Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Lang vol gehouden zeg ![]() @ Angeles: thx 4 je reply ![]() Citaat:
![]() Kinderachtig? Het hoeft niet zo te zijn... |
![]() |
|
goeie vraag.. ik ben maar een keer gekoppeld maar ik wist er niks van.. het was ook via het i.net een vriendin van me chatte ongeveer een half jaar lang met een jongen van 18 jaar omdat ze zelf een vriendje had heeft ze nooit echte intresse in hem gehad maar toen hij eens keer online kwam op msn en zich rotvoelde omdat ie al zo lang vrijgezel was dacht ze weet je wat laat ik een vriendin van me koppelen aan hem... ze heeft tientalen meisjes gevraagd en foto laten zien ook aan mij ik vond het leuke jongen.. zag er mooi uit enzo en toen dacht ze omdat wij volgens haar allebei dezelfde intresse hadden (films/muziek/hobby) ok die twee koppel ik maar zonder het mij te zeggen.. ze heeft dhs mij in een ochtend opgebeld van zullen we zaterdag avond uitgaan.? naar amsterdam.? ik zei ja waarom niet en toen zei ze laten we maar afspreken bij de station want ik moet eerst nog ff naar me oma en die woont er toch achter.. ok zei ik is goed.. nou eenmaal die zaterdag ik ga er heen.. (uitgaan kleding aan al natuurlijk) en ik daar ongeveer een half uur wachten en toen kwam er opeens een jongen naar me toe stappen met een pet op.. en zei ben jij babette Dr**** en toen zei ik ja hoezo nou daar achter de muur wacht een jongen op je ik dacht eerst van zou ik dat wel doen.? uiteindelijk deed ik het want ik was nieuwsgierig maar ook bang want je weet maar nooit mischien zijn het wel tasjesrovers en zo maar toen dacht ik weer hoe komt die dan aan me naam.. nou naar twijfelen deed ik het wel ik liep langs die schuurtje en ik zie die jongen van de foto staan.. als eerste zei ik ken ik jou ergens van..?? en hij zei nee maar je vriendin cristy wel.. en toen dacht he jezus ze heeft me beet genomen..
![]() ![]() ![]() maar als jullie willen weten hoe het afgelopen is.? ik heb een half jaar met hem gehad.. maar we zijn helaas uit elkaar gegaan omdat we te ver woonde en ik kon er niet echt tegen om een i.net relatie te hebben en hem maar 1 keer per week te zien (hij woonde in hilversum) maar we zijn nog steeds goeie vrienden hoor.. ![]() ![]() en zelf ik heb een oude vrouwtje (soort buurvrouw en derde oma) gekoppeld aan me echte opa.. ![]() ![]() maar ik het eigelijk niet bewust gedaan.. ik had een schoolvoorsteling en omdat me twee echte oma,s niet meer bestaan heb ik die buurvrouw maar uitgenodigd en me opa en me ouders.. en zo ![]() ![]()
|
Hebben ze jou weleens gekoppeld (of geprobeerd te koppelen) aan iemand?
Zo ja: Hoe liep het af? Wat vond je ervan: leuk, irritant, grappig of iets anders? meerdere malen hebben ze geprobeerd mij te koppelen, 1 keer was het leuk afgelopen heb toen 4 weken wat met die jongen gehad. Daarna heb ik gezegd dat ik het niet wilde en vooral de desbetreffende jongens even duidelijk gemaakt dat ik geen interesse had Heb jij weleens iemand aan een ander gekoppeld? Zo ja: succes geboekt? ![]() ![]()
|
o ja, valt me ook ineens in. Heb zelf 2 keer n goeie vriendin van me aan n relatie geholpen.
Eerst van haar kant horen wie ze leuk vind, dan ff naar die gast toe gaan enz. enz ![]() 1e keer heeft n maand geduurt maar dat kon je geen relatie noemen ![]() ![]() ![]()
|
Och soms is de juiste stimulans van vrienden of bekende net genoeg om een van de twee de eerste stap te laten nemen.. maar ik vind toch het "koppelen" een beetje een leeftijds gebonden iets wat meestal bij echte relaties vervangen is door gewoon eigen initiatief van een van bijde.
mmz koppelen is soms wel ok, zolang je maar aan de "juiste" persoon gekoppelt word.
||
![]() |
Citaat:
Koppelen is alleen kinderachtig als je het op een stiekeme, kinderachtige manier aanpakt, als je gewoon twee mensen van wie je denkt dat ze het goed kunnen vinden met elkaar in contact brengt is er niks kinderachtigs aan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
koppelen ja/nee. jouw koppelacties? Fantôme | 67 | 14-07-2005 11:59 | |
Liefde & Relatie |
Koppelpogingen van vriend(inn)en Mr.Oizo | 32 | 08-08-2004 20:30 | |
Liefde & Relatie |
Valentijn, wat gaan jullie doen? Vini-Vidi-Vici | 113 | 11-02-2004 11:01 | |
De Kantine |
---> NieuWe FoToToPiC MeT aLLeeN NieuWe FoTo'S !!! <---- II -niels- | 492 | 06-09-2003 21:11 | |
De Kantine |
Heb jij rare namen in je telefoon? miro | 57 | 11-06-2003 18:24 | |
Liefde & Relatie |
waarom ijn jullie verliefd geworden op je vriend? stefanietje | 42 | 11-02-2002 12:54 |