Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Informatie over bekende en minder bekende cabaretiers en hun laatste show(s) kun je vinden op www.zwartekat.nl
||
Citaat:
Nee, ik wilde dus het liefst ervaringen van mensen. In die stukjes bij info staan namelijk heus geen dingen als 'werkelijk bagger, vooral niet heengaan.' Uit mensen hun ervaringen wordt veel meer duidelijk ![]() Maar ik zal eens een kijkje nemen in dat topic en vara.nl ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Herman Boon
Ik lig altijd helemaal in een scheur als ik naar een voorstelling van hem toe ga, terwijl er bij mij als ik bijv naaar een cabaretvoorstelling op tv kijk meestal niet meer dan een glimlach af kan. Hij is zo ontzettend grappig. Hij maakt ook niet van die schunnige grappen enzo, ik houd daar niet van, jij mss wel maar toch. Hij komt 26 februarie in alphen aan de rijn maar waar nog meer weet ik niet. moet je even op zijn website kijken. www.hermanboon.nl geloof ik. (is niet duur trouwens) hij maakt ook hele mooie/leuke cd's
Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 17:18. |
![]() |
|
Hangt er maar net vanaf wat je leuk vind..
Hou je van snel, veel grapjes, veel lachen ![]() Dan zou ik Jochem Meyer aanraden Hou je van vage humor. Dan is Droog Brood misschien iets voor je.. www.droogbrood.nl geloof ik.. zapcabaret ![]() Echt van alles wat, zang, humor, en een sort of statement.. De Vliegende Panters (hmzz die zullen nu wel niet in de theaters staan nu ze net De Grote Drie uit hebben gebracht..) Houd je van veel lachen, soms een denkertje. Guido Weijers.. Houd je van actuele grappen en politiek getinte grappen. Javier Guzman. enz enz
||
Citaat:
Droog Brood en De Vliegende Panters zijn wel erg goed, vooral De Vliegende Panters. De Grote Drie was trouwens meer satire dan zapcabaret.
||
Citaat:
Die spreken tenminste weer een jong publiek aan zodat die ook eens met hun luie reet in het theater komen.. En ik heb het idee dat voor veel mensen stand-up comedy hetzelfde is als cabaret.. Ach boeien wat voor naam je het beestje geeft.. Het gaat erom dat je met plezier naar het theater gaat.. En of dat nu naar Youp, Hans, Theo, Jochem, Droog Brood of de Vliegende Panters is, dat maakt geen hol uit..
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Voor mij is er anders een duidelijk verschil tussen cabaret en stand up comedy. Bij stand up gaat het er gewoon om dat iemand een tijdje leuk is. Cabaret is veel theatraler en ruimer, en er komt vaak veel meer talent bij kijken. Citaat:
|
Op www.cabaretweb.nl kun je fragmenten bekijken van verschillende cabaretiers... ik vind brigitte kaandorp heel leuk..
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Cabaret Voltaire. Broeder | 6 | 13-08-2006 19:30 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Cabaret PWS anne_339 | 4 | 20-12-2005 13:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
spreekbeurt cabaret sariet | 2 | 02-12-2004 16:17 | |
Cabaret? Leeuwtje | 2 | 29-03-2004 15:00 | |
iemand goeie hoofdvraag over cabaret? Baracuda | 10 | 10-01-2004 12:19 | |
Heeft iemand tips voor musicals/ toneel/ cabaret/ enz? juliettebinoche | 5 | 24-10-2001 11:24 |