Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 12:43
ikkeopzoek
ikkeopzoek is offline
Afgelopen weekend heeft een vriend mij uitgenodigd om samen zijn vriendin te verwennen. Ik ben daar op in gegaan en er is nogal wat gebeurd tussen ons drie.

In begin waren wij meer op haar gericht, later wilde mijn vriend mij oraal verwennen todat ik klaarkwam. Zijn vriendin wilde dit graag zien.

Kon gemakkelijk klaarkomen, lijk wel beetje op een homo?
Vriend wil dit in de toekomst meer..
Maar heb wel rare gevoelens aan overgehouden.

Hebben jullie dit al meer meegemaakt of is het echt wel vreemd?

(Bi)? Mark
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 13:08
Dark Angel
Dark Angel is offline
Wat vreemd is dat je in je profiel ingevult heb dat je vrouw bent...
Oud 05-10-2004, 13:15
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 05-10-2004 @ 14:08 :
Wat vreemd is dat je in je profiel ingevult heb dat je vrouw bent...
hij is waarschijnlijk al verder richting de vrouwelijke kant dan ie zelf in de gaten heeft.
Oud 05-10-2004, 13:36
AngelLena
AngelLena is offline
Oud 05-10-2004, 14:56
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 05-10-2004 @ 14:36 :
Oud 05-10-2004, 15:09
Verwijderd
kzou het nooit van mijn leven doen, maar iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 15:09
Eos
Eos is offline
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 15:28
Samaris
Samaris is offline
Nej, das dus gay.

"Laten we mijn vriendin gaan verwennen!"
-'1337,I'm in.'
*er word wat verwend enzo*
"Nu wil ik je pijpen!"
-'err...wtf? nou..okay dan.'
"En nu bukken, slet." *proceeds with assramming"
"Nu ben je mn bitch, en gaan we dit vaker doen."

Oud 05-10-2004, 15:30
leucomelas
leucomelas is offline
heb je verder gevoelens voor jongens? ik bedoel, natuurlijk vond je dat pijpen lekker, het is lichamelijk... maar hoe zit het geetselijk? ooit verliefd geworden op een jongen? ooit de drang gevoeld ze te willen zoenen oid? je bent niet meteen homo omdat je gepijt werd door een jongen en dat lekker vond.
en wat voor gevoel heb je eraan overgehouden? zit het je dwars dat je misschien ook opgewonden raakt door jongens?
Oud 05-10-2004, 15:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Samaris schreef op 05-10-2004 @ 16:28 :
Nej, das dus gay.
Een keer iemand pijpen is niet gay. Hij was nieuwsgierig en/of wou z'n vriendin een plezier doen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 15:57
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
ikkeopzoek schreef op 05-10-2004 @ 13:43 :

Dát bedoelde ik eigenlijk.
Oud 05-10-2004, 16:15
Myuki
Myuki is offline
@Mark: ach t is niet zo vreemd, je experimenteert een beetje

Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 15:06.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 16:49
Verwijderd
Of het vreemd is weet ik niet. Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar ach

Nouja, een beetje experimenteren schijnt vrij normaal te zijn . Zie ook het topic 'just for the girls... hebben jullie wel es', waarin een hoop meisjes zeggen dat ze wel eens geëxperimenteerd hebben met een ander meisje.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:57
juno
juno is offline
Gay? Ach, het laat in ieder geval zien dat je niet homofoob bent. En dat laatste is niet noodzakelijkerwijs gelijk aan hetero, wat veel homofoben nog wel eens schijnen te denken.

Tussen homo en homefoob ligt een groot grijs gebied. En al ben je een beetje gay...nou en? Feit is dat sex met een man of een vrouw even mooi en fijn en lekker is. Het gevoel is exact hetzelfde, alleen de technische uitwerking verschilt.

Was het lekker, was het leuk, willen jullie het vaker? Doen, als jullie partners er verder geen problemen mee hebben. Om fatsoen zou ik me verder niet bekommeren. En ik zou het mijn moeder ook maar niet vertellen, als ik jullie was....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 22:21
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-10-2004 @ 16:49 :
Een keer iemand pijpen is niet gay. Hij was nieuwsgierig en/of wou z'n vriendin een plezier doen.
Het heeft wel degelijk gaye trekjes, though. Dat terzijde, ik dacht dat het twee vrouwen waren en dat terzijde of het vreemd is weet ik niet. Necrofilie is vreemder, vind ik.
Oud 05-10-2004, 22:54
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
ikkeopzoek schreef op 05-10-2004 @ 13:43 :
Afgelopen weekend heeft een vriend mij uitgenodigd om samen zijn vriendin te verwennen. Ik ben daar op in gegaan en er is nogal wat gebeurd tussen ons drie.

In begin waren wij meer op haar gericht, later wilde mijn vriend mij oraal verwennen todat ik klaarkwam. Zijn vriendin wilde dit graag zien.

Kon gemakkelijk klaarkomen, lijk wel beetje op een homo?
Maar heb wel rare gevoelens aan overgehouden.

Hebben jullie dit al meer meegemaakt of is het echt wel vreemd?

Gay Mark
Waarom die knipoog dan?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 23:33
Verwijderd
ach een beetje experimenteren heet dat en als jij er aparte gevoelens door hebt gekregen zou je misschien wel bi kunnen zijn, so be it..... ( maar dat geheel ontopic verder )

Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 15:06.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 11:42
Verwijderd
Dit noemt zich een sociale samenleving?

Woorden als smerige gay en noem maar op komen hier meer voor dan spaties.

Ik vind dat het best kan, meer dan de helft van de vrouwen zoent met elkaar en doet meer dan dat. Dat is allemaal geil en er worden video's van verkocht. Maar als het een jongen is dan is hij homo? Volgens mij gaat het om de gevoelens die iemand heeft. De liefde bedrijven is het zelfde als neuken, alleen het gevoel niet.

TS ik denk niet dat je homo bent, tenzij je verliefd ben op die vriend van je. Maar wat dan nog, als jij er gelukkig mee bent?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 13:09
Verwijderd
Waarom wordt hier het woordje 'gay' nogsteeds als scheldwoord gebruikt?
Zijn we nu echt weer zo zielig bezig... ?

Hij was dus schijnbaar niet zo'n achterlijk homofoob als dat jullie hier reageren, en misschien is hij wel biseksueel. Who cares. Misschien is hij zelfs wel homoseksueel en dumpt zijn vriendin over een paar weken omdat hij compleet geïntrigeerd was door de pijpbeurt... maar dan alsnog; so?!

Aan de TS: als je niet wil dat dit vaker gebeurd, of deze jongen verder gaat dan je wil, dan zeg je dat gewoon. Waarom heb je er rare gevoelens aan overgehouden? Wil je dit meer, of vond je het 3x niks?
Je kunt toch zelf wle de keuze maken of je hiermee door wil gaan, daar heb je 'onze' mening toch niet voor nodig.
Kun je alleen maar van mannen seksueel opgewonden raken, ben je homoseksueel, alles daarvoor is gewoon biseksueel etcetc.
Doe niet zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:05
onderkoffer
onderkoffer is offline
iedereen is een beetje bi
alleen ligt er bij mannen meer een taboe op
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:08
AngelLena
AngelLena is offline
En nu wil ik geen homofobe opmerkingen zien die bedoeld zijn om de ts te treiteren. Daar heeft die jongen niet om gevraagd.

Ontopic: ach, experimenteren moet kunnen toch? Zou het alleen niet te vaak weer doen met die 2, al was het alleen maar omdat je steeds het 3e wiel aan de wagen bent en het is natuurlijk wel heel makkelijk om even gebruik van iemands diensten te maken.

Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 16:10.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 21:56
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-10-2004 @ 16:08 :
En nu wil ik geen homofobe opmerkingen zien die bedoeld zijn om de ts te treiteren. Daar heeft die jongen niet om gevraagd.

Ontopic: ach, experimenteren moet kunnen toch? Zou het alleen niet te vaak weer doen met die 2, al was het alleen maar omdat je steeds het 3e wiel aan de wagen bent en het is natuurlijk wel heel makkelijk om even gebruik van iemands diensten te maken.
Owwww, dacht al, zie opeens opmerkingen over dat er teveel opmerkingen zijn gemaakt zonder de opmerkingen te kunnen vinden... heeft forumbaas werk verricht?

Anyway, gedurfd, geslaagd, verder met een vraagteken. Moet elk beestje een naampje krijgen of ga je het leven tegemoed met de "ach, ik zie wel" benadering. Soms is het makkelijker alles losjes te benaderen, maar dit is per persoon verschillend. In dit geval zie ik bij jouw reactie geen kenmerk van liefde zichtbaar. Overigens dat het wellicht zo goed voelde toen die vriend je peep (als dat al een woord is) is omdat hij weet waar hij mee bezig is... hij heeft zelf namelijk ook zo'n lummo en de eerste vrouw met een lummo moet ik nog tegenkomen . (nu niet allemaal strapons gaan dragen, das geen echte en dus niet wat ik bedoel)

Dezelfde reen schijnen sommige vrouwen te hebben om het eens met een andere vrouw te doen... wij mannen zijn vaak namelijk teveel op onszelf gericht en te weinig op hun ... tenminste, als ik die geruchten moet geloven. (mijn vriendin klaagt niet)
Oud 06-10-2004, 23:10
Verwijderd
Citaat:
onderkoffer schreef op 06-10-2004 @ 16:05 :
iedereen is een beetje bi
dat vind ik nogsteeds grote onzin, hoe kan iemand anders voor mij bepalen of ik een beetje bi ben
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 12:54
Menahem
Menahem is offline
Zelf nooit meegemaakt, en ben absoluut niet van plan om dat ooit te doen.

Vreemd vind ik het niet echt (om zo te lezen dan), als jullue er alledrie tevreden mee zijn, waarom niet?
Oud 07-10-2004, 18:20
MazeMouse
MazeMouse is offline
Onderkoffer: Bullshit opmerking

@Topicstarter:
Whatever floats your boat. Als jij je er goed bij voelt moet je het vooral doen. Ik zou het alleen niet doen
Oud 07-10-2004, 22:24
M@TRIX
M@TRIX is offline
dude, ik vind dit vreemd...

bleh
Oud 08-10-2004, 15:08
Verwijderd
Lekker, zei de faghag

Je hoeft geen homo te zijn om te kunnen genieten van een bepaalde handeling, alleen omdat die toevallig door een man wordt verricht. Dat zou alle meiden met dildo's ook iets anders dan hetero maken (-hm, fetishist?)..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 16:04
Verwijderd
Als jij dat lekker hebt gevonden, dan is het toch prima? En al die namen die mensen eraan geven, maakt het uit of je nou homo, bi of hetero bent. Zo lang je maar geniet, toch?
En als jij dat ook nog een volgende keer wilt, en jouw vriend en zijn vriendin ook. Waarom dan niet?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 12:51
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 07-10-2004 @ 00:10 :
dat vind ik nogsteeds grote onzin, hoe kan iemand anders voor mij bepalen of ik een beetje bi ben
Toch heeft hij gelijk met zijn opmerking. Zie in dat verband ook mijn reply in http://forum.scholieren.com/showthre...ight=bisexueel
Oud 09-10-2004, 15:14
onderkoffer
onderkoffer is offline
dankje mathfreak
voor de mensen die dat topic iet willen dor spitten
http://forum.scholieren.com/showthre...242#post929242
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 21:44
evanescence
evanescence is offline
lijkt me ook wel leuk om te zien... beetje expirimenteren kan nooit kwaad...tis wel spannend juist...mijn vriend is ook bi, dus bi zijn is heel normaal, vind ik iig, maar das mijn mening....het is iig nog niet gebeurt, maar dat komt omdat hij eerst alleen met mij wil misc later in onze relatie wie weet?!
Oud 09-10-2004, 23:16
Verwijderd
ach, ik wil het ook een keertje met een vrouw doen, omdat ik benieuwd ben hoe dat is, maar dat maakt me echt geen hetero- of biseksueel
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten