Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2002, 19:43
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
damn heb ik weer......................
echt niet funny
ik voel nog ontzettend veel voor mn ex....... waren altijd goede vrienden, maar hebben mekaar toch wel veel ontlopen de laatste tijd........
ik mis hem ontzettend en tijdens het uitgaan e.d. zien we mekaar toch wel veel........
krijg ik dit weekend te horen dat hij mij ook ontzettend mist en dat hij me ontzettend graag terug wil......... hij mist alle dingen die we hadden en deden, de gesprekken die we altijd hadden enz
ik weet niet wat ik moet doen........ ik hou nog steeds van m en voel heel veel voor m............... maar ik ben zo bang dat het weer fout gaat tussen ons (t is nu al 2 x uitgegaan)
wie heeft er tips........... of wat is jouw mening hierover???

kus saskia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2002, 20:35
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
X_Saskia_X schreef:
damn heb ik weer......................
echt niet funny
ik voel nog ontzettend veel voor mn ex....... waren altijd goede vrienden, maar hebben mekaar toch wel veel ontlopen de laatste tijd........
ik mis hem ontzettend en tijdens het uitgaan e.d. zien we mekaar toch wel veel........
krijg ik dit weekend te horen dat hij mij ook ontzettend mist en dat hij me ontzettend graag terug wil......... hij mist alle dingen die we hadden en deden, de gesprekken die we altijd hadden enz
ik weet niet wat ik moet doen........ ik hou nog steeds van m en voel heel veel voor m............... maar ik ben zo bang dat het weer fout gaat tussen ons (t is nu al 2 x uitgegaan)
wie heeft er tips........... of wat is jouw mening hierover???

kus saskia
Ik zou zeggen, probeer het nog eens en zie het eerst een weekje aan, en probeer dan te bepalen of het nog iets wordt!

Succes
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:16
rabecca
rabecca is offline
wie heeft het uitgemaakt en met welke reden???
Oud 30-09-2002, 21:30
luckyleo
luckyleo is offline
Tsja, in zoiets situatie zat/zit ik ook zo'n beetje, alleen bij mij is het niet zo duidelijk als bij jou. Het is op zich logisch dat je je ex mist en dat hij je ook mist. Maar als de gevoelens bij beide heel sterk zijn en je wilt beide weer bij elkaar komen kan je er denk het best een keer met zijn 2en goed over praten en kijken wat eruit komt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 10:04
rabecca
rabecca is offline
Damn `k wou dat mijn ex me terug wilde

maar ja dat zit er niet in

maar wie maakte het uit en waarom???????????
Oud 01-10-2002, 10:07
Verwijderd
Pfff, als het al 2 keer is uitgegaan .. ik weet niet hoor. Krijg er zo'n "can't live with or without you" gevoel bij

Citaat:
rabecca schreef:
maar wie maakte het uit en waarom???????????
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:47
gizmo
gizmo is offline
eehmzz toen ik het eerst las.. had ik zo van... ja je moet het zeker weer proberen... want zelf ben ik ook weer voor een 2e keer ermee begonnen!..
maar ehmzz toen ik las dat het al 2x is eerder is uitgegaan. .heb ik toch zo van...
wat en hoe is het toen uitgegaan.. waarom liep het stuk? Want het is een grote kans dat het nu precies weer zo gaat lopen.. en dan zou ik zeggen..
bespaar je die pijn en probeer vrienden te blijven en verder te kijken!!

kuzz
Oud 01-10-2002, 19:43
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
tja waarom het uitging.......moeilijk verhaal allemaal
maar t werd ons allemaal een beetje te close en te vast we hadden allebei ook zoiets van t moet niet te close worden
de eerste x hadden we ruzie gehad (geen idee meer waardoor en waarom) maar toen zat ie compleet op zn knieen in de discotheek op de dansvloer me terug te vragen (bloos)
en de 2e keer dat t uitging tja.......... we gingen teveel om elkaar geven (omdat we t toen allebei nog neit te vast wouden) we hebben mekaar vanaf toen ook een beetje ontlopen enzo
maar hebben daar allebei nu achteraf gigantische spijt van
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 19:55
angelheart
angelheart is offline
als ik dit zo lees denk ik dat jullie allebei goed moeten bedenken of je er dan nu wel aan toe bent om een vaste relatie te hebben en om veel om hem te geven. want het lijkt alsof dit het voornaamste probleem is en alsof jullie verder wel gewoon een hele goeie relatie hadden
veel suc6 nog
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten