Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2002, 16:32
Iduna
Iduna is offline
Hebben ze jou weleens gekoppeld (of geprobeerd te koppelen) aan iemand?
Zo ja: Hoe liep het af?
Wat vond je ervan: leuk, irritant, grappig of iets anders?

Heb jij weleens iemand aan een ander gekoppeld?
Zo ja: succes geboekt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2002, 16:35
Denise84
Denise84 is offline
koppelen is echt kinderachtig. Mij ooit proberen te koppelen, even denken.. geen idee, is iig niet gelukt.

Ja ik heb weleens iemand gekoppeld, met succes. Maar koppelen forceert gevoelens, die er soms niet eens zijn, maar dan juist onterecht opgewekt worden. Dus zou ik nu niet meer doen..
Oud 04-08-2002, 16:37
Angeles
Angeles is offline
Ze hebben mij nooit geprobeerd te koppelen. Ik heb wel twee keer mensen geprobeerd te koppelen: een keer een man die ik van internet kende aan mijn nichtje, ze waren toen allebei op zoek via internet. Ik heb het haar wel eerst gevraagd en zij vond het wel leuk en was geïnteresseerd, maar toen ontmoette ze net haar huidige vriend en werd verliefd, dus dat liep uit op niks.

De tweede keer een vriend van mij aan een vriendin van mij en dat liep ook uit op niks: hij vond haar wel heel leuk, maar zij was andersom erg terughoudend en afstandelijk. Dat liep dus ook uit op niks, hoewel ze nog wel bevriend zijn, geloof ik. Maar zij woont op dit moment nogal ver weg, dus de kans dat het wat zou worden was toch niet groot (ze zou weer 'dichterbij' verhuizen maar dat is er nog niet van gekomen). Zij waren toen ook allebei wel geïnteresseerd.

Ik heb nooit iemand geprobeerd te koppelen onder valse voorwendselen. Het hoeft zeker niet altijd kinderachtig te zijn, het kan ook dat je gewoon twee mensen met elkaar in contact brengt van wie je denkt dat het goed klikt, en je kunt er volkomen eerlijk over zijn.

Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 16:45
the 6th gate
the 6th gate is offline
hehe, ja is wel gelukt voor 5 dagen
Oud 04-08-2002, 17:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
the 6th gate schreef:
Ik voor 1 dag

Ik ben wel een gekoppeld. Met mijn toestemming. Ach tis idd kinderachtig, maar ja wat moet je anders op die leeftijd...
Oud 04-08-2002, 17:16
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
koppelen is echt kinderachtig. Mij ooit proberen te koppelen, even denken.. geen idee, is iig niet gelukt.

Ja ik heb weleens iemand gekoppeld, met succes. Maar koppelen forceert gevoelens, die er soms niet eens zijn, maar dan juist onterecht opgewekt worden. Dus zou ik nu niet meer doen..
Maar je kan ook 2 mensen die elkaar leuk vinden, dichter bij elkaar brengen (als ze dat allebei willen natuurlijk), das toch ook soort van koppelen?

Citaat:
Mennuz schreef:
Ja ik werd gekoppeld, en nee, dat was niet leuk
hoezo nie?

Citaat:
the 6th gate schreef:
Wie? Jij was gekoppeld aan iemand?
Lang vol gehouden zeg

@ Angeles: thx 4 je reply

Citaat:
Gothic schreef:

Ik voor 1 dag

Ik ben wel een gekoppeld. Met mijn toestemming. Ach tis idd kinderachtig, maar ja wat moet je anders op die leeftijd...
1 dag

Kinderachtig? Het hoeft niet zo te zijn...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 17:49
Bauduin
Bauduin is offline
Ja, men heeft wel vaker geprobeerd me aan iemadn te koppelen maar ik vind het gewoon kinderachtig eni k denk dat het bij mij niet zo zal werken. Ik moet diegene gewoon zelf leuk vinden en gewoon zelf tegen komen dan dat iemand alles voor me gaat lopen settlen. :)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 18:05
OrangeWedge
OrangeWedge is offline
Alleen de vage mensen worden aan mij gekoppeld...
ut hellupt om opeens anders te gaan doen dan dat je vrienden gewend zijn; weten ze niet meer hoe ze moeten reageren
en er wordt zeker niet meer gekoppeld

gotcha!
Oud 04-08-2002, 18:58
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
ben wel es gekoppeld maar dat is nooit iets geworden.
ik heb zelf wel es gekoppeld met succes.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:19
girl18
girl18 is offline
goeie vraag.. ik ben maar een keer gekoppeld maar ik wist er niks van.. het was ook via het i.net een vriendin van me chatte ongeveer een half jaar lang met een jongen van 18 jaar omdat ze zelf een vriendje had heeft ze nooit echte intresse in hem gehad maar toen hij eens keer online kwam op msn en zich rotvoelde omdat ie al zo lang vrijgezel was dacht ze weet je wat laat ik een vriendin van me koppelen aan hem... ze heeft tientalen meisjes gevraagd en foto laten zien ook aan mij ik vond het leuke jongen.. zag er mooi uit enzo en toen dacht ze omdat wij volgens haar allebei dezelfde intresse hadden (films/muziek/hobby) ok die twee koppel ik maar zonder het mij te zeggen.. ze heeft dhs mij in een ochtend opgebeld van zullen we zaterdag avond uitgaan.? naar amsterdam.? ik zei ja waarom niet en toen zei ze laten we maar afspreken bij de station want ik moet eerst nog ff naar me oma en die woont er toch achter.. ok zei ik is goed.. nou eenmaal die zaterdag ik ga er heen.. (uitgaan kleding aan al natuurlijk) en ik daar ongeveer een half uur wachten en toen kwam er opeens een jongen naar me toe stappen met een pet op.. en zei ben jij babette Dr**** en toen zei ik ja hoezo nou daar achter de muur wacht een jongen op je ik dacht eerst van zou ik dat wel doen.? uiteindelijk deed ik het want ik was nieuwsgierig maar ook bang want je weet maar nooit mischien zijn het wel tasjesrovers en zo maar toen dacht ik weer hoe komt die dan aan me naam.. nou naar twijfelen deed ik het wel ik liep langs die schuurtje en ik zie die jongen van de foto staan.. als eerste zei ik ken ik jou ergens van..?? en hij zei nee maar je vriendin cristy wel.. en toen dacht he jezus ze heeft me beet genomen..

maar als jullie willen weten hoe het afgelopen is.? ik heb een half jaar met hem gehad.. maar we zijn helaas uit elkaar gegaan omdat we te ver woonde en ik kon er niet echt tegen om een i.net relatie te hebben en hem maar 1 keer per week te zien (hij woonde in hilversum) maar we zijn nog steeds goeie vrienden hoor..

en zelf ik heb een oude vrouwtje (soort buurvrouw en derde oma) gekoppeld aan me echte opa.. en inmiddels heb ik drie stief ooms erbij gekregen van 30 40 en 50 jaar plus nog 2 neefjes en 3 nichtjes.
maar ik het eigelijk niet bewust gedaan.. ik had een schoolvoorsteling en omdat me twee echte oma,s niet meer bestaan heb ik die buurvrouw maar uitgenodigd en me opa en me ouders.. en zo maar ze gingen naast elkaar zitten en ze hebben niet eens me schoolvoorsteling gezien want ze zaten heel erg goed met elkaar in gesprek en inmiddels zijn ze getrouwd..
Oud 04-08-2002, 20:59
enrico
enrico is offline
iemand heeft het een keer geprobeerd

zowel zij als ik vonden het niet geslaagd, aangezien diegene nogal irritant zat te doen, om ons te koppelen!

koppelen is zwaar irritant!!!

gr.
J.
Oud 04-08-2002, 21:05
Loesje
Loesje is offline
Hebben ze jou weleens gekoppeld (of geprobeerd te koppelen) aan iemand?
Zo ja: Hoe liep het af?
Wat vond je ervan: leuk, irritant, grappig of iets anders?

meerdere malen hebben ze geprobeerd mij te koppelen, 1 keer was het leuk afgelopen heb toen 4 weken wat met die jongen gehad. Daarna heb ik gezegd dat ik het niet wilde en vooral de desbetreffende jongens even duidelijk gemaakt dat ik geen interesse had

Heb jij weleens iemand aan een ander gekoppeld?
Zo ja: succes geboekt?
Je een goede vriendin van mij aan een goede vriend, wist van beide kanten dat ze wel geïnteresseerd waren.....maar allebei zo ontzettend onzeker. En met een beetje hulp is het allemaal goed gekomen, ze hebben nu alweer een half jaar en gaan het denk ik (en dat denken ze zelf ook) nog heel lang volhouden
Oud 04-08-2002, 21:30
the 6th gate
the 6th gate is offline
o ja, valt me ook ineens in. Heb zelf 2 keer n goeie vriendin van me aan n relatie geholpen.
Eerst van haar kant horen wie ze leuk vind, dan ff naar die gast toe gaan enz. enz
1e keer heeft n maand geduurt maar dat kon je geen relatie noemen . 2e keer ook gelukt en ze hebben nu alweer zo'n 7 maanden iets
Oud 04-08-2002, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef:
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 22:06
Icey
Icey is offline
Ik heb mijn vriendin aan een jongen gekoppeld. En het is nu al zo'n 4 maanden aan!

Ennuh ikzelf hou niet zo van gekoppeld worden, maar mijn vriendin is me dankbaar
Oud 05-08-2002, 00:15
AtHell
AtHell is offline
Och soms is de juiste stimulans van vrienden of bekende net genoeg om een van de twee de eerste stap te laten nemen.. maar ik vind toch het "koppelen" een beetje een leeftijds gebonden iets wat meestal bij echte relaties vervangen is door gewoon eigen initiatief van een van bijde.

mmz koppelen is soms wel ok, zolang je maar aan de "juiste" persoon gekoppelt word.
Oud 05-08-2002, 00:25
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Koppele is irritant en kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 00:47
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
AtHell schreef:

mmz koppelen is soms wel ok, zolang je maar aan de "juiste" persoon gekoppelt word.
Precies. En dat het per se kinderachtig is, is echt onzin, het hangt er vanaf hoe je het doet. Ik heb altijd gewoon mensen aan elkaar voorgesteld op een normale manier, heb ze niet onder valse voorwendselen meegelokt naar avondjes uit waar ze verplicht naast elkaar moesten zitten of wat dan ook.

Koppelen is alleen kinderachtig als je het op een stiekeme, kinderachtige manier aanpakt, als je gewoon twee mensen van wie je denkt dat ze het goed kunnen vinden met elkaar in contact brengt is er niks kinderachtigs aan.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 10:42
charly not
charly not is offline
koppelen
Als een vriend van een jongen die mij wel ziet zitte naar mij toekomt, blegh, idd erg kinderachtig
Direct een afknapper!
Reageren

Regels voor berichten