-2004 om 13:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2004, 14:05
Verwijderd
Wat moeilijk!
Maar ja, hij zegt dat ie t zomaar overboord heeft gegooid. Voor mij klinkt dat niet echt als iets wat je hup zomaar doet. Waarom is het uitgegaan en denk je dat dat anders zou kunnen zijn? Zie jij zelf nog toekomst in een relatie met hem?
Succes!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:08
Balance
Balance is offline
1. Wat is er tussen jullie veranderd dat je denkt dat jullie nu niet meer zovaak ruzie zullen hebben om kleine dingetjes?
2. Denk je dat je het hem helemaal kan vergeven dat hij je pijn heeft gedaan of dat ie je niet meer terug wilde.

Dat zijn iig dingen waar je imho over na moet denken.
Oud 04-10-2004, 14:29
Verwijderd
Slecht idee.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:04
luchtballon
luchtballon is offline
wat Balance zegt.
Oud 04-10-2004, 15:21
snarl
snarl is offline
het is niet voor niets uitgegaan.

ik ben ook een keer opnieuw begonnen met een ex, en dat bleek een slecht idee... niet dat dat iets over jou/jullie relatie zegt...

iig succes ermee.
Oud 04-10-2004, 18:14
rosalietje
rosalietje is offline
ik heb het ook meegemaakt. Het ging uit en daarna hadden we gewoon nog sex en waren we erg goeie vrienden.
Voor ons allebij was dit erg ingewikkeld. Ook ik heb hier heel veel om gehuild. Ik wilde m echt graag terug.

Uiteindelijk heb ik me er bij neergelegd dat het niks meer ging worden. Maar we hadden nog steeds sex. Ik snapte er echt niks mee van.
En op een dag kreeg ik een mailtje van m dat hij het niet meer kon. Dat hij geen contact meer met me wil.
Ik was kwaad en verdrietig.

Heel lang heb ik hierom gehuild. Ik wilde hem terug. Dit keer niet als vriend, maar gewoon als maatje.

Nu vraag ik me steeds af: stel dat het weer goed komt en we worden weer vrienden. Wil ik dat dan wel?
Hij heeft me echt veel pijn gedaan. Is het dan wel de moeite waard?

Aan de ene kant wil ik m terug. Aan de andere kant vind ik m een lul en hoeft het van mij niet meer zo nodig.

Het blijft lastig.....
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:20
Aléantheriël
Aléantheriël is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-10-2004 @ 15:29 :
Slecht idee.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:29
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt: heb 9 maanden iets met hem gehad, toen maakte hij het uit. Ik stortte echt helemaal in en ben altijd blijven hopen dat het nog ooit goed zou komen. Na 3 maanden kwam hij er mee aanzetten dat ie t nog een keer wilde proberen en ik wist toen ook niet wat ik ermee aan moest: het was zo tegenstrijdig: aan de ene kant wilde ik niets liever, aan de andere kant was ik doodsbang dat hij me weer zou dumpen.
Toch ben ik er met de instelling 'niet geschoten is altijd mis' mee ingestemt. Maar het werkte niet. Sinds gisteravond is het weer uit tussen ons, maar nu van mijn kant uit. Hij gaf niet echt meer om mij en dat bleek uit alles...

Ach, ik kan alleen maar zeggen: volg je gevoel en als het goed voelt, ga er dan gewoon voor. Bij mij heeft het niet gewerkt, maar het heeft mij wel geholpen: ik weet nu zeker dat hij niet de ware is voor mij en dat ik geen tijd meer aan hem hoef te verdoen.

Succes!
Oud 04-10-2004, 18:34
rosalietje
rosalietje is offline
dat gevoel volgen is het moeilijkste gedeelte.
Die gevoelens zijn enorm tegenstrijdig.

Maar ik hoef voorlopig geen keuze te maken, want hij wil nog steeds geen contact......(maar heel af en toe krijg ik een mailtje of smsje van m) Geeft een beetje hoop dat we ooit weer gewoon vrienden kunnen zijn....
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:44
Sade
Sade is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 04-10-2004 @ 16:04 :
wat Balance zegt.
Offtopic: gefeliciteerd Linda!
Ik ben ook bijna jarig
Oud 05-10-2004, 08:45
rosalietje
rosalietje is offline
wat wil je dan zeggen met wat zij zegt?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 10:50
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
als het uitgaat met je vriend doe je dat omdat er bepaalde dingen in jullie karakters met elkaar botsen
dat is zo, en dat blijft zo, en dat gaat niet meer over
ik denk dat je gwn ruzie's blijft krijgen hoeveel jullie ook om elkaar geven en van elkaar houden
je kunt het natuurlijk nog een kans geven, maar als het nog eens uit gaat, is het uit en ik denk dat je er dan toch allebei vrede mee moet hebben dat het niet gaat tussen jullie
Oud 05-10-2004, 13:52
tuttebel
tuttebel is offline
probeer het gewoon uit, maar vertel hem wel dat je gekwetst bent en dat je nu wat 'banger' bent misschien..en je kan t misschien ook rustiger aan doen.

ik heb ook opnieuw iets met mn ex, en dat gaat na 4 maanden nog steeds goed dus..
Oud 05-10-2004, 14:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sade schreef op 04-10-2004 @ 19:44 :
Offtopic: gefeliciteerd Linda!
Ik ben ook bijna jarig
Offtopic: Dankjewel . Ik zal het proberen te onthouden, maar anders alvast gefeliciteerd!
Oud 05-10-2004, 14:38
Verwijderd
Weet je zeker dat het geen gewenning is dat je hem zo deed missen? Of het feit dat je niets anders had om op terug te vallen?

Houd er rekening mee dat de reden waarom je eerder uit elkaar bent gegaan altijd een reden zou blijven tot irritatie. Twijfel je teveel, is dat al een teken dat het geen goed idee zal zijn.

Maak jezelf sterk voor een eventuele 2e klap en probeer het losjes nog eens, misschien werkt het deze keer wel. Zolang je maar blijft praten... trek er alleen niet teveel aan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 14:54
krisiegirl
krisiegirl is offline
ik denk niet dat het verstandig is.. zomaar een andere lefde overboord gooien is niet zo gedaan toch?
Het klinkt misschien erg verleidelijk, maar van zijn kant is er iets dat niet helemaal klopt.
Denk er ook goed over na of jij het ook echt wil!

Zelf heb ik de ervaring dat het gewoon niet goed gaat!!!
Oud 05-10-2004, 15:44
Wammus
Wammus is offline
Het is vreselijk moeilijk. Maar de ervaring heeft mij geleerd dat je niet te lang moet blijven steken bij een ex. Uitendelijk is het toch om een reden uit gegaan en je zal jezelf goed moeten afvragen of die reden veranderd is. Is die dat wel dan kan je het mischien nog een keer proberen. Maar ik geef je (hoe hard het ook is) weinig kans.

Is die reden niet veranderd dan zal het daar waarschijnlijk weer op stuk lopen en eindig je uiteindelijk nog verdrietiger dan dat je nu al bent.

Veel succes ermee .
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten