Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 12:29
love_forever
love_forever is offline
Eind januari kreeg ik wat met een gozer van mijn werk... Alles was leuk lief en aardig maar ik wou gewoon dat niemand het wist.... Wonder boven wonder hadden we het zes weken volgehouden om het tegen niemand te zeggen.....Daarna wist iedereen het.... Vorige maand ging het uit.... Ik was verliefd geworden op iemand anders..... een andere collega....

Na 2 weken is het wat tussen ons geworden.... Maar ik durf het niet tegen iemand in de winkel te zeggen want ik ben zo bang dat ze me de hoer van de supermarkt gaan noemen...... Stel je voor: jij bent mijn collega; wat had je gezegd???

Alvast bedankt!!

Love forever.....

PS we zijn nog steeds verliefd en we hebben het ook leuk met zijn tweeen......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2002, 13:07
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
love_forever schreef:
Stel je voor: jij bent mijn collega; wat had je gezegd???
HOER
maar dan meer om te irritere.. niet dat ik het zou menen
jah je moet het zelf weten maar relaties op werkvloer zijn naar mijn idee klote
Oud 15-05-2002, 15:04
NY152
NY152 is offline
Dat is zeker onheil over jezelf afroepen !!

Op je werk kan je zo snel je naam slopen vooral als die eerste kerel een beetje populair was.
Oud 15-05-2002, 15:38
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
NY152 schreef:
Dat is zeker onheil over jezelf afroepen !!

Op je werk kan je zo snel je naam slopen vooral als die eerste kerel een beetje populair was.
]

Ja boeiuh.. nix van aantrekken, het is JOUW leven!
Oud 15-05-2002, 15:46
love is life
love is life is offline
ik zou gewoon doen alsof er niks is ook al is dat moeilijk want er zijn natuurlijk altijd van die achterbakse mensen die moeten gaan roddelen...
Oud 15-05-2002, 20:02
Verwijderd
dit gaat problemen veroorzaken. roddelen wordt onvermijdelijk. ik wil niet te negatief klinken maarre: er staan genoeg andere banen in de krant.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:36
Verwijderd
Wat is dat toch altijd met supermarkten?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:06
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
tjah ik heb er ervaring mee, maarre ik zou nooit weer met een collega van me willen, maar als jij je er goed bij voelt, en trouwens wat voor domme collega`s heb jij als ze je hoer zouden gaan noemen. Op ten duur komen ze er echt wel achter net als bij je eerste relatie.
wees dan open en eerlijk en zeg gewoon 'wij hebben een relatie en wat jullie er van vinden houden jullie maar lekker voor je' zoiets had ik gezegd.

liefs mij
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 07:45
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
nare man schreef:

ja en bedankt he! *moet zo werken in supermarkt* (werkt btw wel een leuke meid )
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 08:42
Verwijderd
Mja dat kan ook nog he

Maar ff serieus, je hoort zó vaak dat mensen die bij een supermarkt werken, een vriend(in) hebben die daar ook werkt...kijk, natuurlijk kan het gewoon een keertje voorkomen dat één van de twee toevallig als baantje kassière of vakkenvuller is, maar het aantal supermarktwerknemers wat een relatie heeft met óók een supermarktwerkne(e)m(st)er, is schokkend.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 14:30
odysseus17
odysseus17 is offline
Mwa... kan toch best... collega van het werk?

Ik heb er zelf ook geen problemen mee

Maarreh... ik zou wel oppassen dat je niet het hele
personeelsbestand erdoorheen gaat jagen... anders heb
je het predikaat "hoer" (zoals je dat zelf al zo mooi zei )
wel snel te pakken...

Veel wijsheid toewensende,

Odysseus
Oud 16-05-2002, 14:44
Verwijderd
ik had zou je geen hoer ofzo noemen,wat kan mij t boeien waar je je vriend vandaan haalt?
als je maar gelukkig bent.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:37
Jessica K.
Jessica K. is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik had zou je geen hoer ofzo noemen,wat kan mij t boeien waar je je vriend vandaan haalt?
als je maar gelukkig bent.
helemaal met jou eens!
Oud 16-05-2002, 17:08
apart persoontje
apart persoontje is offline
der zijn altijd van die mensen die wa te zeiken moeten hebben, ze zoeken toch wel iets, da maakt dan ook niet uit als jij je er lekker bij voelt, moet je gewoon schijt hebben aan iedereen!
Oud 16-05-2002, 18:24
nouk16
nouk16 is offline
Ken een meisje, die zowat de hele winkel heeft afgewerkt. Stuk of 5 jongens die bij de Ah werken of gewerkt hebben. Das pas erg.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:53
love_forever
love_forever is offline
ik kon er gewoon niks aan doen.... Het is eenmaal zo gelopen..... Bedankt voor jullie antwoorden en ik weet wat ik moet doen...

Liefs,
Love forever
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 21:23
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mja dat kan ook nog he

Maar ff serieus, je hoort zó vaak dat mensen die bij een supermarkt werken, een vriend(in) hebben die daar ook werkt...kijk, natuurlijk kan het gewoon een keertje voorkomen dat één van de twee toevallig als baantje kassière of vakkenvuller is, maar het aantal supermarktwerknemers wat een relatie heeft met óók een supermarktwerkne(e)m(st)er, is schokkend.
ja het komt veel voor, tot vanavond werkte ikzelf in een supermartk. Voor mij waren er gewoon geen leuke jongens maar bij ons zijn iets van 7 setjes (en we hebben niet zo'n hele grote supermakt) Het is gewoon de manier om op een beetje gezellige wijze het andere geslacht te leren kennen. School is vaak toch niet de plek: werk zie je elkaar minder vaak. ER ontstaan ook veel relaties bij het beoefenen van hobbies....er zijn bij ons binnen de hockeyclub ook heel wat relaties.
Oud 17-05-2002, 21:44
EviL69
EviL69 is offline
Hoer zal ik je niet noemen, jij bent verre van dat !!!
Achterbakse hoer, misschien? klinkt al een stuk beter...
Of wat dacht je van slet... vieze slet...vieze vuile slet... vieze vuile achterbakse slet.. hmmm dat is weer te lang, denk ik. (best moeilijk hoor om een naam zomaar te vezinnen).
achterbakse slet lijkt me ook wel een mooie voor jou... ja denk dat dat wel goed bij je past, niet te lang niet te kort, duidelijk "to the point" zegmaar.

ik zal gewoon ontslag nemen hehe

succes achterbakse hoer!

Oud 19-05-2002, 14:17
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Citaat:
love_forever schreef:
Eind januari kreeg ik wat met een gozer van mijn werk... Alles was leuk lief en aardig maar ik wou gewoon dat niemand het wist.... Wonder boven wonder hadden we het zes weken volgehouden om het tegen niemand te zeggen.....Daarna wist iedereen het.... Vorige maand ging het uit.... Ik was verliefd geworden op iemand anders..... een andere collega....

Na 2 weken is het wat tussen ons geworden.... Maar ik durf het niet tegen iemand in de winkel te zeggen want ik ben zo bang dat ze me de hoer van de supermarkt gaan noemen...... Stel je voor: jij bent mijn collega; wat had je gezegd???

Alvast bedankt!!

Love forever.....

PS we zijn nog steeds verliefd en we hebben het ook leuk met zijn tweeen......
Hmz, wuhahahahah wacht ff....
Ik heb precies zo'n meisje bij mij in de winkel werken (ik werk nl. ook in een supermarkt)

Meisje heeft paar weken iets met een jongen van het werk iets gehad. Toen had ze het uitgemaakt omdat ze iemand anders van het werk leuk vond. Na 2, 3 weken had ze iets met die andere jongen en ze zijn nog steeds bij elkaar.

Heet je toevallig niet Danielle ?

Het meisje op m'n werk vind ik geen hoer, het is een heel lief meisje. Ze is alleen een beetje...wispelturig....ze weet niet wat ze wilt.

Denk alleen goed na, meer kan ik niet zeggen.
Maar als je een relatie met een collega begint, lopen ze toch wel altijd over je te praten, dat hou je niet tegen...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:30
Shorty Number 1
Shorty Number 1 is offline
Evil69 SPOORT NIET!!!
let maar niet op hem (is het verstandigste)

Maare even over jou probleem...
Als jij zo toch gelukkig bent, laat al die andere mensen gewoon hun gang gaan en laat ze denken wat ze willen denken. Tsss zulke mensen zijn het gewoon niet waard.
So just be happy and live your life!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:15
ingping
ingping is offline
Tja bij mij in de supermarkt ontstaan er ook steeds weer nieuwe liefdes... gebeurt zo vaak... Een meisje bij op het werk heeft al met 3 gozers van het werk gehad... Gewoon poep aan hebben dus.. Nou veel succes dermee
Oud 19-05-2002, 20:25
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
der zijn altijd van die mensen die wa te zeiken moeten hebben, ze zoeken toch wel iets, da maakt dan ook niet uit als jij je er lekker bij voelt, moet je gewoon schijt hebben aan iedereen!
eej ff een vraagje he, waar woon jij? in je info staat eindhoven, maar ik keek naar je sig, waar slaat die op?
Oud 19-05-2002, 20:27
lennuzz
lennuzz is offline
en dan ff als antwoord op je vraag:
neem ontslag of neem niks met dat ventje, blijkbaar geef je meer om je reputatie dan om hem, anders zet je het hier niet neer. en geloof mij, je reputatie gaat eraan.
Reageren

Regels voor berichten