Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
tuurlijk wel! vertel hem gewoon dat je er spijt van hebt dat je het op zo'n lullige manier hebt uitgemaakt, en dat je hem eigenlijk wel terug wilt. Moet je je alleen één ding afvragen: waarom had je het uitgemaakt? Als dat was omdat hij dingen deed die, voor jou, niet door de beugel konden, dan moet je niet naar hem terug gaan, maar anders... lijkt me wel gewoon kunnen!
||
Citaat:
tuurlijk wel! vertel hem gewoon dat je er spijt van hebt dat je het op zo'n lullige manier hebt uitgemaakt, en dat je hem eigenlijk wel terug wilt. Moet je je alleen één ding afvragen: waarom had je het uitgemaakt? Als dat was omdat hij dingen deed die, voor jou, niet door de beugel konden, dan moet je niet naar hem terug gaan, maar anders... lijkt me wel gewoon kunnen!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Tuurlijk kan dat wel, want meestal kom je er pas achter wat je mist als je het kwijtbent.
Dus ik denk datr je zoiezo wel een tweede kans moet kunnen krijgen in een relatie, mits je er allebei achter staat natuurlijk... En het ligt er ook aan wat er aan de hand was toen het uit ging.. Als het te ernstig was, vind ik het nogal logisch dat je het niet meer aanmaakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik vind t redelijk not done , t is niet voor niks je ex ...
then again kan t met situaties verschillen en als je bijvoorbeeld beidde verliefd bent en t probleem is *overwonnen* of wat dan ook . of bij voorbeeld als je na een tijdje als vrienden of wat dan ook om te gaan toch weer verliefd wordt op elkaar. maar t lijkt me geen makkelijk iets ,en ik zou t zelf niet gauw doen
|
ik heb nu voor de 4e keer binnen 1 jaar iets met dezelfde gozer....ik vind het wel kunnen, gewoon op je gevoel afgaan, anderen zeggen dat ik stom bezig ben....maar ja, hij gaat verhuizen volgende week hoorde ik pas (?!) naar Rotterdam... leuk als je bij arnhem in de buurt woont $@#$%^&*
![]()
|
ik heb vorig jaar een maandje wat met een jongen gehad.Heb hem toen een hele tijd niet gezien en toevallig vorige week 2 keer. Ik blijf het gewoon een hele leuke jongen vinden en ja ik zou hem weer terug nemen.
en ik hoop dat ik hem snel nog eens zie!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan toch weer nieuwe gevoelens hebben voor je ex!! Ik vindt daar niks mis mee! En trouwens het is al 2 jaar geleden. Dan is hij mischien wel veranderd, En denkt hij er mischien nu anders over. Ongetwijveld jij ook!! Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
Advertentie |
|
![]() |
|
|