Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2004, 20:03
k-man
k-man is offline
beste forumgangers

kzit met een redelijk probleem, niet echt voor mij maar vooral voor mijn vriendin. We zijn nu al een tijdje samen en we zijn zo wat gaan experimenteren met elkaars lichaam. Alles op het gemak enzo. Alles lukt betrekkelijk goed zou ik maar zeggen behalve dan dat ze me niet kan laten klaarkomen. Ze probeert vanalles uit maar het lukt echt niet en ze voelt zich hierdoor een "loser" terwijl ik haar ervan probeer te overtuigen dat ik dat niet zo erg vind. Maar toch blijft ze er gelijk mee zitten en kben bang dat ze zichzelf dieper in een put helpt zonder dat dat eigenlijk nodig is.

Enige bedenkingen waardoor dat zou kunnen komen of wat ik er aan zou kunnen doen? het probleem ligt normaal niet bij haar maar bij mij want als ik de hand aan mezelf leg duurt het meestal ook langer dan bij de meesten.

thx bij voorbaat
Oud 27-09-2004, 20:08
Verwijderd
hmm jij bent ook een moeilijk geval dus..

als jij je vriendin al niet kan overtuigen.. wie dan wel? Heb je enig idee hoe het komt dat je er zo lang over doet om klaar te komen?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 20:08
Verwijderd
ik ken het probleem, het beste medicijn is gewoon m erin te douwen, om het maar grof uit te drukken.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 20:50
Qimm
Qimm is offline
Ga eens samen masturberen, ieder voor zich dus. misschien ben jij te gespannen als zij het doet en jij weet van jezelf wat het lekkerst is voor jou. Je geeft zelf al aan dat het bij jou wat langer duurt, nou dan, neem lekker de tijd! Smeer wat boterhammen, fles drinken erbij en genieten maar.
Volgende stap is misschien dat jij haar hand vasthoud en haar begeleid. Ik heb geen idee hoe het met de ervaring staat natuurlijk, maar dit is wel een praktische manier om het bij elkaar te leren als het niet 'vanzelf' gaat.

veel succes
Oud 29-09-2004, 09:16
Verwijderd
Hoe probeert ze het? En hoe lang probeert ze het? En wat doen jullie als je niet klaarkomt?

Het is nog allemaal nieuw, dus het kan zijn dat je toch zenuwachtig bent, ook al voel je je niet zenuwachtiog, en dat het daardoor net niet lukt. Dat gaat vanzelf wel over, maar niet als jullie steeds proberen om jou tóch te laten klaarkomen, want frustratie is ook niet opwindend. Het is misschien een goed idee dat je met haar gaat praten en dat je haar uitlegt dat het voor jou echt (nog) niet nodig is om klaar te komen, dat dat later wel komt, zodat jullie kunnen experimenteren zonder druk.
Maar het kan ook zijn dat zij gewoon nog niet weet hoe dat het beste gaat voor jou. Dat is niet erg, iedereen moet dat eerst leren en als jij moeilijk klaarkomt, dan is het bij jou wat moeilijker te leren . Da's gewoon een kwestie van veel oefenen voor haar, en vertellen wat je lekker vindt voor jou. Ook dat kun je goed doen zonder dat jullie meteen naar een orgasme moeten streven .
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 09:27
Verwijderd
Het lukte mij bij mijn vriend ook niet direct, het duurt bij hem namelijk ook best lang. Gelukkig bij mij ook, dus zit geen van ons met een schuldgevoel van 'sorry dat het eeuwig duurt'.

Met pijpen kon ik hem het eerst klaar laten komen, maar daar heb ik hard voor moeten werken hoor. Misschien dat ik wel een vol half uur bezig ben geweest. Aftrekken lukte me later ook, maar duurde nog veel langer.

T is een kwestie van geduld. In mijn geval dan.

En als jullie nog net begonnen zijn, dan is het niet zo gek dat het nog niet lukt. Dan moet je nog vertrouwd raken met elkaars lichaam. Komt zij wel klaar?

In ieder geval lijkt het me goed die focus van het klaarkomen af te halen. Gepijpt en afgetrokken worden is op zichzelf toch al lekker?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 19:22
k-man
k-man is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-09-2004 @ 10:27 :
En als jullie nog net begonnen zijn, dan is het niet zo gek dat het nog niet lukt. Dan moet je nog vertrouwd raken met elkaars lichaam. Komt zij wel klaar?

In ieder geval lijkt het me goed die focus van het klaarkomen af te halen. Gepijpt en afgetrokken worden is op zichzelf toch al lekker? [/B]
zij komt wel en ik vind het op zich idd wel lekker ma zij heeft gelijk die behoefte om dat dan ook bij mij te doen. Maar de tgaat toch al weer beter dusja...

thx voor de support in ieder geval ^^
Oud 30-09-2004, 06:41
ExVaal
ExVaal is offline
Je moet ook wel een beetje wennen aan die ander zijn 'technieken', ik kwam de eerste keren ook bijna niet klaar, hoewel het nu soms een kwestie van een paar minuten is.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 16:08
Myuki
Myuki is offline
tsja... jij kan haar vertellen wat je lekker vindt.

en verder moet ze gewoon lang doorgaan
Oud 30-09-2004, 16:33
Energie
Energie is offline
misschien ben je wel homo
Oud 30-09-2004, 16:42
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Energie schreef op 30-09-2004 @ 17:33 :
misschien ben je wel homo
Oohh, dat is zeker net als jouw avatar, toch?

Ontopic.
Blijven oefenen.
Mijn vriendin heeft mij ook nog niet klaar laten komen d.m.v. aftrekken. Maar dat vind ik niet zo erg, en zij ook niet, er zijn zat andere manieren om mij ook te laten komen.
Bij mij duurt aftrekken ook een eeuwigheid. Als iemand anders dat doet, dan mist diegene bijna altijd het juiste ritme en druk. Zij voelt immers niet wat ik voel.
Oud 30-09-2004, 18:53
MUBA
MUBA is offline
Mijn meisje lukt het ook niet hoor (hand- en mondwerk dan). Soms is ze wel dicht in de buurt maar dan gaat er toch weer iets mis. Mja, kijk, als je het zelf doet, voel je gewoon: meer druk, minder druk, rustiger, sneller, steviger etc. Zij voelt dat niet en als ze dan meer druk zou moeten zetten, zet ze ineens minder druk. Kan ze ook niets aan doen. Geniet gewoon van het gebeuren (ja, dat doe je al, als ik het goed lees ) ennuh... ach, zorg dat je plezier hebt.
Oud 30-09-2004, 19:41
Energie
Energie is offline
Citaat:
Soullar schreef op 30-09-2004 @ 17:42 :
Oohh, dat is zeker net als jouw avatar, toch?
Oooh of gewoon niet!
Oud 30-09-2004, 19:45
Nona
Nona is offline
Snoesjes van me, bitchfighting doe je maar ergens anders.
Oud 30-09-2004, 21:46
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
k-man schreef op 27-09-2004 @ 21:03 :
beste forumgangers

kzit met een redelijk probleem, niet echt voor mij maar vooral voor mijn vriendin. We zijn nu al een tijdje samen en we zijn zo wat gaan experimenteren met elkaars lichaam. Alles op het gemak enzo. Alles lukt betrekkelijk goed zou ik maar zeggen behalve dan dat ze me niet kan laten klaarkomen. Ze probeert vanalles uit maar het lukt echt niet en ze voelt zich hierdoor een "loser" terwijl ik haar ervan probeer te overtuigen dat ik dat niet zo erg vind. Maar toch blijft ze er gelijk mee zitten en kben bang dat ze zichzelf dieper in een put helpt zonder dat dat eigenlijk nodig is.

Enige bedenkingen waardoor dat zou kunnen komen of wat ik er aan zou kunnen doen? het probleem ligt normaal niet bij haar maar bij mij want als ik de hand aan mezelf leg duurt het meestal ook langer dan bij de meesten.

thx bij voorbaat
Join the club
Oud 01-10-2004, 11:17
ware man
ware man is offline
Voel je je nerveus om klaar te komen bij haar?
Probeer het anders eens voor de webcam als zij kijkt, ofzo...

Wat doet zij precies bij je en hoelang? Kijk als ze alleen maar wat friemelt, kan ik wel begrijpen dat het niet zo lukt. Vraag haar eens of ze je wil pijpen en aftrekken tegelijk!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 10:52
lady of the dark
lady of the dark is offline
Tot nu toe dacht ik dat mijn nieuwe vriend en ik de enige waren met dat probleem. Hij kan mij rustig drie of vier keer achter elkaar laten komen, terwijl het mij niet lukt om hem maar één keer te laten komen. Ik voelde me niet echt een loser, omdat mijn vorige vriendje altijd nogal snel klaar kwam (en ik totaal niet trouwens, maar dat is weer een ander verhaal) maar ik dacht toch echt dat wij de enigen waren. Nu ik deze reacties lees snap ik dat we gewoon geduld moeten hebben en dat het vanzelf wel komt. (letterlijk en figuurlijk)
Oud 03-10-2004, 18:33
Verwijderd
Oh nog iets, masturberen waar zij bij is kan ook helpen. Dan is er niet de spanning van dat zij het dóet, en kun je dus makkelijker de spanning van dat zij erbíj is overwinnen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 10:31
sp00n
sp00n is offline
stop gewoon een dildo in je reet, extra spannend

sukkel, als je niet kan klaarkomen op je vriendin heb je toch een probleem,

het is 1 van de 2:

a) je vriendin is KANKER lelijk
2) je pik is gewoon levenloos, zodat je er nix mee kan..
Oud 06-10-2004, 18:26
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sp00n schreef op 06-10-2004 @ 11:31 :

het is 1 van de 2:

Zegt het begrip subtiliteit jou misschien iets?
Oud 06-10-2004, 19:44
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 06-10-2004 @ 19:26 :
Zegt het begrip subtiliteit jou misschien iets?
Zegt het begrip 'troll' jou iets?
Oud 06-10-2004, 21:01
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 06-10-2004 @ 20:44 :
Zegt het begrip 'troll' jou iets?
Jazeker. Overigens wordt er in een topic op Meldpunt en Mededelingen ook al aandacht aan hem besteed, zag ik.
Oud 06-10-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
sp00n schreef op 06-10-2004 @ 11:31 :
stop gewoon een dildo in je reet, extra spannend

het is 1 van de 2:

en jij bent zeker zo iemand die in het weekend tegen zijn matties loopt op te scheppen dat je wel 6 meisjes hebt gehad, maar ondertussen s' avonds eenzaam aan je lulletje ligt te trekken??
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 21:35
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 06-10-2004 @ 22:31 :
en jij bent zeker zo iemand die in het weekend tegen zijn matties loopt op te scheppen dat je wel 6 meisjes hebt gehad, maar ondertussen s' avonds eenzaam aan je lulletje ligt te trekken??
Ik denk eerlijk gezegd dat hij het trekken wel hard probeert, maar zolang hij niet aan geiten denkt wordt mini-sp00n niet hard...
Oud 06-10-2004, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Samaris schreef op 06-10-2004 @ 22:35 :
Ik denk eerlijk gezegd dat hij het trekken wel hard probeert, maar zolang hij niet aan geiten denkt wordt mini-sp00n niet hard...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 11:19
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Samaris schreef op 06-10-2004 @ 22:35 :
Vind je trouwens de nick mini-sp00n niet veelzeggend?

Regels voor berichten