Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En er zijn meisjes die op onervaren jongens vallen. Bijna al m'n vriendjes hadden of nog nooit gezoend en/of waren nog maagd. Ik vind die jongens juist extra leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het heeft er dus veel meer mee te maken dat ze al een vriend heeft. En het maakt niks uit als je geen ervaring hebt, mijn vriendje is namelijk een wereldvriendje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als het fout gaat heb je in ieder geval je eerste blauwtje gelopen dat is ook wat waard |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Opdringen is niet echt het woord, gewoon een poging wagen. |
![]() |
||
Citaat:
dus ga haar laten zien hoe leuk je bent maar je moet haar niet te snel vertellen dat je verliefd bent want als ze je nog nauwelijks kent zal ze inderdaad haar vriend niet dumpen voor jou |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zij is degene die kiest, als ze echt zo'n goede relatie heeft zal ze daar ook gewoon mee door blijven gaan, maar als ze denkt dat een relatie met jou beter is kiest ze voor jou in beide gevallen is zij blij, dus denk niet teveel en ga eens wat doen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder heb ik me er destijds bij neergelegd, al heb ik wel nog heel af en toe de vraag gekregen of het nog steeds zo was en zijn er nog wat andere grappige dingetjes gebeurd. Maar zij bleef wel bij haar standpunt, ik was helemaal niet interessant. Misschien zit er voor jou ook toch nog wel zoiets in. En je bent het iig bij de juiste persoon kwijt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze praten slecht over mijn vriendin Merle1997 | 11 | 25-11-2015 19:25 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |