Advertentie | |
|
![]() |
|
Is al een x geweest maargoed
![]() Cpu: AMD Athlon XP 2600+ @ 1917mhz Geheugen: 2x 256MB DDR RAM Infineon Videokaart: 3Dclub Geforce FX 5900 XT 128MB Moederbord: ASUS A7N8X-X Voeding: 400W Zalman Hardeschijven 40GB Maxtor 2MB cache | 160GB maxtor 8MB cache Sound: Externe Gamesurround Muse pocket usb 5.1 Besturingsysteem: Windows XP Pro NL DVD en CDrom CD W Netwerkkaartje van 100mbit 2x casefan met leds. 1 voorin 1 achterin 1HD cooler voor de 40GB assortiment: Tja 5.1 geluidsboxen setje met de front speakers op een versterker aangesloten met 50W Yamaha boxen. PLantronics .Audio 90 Headset en de TS zelf dan? ![]()
Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 19:50. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Weet jij een beter alternatief?? Want heb verder nog niet echt gekeken.
||
Citaat:
![]() Hierboven staan een paar goede alternatieven edit: hier en hier bijvoorbeeld iets over 256mb geheugen, is dat wel nodig? edit 2: en zorg ervoor dat je dit niet overkomt. Hij dacht dat tie een 5900 had, maar had werkelijk een 5900 LE in handen gekregen! Kortom: Zoeken!! ![]()
Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 23:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kan ook zijn omdat ik pas rond 5u in m'n bed ben gekropen. ![]() Nee, kmoet zeggen, die case is erg stil, voeding enzo ook. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik morgen de boel heb opgeruimd, dan zal ik even een foto plaatsen van m'n XP 1800+ systeempje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb de frontjes van mijn dvdbrander en speler afgehaald, t loopt allemaal soepel zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gehoord dat je die letters er ook met aceton af kunt halen, weet iemand of dit klopt? Of beschadig ik dan ook de kast? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Over de sempron 2500+, werkt normaal op 1750mhz, die moet wel de 2ghz kunnen halen, maar hoe goed je huidige koeling is weet ik niet (dus wat zijn de temperaturen?) <--------mijn pc-------------> CPU: AMD XP-M 2400+ (altijd boven de 2ghz) Mobo: DFI Infinity NFII Geheugen: 2x Infineon PC2700 256mb (super overclock geheugen, 240mhz (480ddr) kan het aan en kan nog hoger). HDD: Hitachi 160gb SATA Videokaart: PoV Ti4200XP @ Ti4600 en verder de standaard dingen zoals een CDRW en dvdspeler (binnenkort dvdbrander)
|
![]() |
|
|