Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tsja, in zoiets situatie zat/zit ik ook zo'n beetje, alleen bij mij is het niet zo duidelijk als bij jou. Het is op zich logisch dat je je ex mist en dat hij je ook mist. Maar als de gevoelens bij beide heel sterk zijn en je wilt beide weer bij elkaar komen kan je er denk het best een keer met zijn 2en goed over praten en kijken wat eruit komt.
|
![]() |
|
eehmzz toen ik het eerst las.. had ik zo van... ja je moet het zeker weer proberen... want zelf ben ik ook weer voor een 2e keer ermee begonnen!..
maar ehmzz toen ik las dat het al 2x is eerder is uitgegaan. .heb ik toch zo van... wat en hoe is het toen uitgegaan.. waarom liep het stuk? Want het is een grote kans dat het nu precies weer zo gaat lopen.. en dan zou ik zeggen.. bespaar je die pijn en probeer vrienden te blijven en verder te kijken!! kuzz
|
![]() |
tja waarom het uitging.......moeilijk verhaal allemaal
maar t werd ons allemaal een beetje te close en te vast we hadden allebei ook zoiets van t moet niet te close worden de eerste x hadden we ruzie gehad (geen idee meer waardoor en waarom) maar toen zat ie compleet op zn knieen in de discotheek op de dansvloer me terug te vragen (bloos) en de 2e keer dat t uitging tja.......... we gingen teveel om elkaar geven (omdat we t toen allebei nog neit te vast wouden) we hebben mekaar vanaf toen ook een beetje ontlopen enzo maar hebben daar allebei nu achteraf gigantische spijt van |
![]() |
|
![]() |
als ik dit zo lees denk ik dat jullie allebei goed moeten bedenken of je er dan nu wel aan toe bent om een vaste relatie te hebben en om veel om hem te geven. want het lijkt alsof dit het voornaamste probleem is en alsof jullie verder wel gewoon een hele goeie relatie hadden
veel suc6 nog |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu weer mee *iemand advies?* hmm-hmm | 18 | 30-09-2007 19:50 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Mystina | 30 | 14-12-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Ji Sung Dennis | 15 | 04-08-2004 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Zucht, wat moet ik nou doen... TranceGirl | 36 | 08-01-2004 10:19 |