Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee diegene die jou vader heeft laten leven.
koran 45:4 En in de schepping van uzelf en alle medeschepselen, die Hij verspreidt over de aarde, zijn tekenen voor een volk dat zekerheid van geloof wil hebben. http://img62.exs.cx/img62/5785/tekenen5df.jpg Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 13:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Slotje. |
![]() |
|
![]() |
koran 2:255. God! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent hetgeen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote .
De tekenen van God zijn tot je gekomen...ofniet? |
![]() |
|
![]() |
koran 27:80. Waarlijk, je kunt de doden, noch de doven de oproep doen horen als Zij zich verwijderen .
koran 27:81. Noch kun je de blindeen van hun dwaling afleiden. Je kunt alleen hen doen horen die in Onze tekenen willen geloven en zich onderwerpen. http://img62.exs.cx/img62/5785/tekenen5df.jpg Wat heb je hierop te zeggen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
koran 10:101. Zeg: "Overweeg, wat in de hemelen en op aarde gebeurt." Maar tekenen, noch waarschuwers baten een volk dat niet wil geloven.
koran 27:4. Zeker, die niet in het Hiernamaals geloven, hun daden hebben Wij voor hen schoonschijnend gemaakt, daarom lopen zij blindelings rond. De waarschuwingen zijn gekomen tot jullie allen. De profeet Mohammad kwam en riep het volk bijelkaar en tekende een dikke rechte streep en zei ''Dit is mijn weg en wie hem volgt komt Insha'Allah in het Paradijs'' en hij tekende ook allemal zijtakjes en zei ''Aan elke van die takjes zit een duivel''.Islam...Islam is de enige weg en de koran is de enige routekaart naar het Paradijs. Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 13:38. |
![]() |
|
zucht, hopelijk zal een hogere forummacht deze spammer en zijn topic het zwijgen opleggen.
ik zou trouwens een andere 'discussiestijl' aanraden, je maakt jezelf alleen maar ongeloofwaardig zo.
|
![]() |
lol ben je bang van de waarheid?
Argumenten die heb je niet...dan maar wegsturen he? Zou je het geloofd hebben als er gezegd werd : "ik maak je van een druppel van die druppel vorm ik je....je botten je vlees je bloed...je hele lichaam is uit die druppel gebouwd...met jouw lichaam van vlees en bloed kom je op een grote bol te leven die in een enorme ruimte zweeft...maar overal waar je loopt lijkt het vlak...Je kan nooit ondersteboven staan, zelfs niet onderaan die bol. Op de bol is veel water maar het stroomt er niet vanaf. De bol draait om een andere grote bol van vuur en als deze beweging even zou stoppen zou de bol verbranden. Er groeien allerlei dingen op de bol die je kunt eten en waarvan je kunt groeien." zou je mij geloofd hebben? Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 14:09. |
![]() |
|
ik ben niet bang voor de waarheid, aangezien het zeer waarschijnlijk is dat ik daar al op het moment aan geloof.
jouw betoog aan de andere kant berust op enkele fundamentele misvattingen: (1)er is geen reden aan te nemen dat er goden bestaan (2)er is geen reden aan te nemen dat de koran direct of indirect door een van die goden gemaakt is. Trouwens: de mens kan goden maken, maar goden kunnen geen mensen maken. denk daar maar eens over na.
|
![]() |
hahahaha jij ziet hellemal niks meer he...hahaha...het ligt niet aan je ogen ook niet aan je oren maar aan je hart...die is ziek en God heeft die ziekte verergerd daarom denk je nu zo en lijkt alles zo schoon voor jou...van God moet ik mensen zoals jij de bestraffing van een Grote dag mededelen...denk hier maar eens over na.
Koran 68:15 En wanneer onze verzen aan hem worden voorgedragen, zegt hij: ''Fabels van de ouden''. Koran 68:15 Wij zullen hem brandmerken op zijn snuit. Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 14:07. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Stemmingmakerij over islam onverantwoord' Verwijderd | 159 | 27-04-2006 00:16 | |
[Column: ] Godsdientsvrijheid in de Islam. Hydrogen | 1 | 25-09-2005 14:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Islam vs islamisme; wat kan men in democratisch Europa verwachten? Gatara | 463 | 29-01-2005 13:56 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 |