Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2004, 17:05
sweet_forumgirl
sweet_forumgirl is offline
ik had een ideetje, een GILMORE-WEEKEND als verrassing voor een goede vriendin van mij, die gilmore-fan (gilmore girls, drama serie) is. (ze is jarig) Ik had het volgende idee:

zaterdag:
- 17.00u Sookie's recepten koken (heb ik een van een site, hele vage dingetjes maar wel leuk) en opeten als het eetbaar is
- 18.30 Gilmore spel (zelfgemaakt, met vragen over de gilmores en scenes die je moet naspelen)
-19.15 Kaarten met Gilmore kaarten (kan je bij de fotoshop laten doen, dan kan je je eigen plaatje kiezen (=gilmore) en die komt op de achterkant van een kaartspel)
-20.30 Gilmore kijken
Dan slapen.

zondag:
- lekker uitslapen
- in pyjama op de bank gilmore kijken

Wat vinden jullie ervan? Is het leuk? Is het té? Hebben jullie nog ideen?
Advertentie
Oud 13-10-2004, 17:10
ilse
ilse is offline
ik hou niet van dat programma, dus geen idee. het is wel een beetje veel, maar ls je met een groep bent die er allemaal gek van zijn...
Oud 13-10-2004, 17:14
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 13-10-2004 @ 18:10 :
ik hou niet van dat programma
Oud 13-10-2004, 17:48
Iveauh
Iveauh is offline
als mij zoiets zou gebeuren zou ik gek worden
Oud 13-10-2004, 17:56
Verwijderd
Als je er fan van bent is het wel leuk denk ik.. maar ik vind 1,5 uur wel weinig voor allerlei dingen koken en opeten.. t kan aan mij liggen omdat ik niet kan koken.. maar okee.
Zorg dat je 's middags sowieso samen boodschappen gaat doen en allerlei lekkere dingen koopt voor tijdens het tv kijken, etc.

Dat Gilmore spel vind ik iig een gaaf idee. Gilmore kaarten lijkt me niet superboeiend en vooral veel werk om te maken enzo denk ik. Maar dat moet je zelf weten.

Misschien kun je er ook nog iets van andere series door mengen, zodat het niet alleen maar de Gilmore girls is. Dan bedoel ik dus het tv kijken.. of misschien nog een leuke film erbij.

Wat je ook doet, hou je niet vast aan die tijdindeling die je hebt gemaakt. Misschien kun je die beter helemaal weglaten. Gewoon van "dit gaan we allemaal doen, wanneer we er zin in hebben."
Wel in dat ene weekend natuurlijk.
Oud 13-10-2004, 17:57
Verwijderd
dit kan prima in dit mooie topic
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten