Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() gothicgirly16@hotmail.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry flauw |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha
![]() trouwens million dead, even de funtime fest site nog eens checken daar spelen ze http://www.funtimerecords.com/funfest/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat lied met seether zuigt en ik vrees voor hun nieuwe cd sinds ben moody eruit ligt. Wordt vast zoiets als de the rasmus, wat dus veel te soft is. Within temptation is hm, tja, nogal schreeuwerig. Him, him, vast wel een keer van gehoord, maar daar houd het dan ook mee op anders had ik zijn naam wel onthouden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hopelijk eigen stijl??? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
niet te enthousiast ![]() iullie bijna-gothics moeten natuurlijk naar MIJJJJ luisteren, niet naar die halfvergane metalheads ![]()
||
Citaat:
![]() nieuwe album komt deze herfst.
||
Citaat:
||
Citaat:
weet je wat pas alto is: bands niet meer cool vinden omdat ze door zoveel mensen geluisterd worden... Slipknot, Korn, CoF anyone?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En de nummers die niet op de radio worden gedraaid vind ik nog altijd het beste, ik kan tenminste zelf bepalen, wat ik luister en wanneer ik het luister. En ik weet het klinkt heel dom om te zeggen, o iedereen vind het leuk dus ik niet meer, maar het is wel een raar gevoel als iedereen het eerst afkraakt en daarna geweldig vindt. Of niet soms? Verder heb ik de platen een beetje teveel gedraaid, ze mogen wel met een nieuw album komen, maar ik vraag me af of dat nog wel hetzelfde zal zijn nu ze een groter publiek kunnen bereiken... |
![]() |
||
Citaat:
oh well, k hoop dat ik me voorzichtig genoeg heb uitgedrukt om niet een compleet onboeiende het-hoort-in-dat-hokje-nee-in-een-ander discussie te beginnen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus zodra een band doorbreekt en eindelijk geld verdient met hun moeite, zijn ze commercieel. Onzin. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vond the rasmus trouwens op sziget gaaf ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|