Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mee eens, dit soort figuren zijn echt kansloos. Als je je er nu al aan ergert zal dit alleen maar erger worden. Mensen zonder opleiding kunnen het vergeten, steeds meer ongeschoold werk gaat naar het buitenland... en als hij 30 is dan kost hij teveel voor de meeste bedrijven. Ik hoop dat jij genoeg gaat verdienen voor 2+ zijn schulden ![]() p.s: voor je eigen moeder je het huis uit trapt moet je ook wel een hoop fout doen lijkt me (in de meeste gevallen dan) Laatst gewijzigd op 07-10-2004 om 22:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
jaa, dat van dat dure eten is wel acsociaal..! en wat zijn opleiding betreft, moet ie natuurlijk zelf weten. ik weet niet hoe verder jullie relatie in elkaar steekt. als je zelf denkt dat het beter is als het niet zo verder gaat, kun je ermee kappen. ik denk dat je alle punten in je relatie na moet gaan en of die nog goed gaan..! Ik hoop dat je achter een beslissing komt waar je geen spijt van hebt!
|
Verwijderd
|
Tsja, dat hij in zo'n situatie verkeert, is heel vervelend maar zegt op zich nog niet zoveel. Als je sowieso al geen geld hebt, is de motivatie om een dure opleiding te volgen ook niet zo groot, dus ik weet niet of dat hem ueberhaupt wel te verwijten valt. Wat wel belangrijk is: hoe komt hij aan die schulden?
Het gaat eigenlijk om jou. Wat wil jij? Hecht jij veel waarde aan materiële dingen? Vind je het belangrijk dat jouw vriendje een goede baan heeft etc? Dat moet je voor jezelf uitzoeken. Over het etentje kun je hem natuurlijk wel aanspreken. Dan kun je aan z'n reactie zien hoe hij erover denkt en op basis daarvan verder besluiten wat je wilt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Geen opleiding, dit soort acties, schulden, uit huis getrapt... Dat soort dingen laten wel blijken dat het IQ van een halve spliterwt toch niet het laagst is.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ik zou nooit mn vriendin het etentje laten betalen (ja, ik ben ouderwets). Daarbij let ik zelf eerlijk gezegd ook niet echt op de prijzen, maar ik betaal immers zelf, en ik verdien momenteel (voor een student) nogal goed. Misschien is hij gewoon niet gewend om op prijzen te letten. maar waarom heeft hij nooit echt een goede opleiding gevolgd ? overigens kun je zonder opleiding zeker in je levensonderhoud voorzien, en soms zelfs erg goed.
(ik ken iemand die zonder opleiding whatsoever (ja, mavo) erg gelukkig en financieel onafhankelijk is (hij is nu eigenaar van 2 winkels), maar dan moet je wel erg gemotiveerd zijn en je inzet gewoon erg goed zijn : kortom, keihard kunnen en willen werken). maar goed, als ik jou was zou ik iig erg oppassen : voordat jij zijn schulden aan het betalen bent. weinig inkomen is geen excuus voor hoge schulden en te laat zijn met de rekeningen - tis gewoon een kwestie van 'niet meer uitgeven dan je hebt'.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als het vaker gebeurt, dumpen! Bij 1 keer zou je nog kunnen zeggen dat hij een keer voluit wil gaan en daarbij een keer van de gelegenheid gebruikt maakt. Maar als het een tweede keer gebeurt weet je waar je aan toe bent. Dalijk zit je zelf in de schulden en dat kun je als student absoluut niet gebruiken!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
stokende vrienden Verwijderd | 5 | 12-06-2012 18:18 | |
Liefde & Relatie |
Vriendje heeft veel bedpartners gehad Lisaa! | 10 | 18-08-2009 00:20 | |
Psychologie |
Iedereen moet mij leuk vinden? extran | 9 | 21-12-2008 17:37 | |
Liefde & Relatie |
ex vriendje treesje16 | 4 | 08-04-2004 11:36 | |
Psychologie |
als je vriend(in) depressief is.... dance!!! | 31 | 25-03-2002 17:06 | |
Liefde & Relatie |
Ik snak naar een vriendje wat kan ik hier tegen doen? helpwaaromik? | 11 | 09-02-2002 20:30 |