Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Certificaten vwo oude stijl kunnen na 2004 niet meer ingewisseld worden voor een diploma vwo oude stijl. Wel is het mogelijk om na 2004 met certificaten vwo oude stijl vrijstelling aan te vragen voor dezelfde vakken van vwo nieuwe stijl." http://www.ib-groep.nl/studiepunt/Sh...04613&sID=3615 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Uit de F.A.Q.:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Word je diploma aan je gegeven als "luzakdiploma" of met de naam van je oude school die een slechte reputatie heeft???
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je school zal het Luzac, lijkt me. Op je oude school zit je dan toch niet meer? Die krijgen ook geen geld van je, enz. Dus waarom zou hun naam er dan bij vermeld worden? (Ik weet niet eens meer 100% zeker of de naam van de school er überhaupt wel op staat...? Zou logisch zijn, maar toch weet ik het niet meer. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Profielwerkstuk moet denk ik ook wel.
||
![]() |
Citaat:
Al moet ik 4 vakken en een profielwerkstuk maken, en 8000 euro betalen. Ik wil van die naam af! Ik neem aan dat je die certificaten ergens moet inleveren en ik hoop dus dat er dan luzac onder staat of iets dergelijks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je aan een universiteit afstudeert terwijl je vrijstellingen hebt 'meegenomen' van een HBO-opleiding, dan wordt wel de naam en plaats van die HBO-instelling vermeld. Het lijkt me dat dat hier ook komt te staan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|