Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tjah ik heb er ervaring mee, maarre ik zou nooit weer met een collega van me willen, maar als jij je er goed bij voelt, en trouwens wat voor domme collega`s heb jij als ze je hoer zouden gaan noemen. Op ten duur komen ze er echt wel achter net als bij je eerste relatie.
wees dan open en eerlijk en zeg gewoon 'wij hebben een relatie en wat jullie er van vinden houden jullie maar lekker voor je' zoiets had ik gezegd. liefs mij |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja dat kan ook nog he
![]() Maar ff serieus, je hoort zó vaak dat mensen die bij een supermarkt werken, een vriend(in) hebben die daar ook werkt...kijk, natuurlijk kan het gewoon een keertje voorkomen dat één van de twee toevallig als baantje kassière of vakkenvuller is, maar het aantal supermarktwerknemers wat een relatie heeft met óók een supermarktwerkne(e)m(st)er, is schokkend. |
![]() |
|
![]() |
Mwa... kan toch best... collega van het werk?
Ik heb er zelf ook geen problemen mee ![]() Maarreh... ik zou wel oppassen dat je niet het hele personeelsbestand erdoorheen gaat jagen... anders heb je het predikaat "hoer" (zoals je dat zelf al zo mooi zei ![]() wel snel te pakken... Veel wijsheid toewensende, Odysseus
||
Citaat:
|
![]() |
Hoer zal ik je niet noemen, jij bent verre van dat !!!
Achterbakse hoer, misschien? klinkt al een stuk beter... Of wat dacht je van slet... vieze slet...vieze vuile slet... vieze vuile achterbakse slet.. hmmm dat is weer te lang, denk ik. (best moeilijk hoor om een naam zomaar te vezinnen ![]() achterbakse slet lijkt me ook wel een mooie voor jou... ja denk dat dat wel goed bij je past, niet te lang niet te kort, duidelijk "to the point" zegmaar. ik zal gewoon ontslag nemen hehe succes achterbakse hoer! ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb precies zo'n meisje bij mij in de winkel werken (ik werk nl. ook in een supermarkt) Meisje heeft paar weken iets met een jongen van het werk iets gehad. Toen had ze het uitgemaakt omdat ze iemand anders van het werk leuk vond. Na 2, 3 weken had ze iets met die andere jongen en ze zijn nog steeds bij elkaar. Heet je toevallig niet Danielle ? ![]() Het meisje op m'n werk vind ik geen hoer, het is een heel lief meisje. Ze is alleen een beetje...wispelturig....ze weet niet wat ze wilt. Denk alleen goed na, meer kan ik niet zeggen. Maar als je een relatie met een collega begint, lopen ze toch wel altijd over je te praten, dat hou je niet tegen... |
![]() |
|
![]() |
Evil69 SPOORT NIET!!!
![]() let maar niet op hem (is het verstandigste) Maare even over jou probleem... Als jij zo toch gelukkig bent, laat al die andere mensen gewoon hun gang gaan en laat ze denken wat ze willen denken. Tsss zulke mensen zijn het gewoon niet waard. So just be happy and live your life!!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
en dan ff als antwoord op je vraag:
neem ontslag of neem niks met dat ventje, blijkbaar geef je meer om je reputatie dan om hem, anders zet je het hier niet neer. en geloof mij, je reputatie gaat eraan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Scholen en supermarkten: overlast, diefstal, en schreeuwende winkelmanagers ArnoldV | 5 | 06-10-2015 12:34 | |
De Kantine |
Saaiverdomme! #1186 Verwijderd | 500 | 28-10-2010 14:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Islamitische scholen belemmeren integratie _NIET_ SSER | 215 | 10-11-2003 18:20 | |
Hoe moeten we de criminaliteit in (grote) steden aanpakken? Gatara | 191 | 27-10-2003 22:11 | |
Vrouw dood na confrontatie met winkelpersoneel MissCzechMeOut | 1 | 08-10-2003 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Sean Paul. | 1 | 27-04-2003 18:19 |