Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2002, 08:42
~Blub~
~Blub~ is offline
Beste mensen,
ik ben wat dikker geworden tijdens de relatie en vind dat niet leuk maar als ik lijn steunt me vriend me totaal niet!
Hij zegt dat ik prima ben zoals ik er nu uitzie en een andere x zegt ach liefje het maakt toch niets uit.het interreseert hem volgens mij niks en volgens mij bestaan onze relatie alleen uit sex maar ja.
ik kwam er achter dat ie plaatjes op internet zit te kijken van hele dunne meisjes(hoewle hij tegen mij verklaart van normale meisjes te houden)
hij zat samen met zijn vriend de hele tijd de meisjes op te hemelen.
ik voel me zo onzeker...maar de vraag is zijn jullie ook zo jarloers als je vriend naar andere meisjes kijkt?geld ook voor jongens(andersom dan).

kusjes een erg verdrietig meisje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2002, 10:08
snoopy
snoopy is offline
JAAAAAA! Dat heb ik dus ook altijd. Op zich heb ik er niet echt reden toe, want ik weet heel goed,dat m'n vriend mij echt heel lief (en mooi! ) vindt, maar toch... Ik ben zo vreselijk jaloers! Als hij alleen maar naar een meisje kijkt! AAAAH! Ik moet er echt mee stoppen.
Maar even een vraagje aan jou: als jij denkt dat jouw relatie alleen maar uit sex bestaat (denk je dat echt, of ben je er alleen maar bang voor?) waarom blijf je dan bij je vriend?
Oud 01-03-2002, 14:54
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
als hij andere meisjes zit op te hemelen, wat doe je dan nog met hem

Inderdaad dat vindt ik wel een beetje raar!
Maarja,Je moet niet overal iets achter zoeken.
Daar wordt je zelf gek van!
Maar als jij zelf wil lijnen vindt ik dat best!! Maar je moet het niet speciaal voor je vriend doen!
Hij moet tevreden zijn met hoe je bent!
En dat jaloezie heb ik ook zo vaak.
Als hij het over andere meiden heeft of als hij naar ze kijkt.
Maarja dat is normaal
Good luck!

Groetjes+kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:07
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Als ie van dunne meisjes hield zou ie je wel helpen afvallen...

En een jongen die fantaseert over andere meisjes? Ga toch weg dat doet iedere jongen, maar het houdt toch niets in! Wat denk jij nou, je krijgt een vriend en ineens is het zo dat als een blonde van 1,85 dikke tieten mooi kopje langsloopt dat ie niet gaat kijken? Tuurlijk wel, dat deed ie daarvoor en tijdens je relatie. Maar dat zegt verder toch niets?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten