Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik houd zo van hem dat ik wel voor hem zou willen sterven.. anderzijds.. ik kan niet zonder hem, hij niet zonder mij.. ik weet dat hij mij gaat missen.. dat hij nie zonder me kan.. dus wat heb je er dan aan??
als hij zou overlijden ben ik er WEL zeker van dat ik dan direkt zelfmoord pleeg.. als er iets hierna is wil ik dan bij hem zijn en zonder hem kan 'k niet... |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het doen, maar dan wel zeker weten waarvoor ik het doe..
Hij staat boven mij op de lijst, als hij gaat, ga ik ook. Maar of ik mezelf zou opofferen voor hem. Aan de ene kant wel want ik zou niet met mezelf kunnen leven. Aan de andere kant zou het geen nut hebben, want zou ik mezelf opofferen, dan zou hij zichzelf van kant maken. We gaan dus gewoon allebei, of we gaan allebei niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet het niet alleen zeggen om romantisch te willen zijn, maar je moet het echt menen! |
![]() |
|
![]() |
Als het nodig is zou ik men leven wel willen geven voor hem
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat niet om het voorbeeld, het gaat om de gedachte erachter. Zou jij zoveel van iemand kunnen houden dat je je leven wilt geven? Mijn antwoord is dan ja, maar ik weet ook dat deze situatie niet snel voor zal komen. Het is een overromantische gedachte, dat wel. maar het kan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben het met je eens...
||
![]() |
Citaat:
Maar als ik het eens anders bekijk, dus je hebt het bijvoorbeeld over samen oud worden, en dat je dan tegelijk wilt overlijden, omdat je niet zonder elkaar wilt...dan vind ik het iets anders. Maar sterven voor je geliefde klinkt mij vreemd in de oren.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jongens, ik ben volgens mij te nuchter voor dit topic....al heb ik ook het idee dat sommige een beetje onderschatten wat overlijden is.....Dat is IMHO niet iets waar je zo makkelijk over praat...
|
![]() |
sterven vind ik voor mij nog wel erg ver gaan.... ga nog maar kort met hem... ken hem wel al een jaar van alleen chatten, en hij is een goede jongen, weet niet hoever ik voor hem zou gaan, maar weet wel dat ik heel veel om hem geef... damn, wat een rotvraag eigenlijk
![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
Hahahaha..... sterven voor je geliefde? dus je laat je ook mishandelen (je ogen worden ingestoken, je tong word eraf gesneden enz....) voor je vriend(in) als je hem/haar ermee kon redden ofzo...
denk `t niet, wie zegt dat die sterft voor zijn liefde lult uit zijn nek. You ain`t Romeo (or Julia), you know...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij sterven voor je liefde? Flip! | 118 | 18-06-2006 22:15 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Verhalen & Gedichten |
ik sterf voor je Mysterons | 5 | 18-07-2002 12:16 | |
ARTistiek |
De bijsluiter van de liefde ( sigaretten zijn je beste vriend) Koningin van de Nijl | 7 | 16-03-2002 19:20 |