Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2004, 20:45
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik praat meestal niet zo openlijk over mijn seksualiteit, zeker niet als ik me er zo onzeker voel als over dit, maar ik doe het toch maar. Ik zit er aan te denken naar de huisarts te gaan.

Ik en mijn vriend, wij vinden seks leuk, ja hoe zeg je dat anders
In ieder geval, we zijn al best lang samen en ik heb er nooit zo last van gehad, ik denk dat het nu het laatste half jaar heel erg is.
Wanneer we het lang doen, of een aantal keer achter elkaar, of net als laatst, na 1x al, krijg ik pijn, meestal niet meteen, soms wel.
Het doet pijn met naar het toilet gaan, dat ik tranen in mijn ogen krijg zo zeer dat het doet.
Ik heb gekeken maar ik zie niets vreemds, het is wel wat dikker, en een beetje rood. MAar het doet zo'n pijn dat seks er dan echt een dag of 3/4 niet meer inzit, en ik vind dat echt heel vervelend.
Ik vraag me af hoe dat kan komen, of mensen misschien ervaring hebben met dat soort dingen.
Ik denk aan naar de dokter gaan, maar die kent me vanaf mijn 3e, en om dan te zeggen hé ik heb seks en het doet zeer.. is toch wel een beetje moeilijk.. maarja wat moet dat moet...
Oud 26-09-2004, 20:54
Big M
Big M is offline
Nou ja, je kan het op een forum plaatsen (net als hier duh) maar dan op een anonieme-problemen site of zo. En als je er met iemand over wil praten, denk dan even na wie, maar geloof me ook al is het moeilijk die dokter krijgt iedere dag weer mensen met aambeien en erectieproblemen en grassprietvrees dus die zal er heus niet van op kijken
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 21:03
miekmuis
miekmuis is offline
Waar zit die pijn precies?

Ik heb dat ook als ik sex heb gehad. Bij mij zit het aan de achterkant van de opening van de vagina. Een stukje huid dat vrij strak zit gespannen. Bij mij scheurt dat vaak een beetje in tijdens sex waardoor het de dagen erna inderdaad ontzettend veel pijn doet om te plassen, en al helemaal om sex te hebben. Ik heb zelf geen idee hoe dat komt. Ik heb het al jaren en nog is het niet gewent. Dus eigenlijk heb je helemaal niks aan mijn reply
Oud 26-09-2004, 21:33
Kleintjeyakult
Citaat:
miekmuis schreef op 26-09-2004 @ 22:03 :
Waar zit die pijn precies?

Ik heb dat ook als ik <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=sex&v=56">sex</a> heb gehad. Bij mij zit het aan de achterkant van de opening van de vagina. Een stukje huid dat vrij strak zit gespannen. Bij mij scheurt dat vaak een beetje in tijdens <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=sex&v=56">sex</a> waardoor het de dagen erna inderdaad ontzettend veel pijn doet om te plassen, en al helemaal om <a href="http://www.ntsearch

.com/search.php?q=sex&v=56">sex</a> te hebben. Ik heb zelf geen idee hoe dat komt. Ik heb het al jaren en nog is het niet gewent. Dus eigenlijk heb je helemaal niks aan mijn reply
haha eigenlijk niet
ik denk ook wel dat het het achterste gedeelte is, maar het doet zo ontzettend zeer dat ik niet kan voelen waar het precies zit.
HEt doet ook gewoon zeer als ik normaal zit ofzo
Oud 26-09-2004, 21:43
AngelLena
AngelLena is offline
Dat kan gebeuren hoor. Heeft iederen meid wel eens last van denk ik, vooral bij lange vrijpartijen of ruigere vrijpartijen, het schuurt gewoon heel erg, daardoor raakt de huid wat geirriteerd en gaat opzetten en rood worden. Kortom, het wordt schraal en doet dus gruwelijk pijn bij het plassen tot het een beetje geheeld is. Is eigenlijk hetzelfde als een wondje hebben op je knie en dan in bad gaan, doet ook pijn. Een brandblaar onder de kraan houden, doet ook pijn.

Het heeft dan gewoon even wat tijd nodig om te helen, het plassen pijn is vaak na een dag wel weer over, maar sex is vaak nog wel pijnlijk de komende dagen erna. Wacht dan even een weekje met sex, dan kan je er daarna weer rustig tegenaan.

Vaak is het zo trouwens dat een meisje pieken en dalen kent in vochtigheidsgraad om het zo maar te noemen. Als een man in je komt kan je bv supernat zijn, na een 5 minunten ben je ineens weer droog en 2 minuten daarna ben je weer nat. Die droge periodes zorgen voor dat schurende gevoel. Glijmiddel kan een uitkomst zijn, erg rustig vrijen ook.

Dat velletje achter bij je vagina is ook een bron van pijn, als die eenmaal een stukje ingescheurd is, hoef je echt de komende week niet meer te beginnen aan sex, dat doet pijn. Goed laten helen, dan kan je het weer proberen.
Oud 26-09-2004, 21:46
AngelLena
AngelLena is offline
zie trouwens ook het topic van fntx, dat is een heer die er ook last van heeft, dat schuur effect.
Oud 27-09-2004, 06:17
Verwijderd
k heb er een tijdje geleden ook last van gehad, maar t bleek dat ik een schimmelinfectie had..als je die niet behandelt kun je bijv, onvruchtbaar worden, k zou voor de zekerhed dus even langs de dokter gaan of even bellen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 08:27
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Denyse schreef op 26-09-2004 @ 21:45 :
Wanneer we het lang doen, of een aantal keer achter elkaar, of net als laatst, na 1x al, krijg ik pijn, meestal niet meteen, soms wel.
Je schrijft er niet bij of je elke keer wel voldoende vochtig bent. Als het neuken (en daarmee bedoel ik het stoten van de penis) langer dan enkele minuten duurt, droog ik ook uit en wordt het pijnlijk. Dit zou dus de reden kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 10:10
barbara.inc
barbara.inc is offline
Hm, schimmelinfectie zou indd wel kunnen, maar toen ik die had had ik ook last van hele erge jeuk, en daar heeft de ts geen last van (toch?).
Misschien is het handig om wat glijmiddel ofzo bij de hand te houden?
Oud 27-09-2004, 10:22
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
barbelle schreef op 27-09-2004 @ 11:10 :
Hm, schimmelinfectie zou indd wel kunnen, maar toen ik die had had ik ook last van hele erge jeuk, en daar heeft de ts geen last van (toch?).
Helende wondjes gaan ook altijd jeuken... Ik zou even een weekje afwachten, kijken of het dan nog zeer doet en evt jeukt, zo ja: ff naar huisarts, dan is kans groot dat je schimmelinfectie hebt en dat is niet fijn.
Oud 27-09-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 27-09-2004 @ 11:10 :
Ik had (en heb, tis terug) geen last van erge jeuk. soms jeukt het een beetje maar echt erg is het niet.

Maar ook al is het geen schimmelinfectie, een bezoekje aan de dokter kan nooit kwaad.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 15:44
Kleintjeyakult
Ik ben dan wel voldoende nat, althans zo voelt het.
Iemand zei dat iedereen dit welleens kan overkomen, maar het overkomt me nu bijna iedere keer...

ps. ik ga morgenochtend naar de dokter
Oud 30-09-2004, 16:34
Soullar
Soullar is offline
@ AngelLena

Heb jij dat geduld om een week te wachten tot het weer genezen is als je net geil bent gemaakt, en ook graag seks wil? Ik niet.

Wat 'wij' meestal doen, als het pijn doet en toch seks willen, is heel langzaam tegen elkaar aan liggen, en zorgen dat het goed nat is. Dit bespeodig ik natuurlijk als ik haar bef, dan vloeit het vaak zo rijkelijk dat ik mijn kin aan de lakens mag afvegen (ben nogal zot op beffen ). Dan weten we in ieder geval wel hoe nat ze is, maar dan nog het puntje pijn. Langzaam naar binnen, en de pijn maakt vanzelf plaats voor genot.

En ja.. Daarna is het nog pijnlijker.
Oud 01-10-2004, 10:22
juno
juno is offline
Wij losten het op door mij te laten bepalen hoe snel en in welke hoek hij binnenkwam. Ik doe het wel, zei ik dan, ook als ik onder lag.

Het went. Het is een kwestie van te vaak en te lang sex hebben. Gaat dus vanzelf weer over, want in het eerste jaar dat je een relatie hebt, heb je de meeste sex. (Okee, dat heeft bij ons dus een paar jaar geduurd, maar goed, het gaat om het principe).

En glijmiddel he. Dat scheelt echt.

Ik ben nog steeds vaak degene die bepaalt hoe en hoe snel, maar dat heeft niets meer met pijn te maken.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 22:15
Kleintjeyakult
Ik ben intussen naar de dokter geweest, urine onderzoek gehad,of het niet misschien toch een blaasontsteking was, dat was het niet.
Bloed onderzoek gehad, ook niets aan de hand.
Ik ben nu anderhalve week verder, de klachten zijn over, maar ze komen om de zoveel weken terug, dat vonden ze reden tot nader onderzoek, ik moet nu een echo laten maken zodat ze me vanbinnen kunnen zien.
Oud 06-10-2004, 08:04
Iveauh
Iveauh is offline
klinkt niet erg geruststellend/fijn
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 09:58
sp00n
sp00n is offline
je kan gewoon niet over neuken, dus dat is lekker het punt..
niet meer neuken is de oplossing, ik denk dat je anders niet lang meer te leven hebt ...
Oud 09-10-2004, 21:48
Kleintjeyakult
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 06-10-2004 @ 09:04 :
klinkt niet erg geruststellend/fijn
Niet bepaald, ik maak me er best wel zorgen over.

Intussen is de pijn nu weggetrokken, en ik heb weer seks gehad met mijn vriend, nu heb ik nergens last van, maar iedere keer heb ik toch een beetje die angst dat het weer terug komt, het is nu bijna maandelijks teruggekomen, terwijl het niets met mijn menstruatie te maken heeft

Regels voor berichten