Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
de gemiddelde Amerikaan zal waarschijnlijk wel op de hoogte zijn van hoe paspoorten, rijbewijzen, belastingen, etc werken, van mensen uit landen waarvan dat niet 100% zeker is geld een inburgeringscursus om zeker te zijn dat dat wel zo is.
||
Citaat:
Mensen uit de niet-westerse wereld hebben hele andere (levens)opvattingen en moeten dus de westerse nog leren, daar is het inburgeringssysteem voor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en daarbij nederland en amerika verschillen echt wel qua recht wat bedoel jij nou met verhoudingen tussen man en vrouw in amerika is het eerder de regel dat vrouwen een lustobject zijn ![]() En de omgangsnormen verschillen daar ook hoor.Daar ben je al onbeleefd als je achter een vraag niet alsjeblieft zet ![]() Het is gewoon belachelijk dat jullie vinden dat westerse burgers geen inburgeringscursus nodig hebben. |
![]() |
||
Citaat:
In Nederland zijn vrouwen net zo goed lustobjecten ![]() Dat please en thank you heeft meer met de taal te maken, want bijv. in duitsland doe je het niet. En bovendien, dat gaat om één woordje dat is heel iets anders dan bijv. het feit dat in sommige landen vrouwen niet alleen over straat mogen, dat ze geen rechten hebben, dat ze een hoer zijn als ze ongesluierd rondlopen, dat ze een mannelijke winkeleigenaar niet mogen aanspreken en dat ze ongestraft door hun man vernederd en geslagen mogen worden. ![]() En als je bijv Amerikaans bent, heb je dat echt niet nodig.
||
Citaat:
||
Citaat:
ja joh, alle israeliers zijn nooit vanuit europa en amerika naar Israel geemigreerd, ze kwamen spontaan uit de lucht vallen. en ja, het immorele amerika is werkelijk het hol van prostitutie en alles dat kwaad is, iemand die daar vandaan komt moet zeker weten geleerd worden dat elke willekeurige vrouw op straat verkrachten hier in Nederland niet normaal is. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik spreek uit ervaring. Mijn schoonzus komt uit djibouti en is afgestudeerd aan een franse universiteit.Maar toen ze naar Nederland kwam moest ze toch even een inburgeringscurses doen. Het geldt voor de ene maar niet voor de andere ![]() Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 11:51. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Echt verschil is er niet dus. |
![]() |
|
Ik vind het niet meer dan logisch dat je als Amerikaanse daar niet verplicht naartoe moet.
Het heeft er gewoon mee te maken dat er tussen mensen uit westerse landen en mensen uit het midden-oosten/ Noord-afrika enorme culturele verschillen zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet eerlijk zeggen dat ik het aan de ene kant wel kan begrijpen maar aan de andere kant ook zoiets heb dat als de een het moet doen dan de andere ook.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verkeerde forum. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
ingeburgerde merknamen Biertank 52 | 78 | 04-10-2005 17:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sommige autochtonen verplicht inburgeren Mujahideen | 56 | 08-12-2004 15:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NL] Onderzoekje: inburgering van Engelse woorden in de Nlse taal Bezoekers | 15 | 22-05-2003 15:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Cufaddaw -> niet ingeburgerd Tha#1ChiLL | 7 | 07-04-2003 20:06 |