Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2002, 20:11
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Is een avond met iemand zoenen een goede basis voor een relatie?! Ik vind het zó stom als van die jongens met je zoenen en ze de dag erna (nouja, de maandag erna) meteen denken dat het 'toch maar voor 1 avond is'. En jij je hele weekend maar zitten hopen dat het echt wat wordt!

Dit overkomt me nouw altijd! *zucht* Echt, ik vind het zoó balen.. Het is echt niet zo dat ik zomaar met iedereen zoen, maar soms zie je gewoon een superleuke jongen die je een beetje via-via kent en die hartstikke leuk is enz.. En dan zoen je d'rmee en maandag zijn ze je vergeten..

*echt* mannen... grrrr..!

Hoe kan je dit nou wat beter aanpakken?!
Oud 03-03-2002, 20:36
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
jah meissie..

ik weet precies hoe jij je voelt..
ze fluisteren lieve woordjes in je oortje en laten overkomen dat ze alleen jou willen en dan ineens krijg je dat zelfde gezeik!
"sorry, ik wist niet dat het zo zou lopen" al die bullshit..!
kheb er echt genoeg van nu!
gister is het me WEER overkomen, ik ben nu met hem aan het chatten en zegt ie "ik heb nu nog even geen zin in een vaste relatie" ohw het doe gewoon sjow veel pijn!

maar voordat je met een leuke jongen zoent..
leer hem beter kennen en als het dan echt een jongen blijkt te zijn die om je zou kunnen gaan geven, dan pas zoen je hem..
mijn nieuwe manier

[Dit bericht is aangepast door ~*InDo SHorTy*~ (03-03-2002).]
Oud 04-03-2002, 09:53
Verwijderd
Je moet je dan eens gaan afvragen met wat voor jongens je zoent. Ik dacht vroeger ook altijd dat alle meisjes maar voor één avondje wilden zoenen en nooit in iets 'vasts' geïnteresseerd waren. Maar op het moment dat je gewoon in een verkeerde doelgroep bezig bent krijg je dat. Als je op de gemiddelde avond naar een gemiddelde discotheek gaat is loopt daar gewoon voor 90% paupers rond die niets anders willen dan voor één avondje zoenen..naar dat soort meisjes was ik ook niet op zoek. Het duurt dan wel langer voor je iets hebt, maar als je iets hebt gevonden is het ook meteen goed.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:11
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Als ik dan op een avond ergens ben en ik zie een superleuke jongen en daar zoen ik mee, dan hoop ik iedere keer dat het voor langer is. Maar als ik ze eerst ken enzo, dan willen ze niet eens met me zoenen..! (en dan kannik het oowk niet goed).. -en ga nouw niet denken dat ik een 1 of andere freak ben.. want ik ben gewoon het 'average blond meisje' waar normaal 99% van de bevolking op zou moeten vallen- (dat laatste meende ik niet hoor )
Oud 05-03-2002, 18:14
Verwijderd
misschien moet je eens proberen om gewoon met een jongen te praten. kijken offie dat wil en als ie ga zeiken dattie zo graag wil zoenen dan is het niks denk ik want een normale jongen die je wel ziet zitten en graag iets met je wil beginnen wil wel op je wachten.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:16
Verwijderd
dus niet zoenen en dan hopen op iets, maar het eerst zeker weten dat het waarschijnlijk wel iets wordt (of in ieder geval, dat hij eht wil proberen) en dan later pas zoenen.

zo voorkom je steeds teleurstelling
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:18
girl4you
girl4you is offline
daz meestal toch als je uitgaat en je dan met een jongen zoent is het toch de meeste tijd gewoon voor 1 avond .. ik wil altijd eerst een jongen beter kennen voordat ik met hem zoen.
Oud 05-03-2002, 18:51
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
girl4you schreef:
daz meestal toch als je uitgaat en je dan met een jongen zoent is het toch de meeste tijd gewoon voor 1 avond .. ik wil altijd eerst een jongen beter kennen voordat ik met hem zoen.
Dat denk ik er ook van. Als je een jongen zoent voor 1 avond, dan ken je hem toch helemaal niet? hoe kan je dan een goeie relatie beginnen?
Een goeie relatie begint naar mijn mening altijd eerst met vriendschap!
Ik was eerst een half jaar bevriend met mijn huidige vriend vooraleer we samen gingen!

je bekijkt het maar!
Oud 05-03-2002, 18:55
oneMen
oneMen is offline
precies.. een relatie begint niet met een zoen in een discotheek. punt.
Oud 05-03-2002, 19:11
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef:
Is een avond met iemand zoenen een goede basis voor een relatie?! Ik vind het zó stom als van die jongens met je zoenen en ze de dag erna (nouja, de maandag erna) meteen denken dat het 'toch maar voor 1 avond is'. En jij je hele weekend maar zitten hopen dat het echt wat wordt!

Dit overkomt me nouw altijd! *zucht* Echt, ik vind het zoó balen.. Het is echt niet zo dat ik zomaar met iedereen zoen, maar soms zie je gewoon een superleuke jongen die je een beetje via-via kent en die hartstikke leuk is enz.. En dan zoen je d'rmee en maandag zijn ze je vergeten..

*echt* mannen... grrrr..!

Hoe kan je dit nou wat beter aanpakken?!
Eheh, ik ben meer zo'n meid *schaam* DWZ, als ze meer wilden, wou ik dat niet (was eigenlijk verliefd op iemand die ik niet kon krijgen, yadda yadda yadda) dus...

Hoe je het beter aan kunt pakken... Tja, toch eerst leren kennen denk ik (cliche cliche). Blijft weinig anders over, als je ze al kent is het niet zo vaak voor maar een avondje, dan heb je iets meer vriendschap om op te bouwen.
Tja, ik kan niet veel zeggen natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
M n M schreef:
precies.. een relatie begint niet met een zoen in een discotheek. punt.
Eheh. Het *kan* wel. Ik ben het bewijs (jaa, dat hebben we drie maand volgehouden, dat was dus serieus genoeg).

Alhoewel, ik kende hem al ongeveer... Maar die zoen in de discotheek was iig de start voor *mij* (hij voelde daarvoor al iets voor mij)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten