Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2002, 17:24
Wanderlust
Wanderlust is offline
Hoe verliefd ben jij op je partner. Ik heb ooit gezegd dat ik voor haar zou sterven, en ik meen het nog steeds. Hoever gaan jullie voor je geliefde???
Oud 22-01-2002, 17:31
caine
caine is offline
laatst heb ik nog gevraagd of dat we smane zelfmoord zouden plegen, vonk wel een moi einde...
Oud 22-01-2002, 17:33
sas_andrea
sas_andrea is offline
wel ver... ik weet niet wat ik zonder m zou moeten... hij's mijn lieffie en dat zal die ook altijd blijven. Maar voor m sterven... Ja, das een ander verhaal. Ik denk ook niet dat e dat zou willen en ja, hij kan ook niet zonder mij. Dus ja... Ik weet niet wat ik zou doen eigenlijk als t er op aan zou komen... vage topic!!!
Oud 22-01-2002, 17:49
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Sterven voor mijn geliefde? Dat denk ik nog net niet. Maar ik weet wel dat als ik verliefd ben ik heeel ver kan gaan in uuhh dingen voor hem doen... te ver ook. Is niet altijd goed maar jah...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:55
Piccola
Piccola is offline
Ik wil alles wel voor mijn vriend doen! Boeit niet wat! Just love the guy!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 18:19
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ligt eraan hoe je bedoelt, of da je samen sterft omdat hij dat wil, of dat je zijn leven er mee kunt redde? Vink nl best wel een verschil tussen zitten...

Maar ik weet het eik nie, ik denk da je da pas op da moment weet en niet eerder...
Je zou het misschien nou wel heel graag willen, maar durf je op da moment ok wel?
Oud 22-01-2002, 19:03
DEChengst
DEChengst is offline
Van mijn leven niet

Ik heb maar 1 leven, en dat ga ik voor niemand weggooien.

-Desecrator
Oud 22-01-2002, 19:07
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Ik ben bereid om alles voor hem te geven, ik hou van hem, zo hard... dat is niet te geloven!

ik zou voor hem dood willen. Ik weet niet hoe het komt..
misschien is dit wel echt verliefd zijn, want dit heb ik nog nooit eerder gevoeld bij een jongen!
Oud 22-01-2002, 19:09
Verwijderd
Ik heb me in het verleden ook éénmaal eerder zo gevoeld en zeer recentelijk ook nog. En ik ben tot de conclusie gekomen dat je voor niemand moet sterven, om de doodeenvoudige reden dat je levend veel meer voor die persoon kunt betekenen. Bovendien gaat alle gevoel ooit een keer over, dus voor iemand sterven (wat onherroepelijk is, in tegenstelling tot het gevoel waaruit die behoefte voortkomt) is betrekkelijk onzinnig.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:32
Six4Eight
Six4Eight is offline
Nooit voor niemand
Oud 22-01-2002, 19:39
highlight
highlight is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Ligt eraan hoe je bedoelt, of da je samen sterft omdat hij dat wil, of dat je zijn leven er mee kunt redde?

Vind ik ook. Als ik er zijn leven mee zou kunnen redden zou ik er waarschijnlijk niet eens bij nadenken, en mezelf gewoon als in een reflex opofferen. Maar sterven omdat hij dat zou zeggen dat ik dat moest doen: no way.
------------------
I'm not fat, I'm just festivaly plump!|'Als ik kwaad ben vraag ik me nog steeds af waarom ik ben zoals ik ben'|épris de Joeri --> L'amour Toujours....

[Dit bericht is aangepast door highlight (22-01-2002).]

[Dit bericht is aangepast door highlight (22-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 20:04
kizzy
kizzy is offline
ik houd zo van hem dat ik wel voor hem zou willen sterven.. anderzijds.. ik kan niet zonder hem, hij niet zonder mij.. ik weet dat hij mij gaat missen.. dat hij nie zonder me kan.. dus wat heb je er dan aan??

als hij zou overlijden ben ik er WEL zeker van dat ik dan direkt zelfmoord pleeg.. als er iets hierna is wil ik dan bij hem zijn en zonder hem kan 'k niet...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:33
Mey
Mey is offline
Nou........ ik denk het wel, en helemaal als hij sterf, dan ben ik bereid te sterven om bij hem te zijn, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:55
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Hoe ver ik voor mijn geliefde ga ? Zo ver dat ik in het leven blijf ( geen verdere uitleg ).
Oud 22-01-2002, 22:59
Wanderlust
Wanderlust is offline
ik bedoel voor de ander sterven, in zijn/haar plaats. BV. als er een geweer op diegene wordt gehouden en dan zeggen: "Neem mij maar"
Oud 23-01-2002, 09:35
Severus
Severus is offline
Zonder ook maar een seconde te twijfelen zou ik voor hem sterven... zonder hem is het leven toch niets meer waard.

Ripper
Oud 23-01-2002, 12:44
Zorkman
Zorkman is offline
er was een tijd - moel cools
nuja, nu nog steeds maar 't is ewa ingewikkelder
zou het natuurlijk gedaan hebben en doen
me gans mijn hart, verstand, ziel, wa dan ook
Oud 23-01-2002, 12:48
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Ik zou het doen, maar dan wel zeker weten waarvoor ik het doe..
Hij staat boven mij op de lijst, als hij gaat, ga ik ook. Maar of ik mezelf zou opofferen voor hem. Aan de ene kant wel want ik zou niet met mezelf kunnen leven. Aan de andere kant zou het geen nut hebben, want zou ik mezelf opofferen, dan zou hij zichzelf van kant maken. We gaan dus gewoon allebei, of we gaan allebei niet.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:53
C'est moi!
C'est moi! is offline
Sterven voor iemand? Nooit, ook niet voor mijn vriendin.

Ik vind het trouwens raar om tegen je vriendinte zeggen dat je wel voor haar wilt sterven.
Oud 23-01-2002, 17:06
Verwijderd
Ik had echt wel me leven willen geven voor hem.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:20
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ja hoor ga me leve niet geve ben niet gek
Oud 23-01-2002, 17:47
Mey
Mey is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Sterven voor iemand? Nooit, ook niet voor mijn vriendin.

Ik vind het trouwens raar om tegen je vriendinte zeggen dat je wel voor haar wilt sterven.

Waarom is dat raar? als je het meent met je hele hart, mag je het ook zeggen, vind ik..
Je moet het niet alleen zeggen om romantisch te willen zijn, maar je moet het echt menen!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:20
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, als ik echt van iemand houd zal ik mn leven waarschijnlijk wel voor em sterven, maar ik ben dr tot nu toe nog niet achter of die liefde bestaat
Oud 23-01-2002, 19:02
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Als het nodig is zou ik men leven wel willen geven voor hem Echt!! Moest dat zijn leven redden doe ik dat zeker! Hem achterna gaan als hij sterft ofzo ligt al iets moeilijker, dno...
Oud 23-01-2002, 19:07
Calvin
Calvin is offline
Citaat:
Wanderlust schreef:
Hoe verliefd ben jij op je partner. Ik heb ooit gezegd dat ik voor haar zou sterven, en ik meen het nog steeds. Hoever gaan jullie voor je geliefde???

Buitengewoon tragische en onmogelijk romantische gedachte. Noem eens een voorbeeld van een situatie waar je dit zou kunnen dan?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 19:08
miro
miro is offline
Citaat:
Calvin schreef:
Buitengewoon tragische en onmogelijk romantische gedachte. Noem eens een voorbeeld van een situatie waar je dit zou kunnen dan?

Het gaat niet om het voorbeeld, het gaat om de gedachte erachter. Zou jij zoveel van iemand kunnen houden dat je je leven wilt geven? Mijn antwoord is dan ja, maar ik weet ook dat deze situatie niet snel voor zal komen. Het is een overromantische gedachte, dat wel. maar het kan.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:10
Calvin
Calvin is offline
Citaat:
miro schreef:

Het gaat niet om het voorbeeld, het gaat om de gedachte erachter. Zou jij zoveel van iemand kunnen houden dat je je leven wilt geven? Mijn antwoord is dan ja, maar ik weet ook dat deze situatie niet snel voor zal komen. Het is een overromantische gedachte, dat wel. maar het kan.

Lieverd.. juist de praktisch onuitvoerbaarheid maakt het zo makkelijk om dat te zeggen. De gedachte is surrealistisch en daarom zinloos.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:11
miro
miro is offline
Citaat:
Calvin schreef:
Lieverd.. juist de praktisch onuitvoerbaarheid maakt het zo makkelijk om dat te zeggen. De gedachte is surrealistisch en daarom zinloos.
Ja inderdaad het is makkelijk om te zeggen, het gaat er ook niet om of je zou willen sterven voor je partner, maar zou je alles voor m over hebben? ja dus. En ik zou t op prijs stellen als je mij geen lieverd noemt
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:15
Calvin
Calvin is offline
Citaat:
miro schreef:
Ja inderdaad het is makkelijk om te zeggen, het gaat er ook niet om of je zou willen sterven voor je partner, maar zou je alles voor m over hebben? ja dus. En ik zou t op prijs stellen als je mij geen lieverd noemt Maar je hebt gelijk.

Ok lief, ik doe t nooit meer.

Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:24
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
nog niet

hoewel ik meer waarde hecht aan leven van bepaalde anderen dan aan mn eigen
Oud 23-01-2002, 19:26
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
* zelfde * , zou ik ook doen, kheb momenteel geen liefje , maar ik zou alles doen voor mijn liefde... voor mijn ex wou ik ook wel sterven , maar toen ik er8er kwam dat hij da nie voor mijn over had was da snel over...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:44
jaz-p'
jaz-p' is offline
nee dacht het niet ze sterft maar voor mij
Oud 24-01-2002, 14:53
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Citaat:
jaz-p' schreef:
nee dacht het niet ze sterft maar voor mij
En.. dan? wat schiet je daar mee op?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:39
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik heb me in het verleden ook éénmaal eerder zo gevoeld en zeer recentelijk ook nog. En ik ben tot de conclusie gekomen dat je voor niemand moet sterven, om de doodeenvoudige reden dat je levend veel meer voor die persoon kunt betekenen. Bovendien gaat alle gevoel ooit een keer over, dus voor iemand sterven (wat onherroepelijk is, in tegenstelling tot het gevoel waaruit die behoefte voortkomt) is betrekkelijk onzinnig.

wow, nuchter hoor

Maar ik ben het met je eens...

Oud 24-01-2002, 16:12
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Tja.. niet zomaar.. Maar als ik zijn leven er mee kan redden... zeker weten.

Kuzz
Oud 24-01-2002, 21:02
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Mey schreef:
Waarom is dat raar? als je het meent met je hele hart, mag je het ook zeggen, vind ik..
Je moet het niet alleen zeggen om romantisch te willen zijn, maar je moet het echt menen!
Ik zie niet zo goed in wat sterven en houden van nou direct met elkaar te maken hebben...en ik kan me niet voorstellen dat mensen dat echt menen, dat ze willen sterven voor hun geliefde....Ik snap sowieso niet precies wat mensen daarmee zouden bedoelen...

Maar als ik het eens anders bekijk, dus je hebt het bijvoorbeeld over samen oud worden, en dat je dan tegelijk wilt overlijden, omdat je niet zonder elkaar wilt...dan vind ik het iets anders. Maar sterven voor je geliefde klinkt mij vreemd in de oren.
Oud 24-01-2002, 21:18
Jozzy
Jozzy is offline
C'est Moi! --> Er wordt volgens mij bedoelt dat je je geliefde kunt redden van de dood door zelf te sterven, en of je dat dan zou doen of niet... (ik weet ff niet of je dat doorhad, maar ik ben zelf ook niet zo helder nu )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 22:13
LostBoy
LostBoy is offline
Ik heb alles voor mn schatje over,ik zou mn leven voor haar geven.als zij maar gelukkig is. xxx Ferdi
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 22:14
LostBoy
LostBoy is offline
Ik heb alles voor mn schatje over,ik zou mn leven voor haar geven.als zij maar gelukkig is. xxx
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 22:35
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ja ik zou et doen, na wat ze voor mij gedaan heeft
Oud 24-01-2002, 23:01
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
ModuM schreef:
C'est Moi! --> Er wordt volgens mij bedoelt dat je je geliefde kunt redden van de dood door zelf te sterven, en of je dat dan zou doen of niet... (ik weet ff niet of je dat doorhad, maar ik ben zelf ook niet zo helder nu )

zo zat ik al te denken, maar dat komt ietwat onrealistisch op mij over. En ik vind het niet romantisch oid om dat te zeggen...

Oud 24-01-2002, 23:03
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
LostBoy schreef:
Ik heb alles voor mn schatje over,ik zou mn leven voor haar geven.als zij maar gelukkig is. xxx Ferdi
beetje tegenstrijdig, niet? Hoe kan zij nou gelukkig zijn als jij er niet bent??

Jongens, ik ben volgens mij te nuchter voor dit topic....al heb ik ook het idee dat sommige een beetje onderschatten wat overlijden is.....Dat is IMHO niet iets waar je zo makkelijk over praat...
Oud 25-01-2002, 20:32
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik wil alles wel voor mijn vriend doen! Boeit niet wat! Just love the guy!

Dan heb je echt geen leven vind ik...

de tyfus
Oud 22-02-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Wanderlust schreef:
ik bedoel voor de ander sterven, in zijn/haar plaats. BV. als er een geweer op diegene wordt gehouden en dan zeggen: "Neem mij maar"

moeilijk mischien geweer uit handen schoppen??

Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 22:14
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
sterven vind ik voor mij nog wel erg ver gaan.... ga nog maar kort met hem... ken hem wel al een jaar van alleen chatten, en hij is een goede jongen, weet niet hoever ik voor hem zou gaan, maar weet wel dat ik heel veel om hem geef... damn, wat een rotvraag eigenlijk
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 21:42
Diesel
Diesel is offline
Hahahaha..... sterven voor je geliefde? dus je laat je ook mishandelen (je ogen worden ingestoken, je tong word eraf gesneden enz....) voor je vriend(in) als je hem/haar ermee kon redden ofzo...
denk `t niet, wie zegt dat die sterft voor zijn liefde lult uit zijn nek. You ain`t Romeo (or Julia), you know...
Oud 25-02-2002, 02:42
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
ik kom net terug van 3 maanden america bij mn vriendin dus best wel ver
Oud 26-02-2002, 22:00
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Absoluut. Hij is het waard.
Oud 26-02-2002, 22:02
Rhinus
Rhinus is offline
Om even te antwoorden met een spreekwoord:

Ik ga nog liever dood dan dat ik zou moeten sterven voor mij vriendin/vrouw.

Ehhh..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 09:27
Inferno
Inferno is offline
Ja absoluut!Ik zou voor kogels springen voor haar..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten