Advertentie | |
|
![]() |
|
nee joh. Ik heb ook nog nooit echt een serieuse relatie gehad. Ik heb het pas ook 1 keer gewild, dat was toen ik bijna 17 werd. Maar goed hij wilde het niet, en dat komt hard aan. Iig ik ga me er vooral niet druk overmaken, ik zoen zo af en toe is met een jongen. MAar in meer heb ik helemaal geen behoefte, behalve als hij heel leuk is. En helaas die jongens blijven zeldzaam
![]()
|
Als het helemaal niet raar is waarom word er in mijn leven dan zo fel op gereageerd als ik zeg dat ik nog nooit een vriendje heb gehad/nog nooit heb gezoend?
||
![]() |
Citaat:
ik ben tot nog toe altijd vrijgezel geweest, iets van 5 meisjes gezoend, maar dat kan me niet echt boeien.. als er een meisje komt waar ik echt iets mee zou willen zou ik er moeite voor doen, maar tot die tijd.... lekker vrijgezel :-)
||
Citaat:
doewiej Freek van Rijn <--- Wil je info van Freek? stuur paula maar een mailtje en je krijgt zijn cu2 nummer!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik word over 4 weken 16 en ik heb ook nog nooit een vriedje gehad. Wel es gezoend met 'n jongesn maar das dan nix geworden. Is echt niet raar hoor. Af en toe mis ik 't wel 'n beetje en zou ik best wel 'n vriendje willen hebben maar ik ga echt niet wanhopig op zoek. Je bent pas 16 je hebt nog 'n heel leven voor je en nog tijd zat voor vriendjes!
![]() [Dit bericht is aangepast door ~sweetgirl~ (26-02-2002).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
Boeiend..
Ik ken mensen van 24 die nog nooit gezoend hebben. No problemo toch? De mensen die altijd gillen dat je op je 14e toch wel gezoend en op je 15e toch wel geneukt moet hebben zijn imo meestal zelf de zielige figuren, die het eerst verzanden in een slap, burgerlijk leventje, de saaie figuren die niets anders in hun leven hebben dan afgeven op mensen die niet zo 'snel' zijn als zijzelf. Niets van aantrekken dus. |
![]() |
|
tuuuuurlijk is dat niet raar...ik ben 16, heb ook nog nooit verkering gehad (jaa, van die niet-serieuze basisschool verkering, maargoed, dat tel ik niet mee) maar ik zit er helemaal niet echt mee. Soms verlang ik er gewoon wel naar, maar tis nie zo dat ik ongelooflijk hopeloos op zoek ben...
is het trouwes echt zo dat als je juist wel heel hopeloos op zoek gaat minder snel echt een leuke jongen (meid) tegenkomt dan als je helemaal neit op zoek gaat?!?! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maakt allemaal niks uit, de een zoent heel vroeg, de ander laat. Ik was tamelijk gemiddeld, 15 jaar (in mijn klas gemiddeld dan
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Klinkt allemaal ontzettend leuk hoor, maar als je ruim 18 bent en nog nooit een vriendje gehad hebt, reageren de meesten echt niet als op dit forum hoor! En dat ligt heus niet puur aan je omgeving/vrienden! Dus iedereen post wel zo van dat is niet raar en maakt niet uit, wat natuurlijk wel waar is, maar weinigen reageren in real life ook zo!
[Dit bericht is aangepast door Python (02-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Ik heb op wintersport afgelopen week de Fancy gelezen (tja, ik moest toch IETS doen tussen het eten en het drinken
![]() "Hoe langer je erop moet wachten, hoe lekkerder het wordt"
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik ben 15 en heb nog nooit een vriendje gehad.. mezelf0766 | 19 | 19-12-2014 21:14 | |
Liefde & Relatie |
ik ben 14 heb nog nooit een vriendin gehad koerdbaran | 20 | 18-10-2014 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit een vriendje gehad katnisseverdeen | 13 | 08-04-2013 18:47 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit een vriendje gehad. Lyouknow | 29 | 17-04-2010 13:54 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit.... jamaifan15 | 34 | 07-04-2003 14:58 | |
Psychologie |
depressief en een vriend justhanna | 48 | 02-03-2003 16:32 |