Ik ben een hevige fan van Mylene Farmer en daarom heb ik deze tekening gemaakt!
Ze kan prachtig zingen en zo ziet ze er ook uit zoals je kan zien.
Hier ook 2 foto's van haar om te vergelijken met de tekening en voor de mensen die haar niet zo goed kennen.
Je mag altijd commentaar geven! Voorbeeld foto 1 Voorbeeld foto 2
waaaaaaaaw, super goe gedaan kerel, net echt. (hoofd alleen ietsjes tegroot in verhouding met lichaam) maar waaaaaaaw.
pure klasse, het oog voor details, amai, ge moogt mij ook eens komen tekenen. 't beste dat ik tot nu toe gezien heb op deze site!!!! echt waar.
en hier is mijn madam: heel mooi, het gezicht vooral, gewoonweg prachtig.
Hoofd is het mooist, maar dat is gewoon nagetekend. Het lichaam zelf is wat vreemd (waar is haar linkerarm bijvoorbeeld? die had echt nog wel wat zichtbaarder mogen zijn). Handen en vingers in het bijzonder, kloppen ook niet echt.
03-10-2004, 18:51
Verwijderd
Jammer van de onderkant (vanaf het lijf zeg maar)...waarom moeten het nou weer blote borsten zijn? En ze is toch geen zeemeermin? 'k vind het echt wat afdoen aan het geheel. Het hoofd is gewoon mooi. Hoewel haar ogen (irissen) volgens mij niet helemaal kloppen.
03-10-2004, 19:35
Verwijderd
Idd, het hoofd is heel netjes, maar daaronder... De borsten zien er heel gek uit, en de handen lijken er meer voor te hangen dat dat ze haar borsten echt vast heeft. De rechterarm is heel raar hoekig en plat... lijkt het wel. De linkerarm ontbreekt.. en dat zeemeerminnen deel vind ik raar
Misschien kan je een foto zoeken van iemand die in ongeveer die houding zit, om te kijken hoe dat er uit zou zien.