Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2002, 16:52
Verwijderd
valt me op dat hier niet tot nauwelijks over vreemdgaan wordt gesproken ,terwijl het toch weer iets is dat regelmatig gebeurd...

Laten we het er eens over hebben

Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd ? ?

uhh tja,we spreken af je mag 1 vraag overslaan

Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan ? zo ja ,hoe kwam je hierachter ?

Zucht lang verhaal,is wel eens gebeurd ja ,ik merkte het gewoon in d'r doen en laten op een gegeven moment,zou ik voor haar gaan koken kwam ze veel te laat dronken aanzetten,maar ze hoefte niet te eten hoor ,ze zat vast nog vol van het viergangen diner met Jan Pierre ,waarna hij haar vast als toetje naar extrase pompte op het herentoilet..
Ze werd een beetje " emailnervous " als ik in de buurt was,je kent het wel ,dat scherm zie je net snel wegvliegen enzo,of we zouden nog even knuffelen bij mij thuis na d'r werk,half 2 s'nachts strompelt ze je kamer in ,stinkent als een schiedamse jenever stokerij op een zonnige middag,of tja,soms weet je het gewoon ?

Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat ?

Wat niet weet,wat niet deert .. Anders krijgen we vast weer toestanden met pakken spagettie naar je hoofd enzo ,

Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ?

Het zou hypocriet zijn als ik boos werd..

Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze ?

Ligt aan de situatie,maar ik denk wel dat ik zou kiezen voor een bepaald persoon,als je de relatie al begint met leugens word het alleen maar erger..

Hopelijk zet het jullie een beetje aan tot wilde vreemdgaan verhalen,( tip,neem een schuilnaam ) en denk er aan,blijf op je hoede,want voor je het weet woont ze met Don Guan op Loret !

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2002, 16:55
Kleine A*
Kleine A* is offline
*is vriendloos...*
Oud 23-02-2002, 17:21
LiJp_WiJF
LiJp_WiJF is offline
1 -> ik ben wel is vreemdgegaan mr zou het nooit meer doen want ik weet nu hoe het voelt.

2 -> ja, 3 maanden later kwam ik er pas 8er..
en ik kan je vertellen dat ik verdrietag maar kwaat te gelijk was!!

3 -> nee, als ik vreemdga is het stiekem, want hij is veel te lief, dus zou ik ut nevah vertellen.

4 -> boos en verdrietag te gelijk!!

5 -> ik maak een keuze voor de liefste, de gozah met wie ik ut langste heb dus!!

DANNY_FUZZY I LOVE YOU 4-EVAH !!
Oud 23-02-2002, 17:29
Verwijderd
1) Nee
2) Nee, tenminste niet dat ik weet
3) Ik zou dat wel doen, ik kan geen geheimen bewaren tegen goede vrienden
4) In eerste instantie zou ik 'r de deur uit willen trappen I guess, maar ik zou 'r nog wel een tweede kans geven, iedereen verdient imo een tweede kans
5) Ik maak een keuze..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 17:32
Esmée
Esmée is offline
Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd?
Nooit gedaan, en kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat ik dat ooit zal doen, maar goed, je weet het nooit he

Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan? zo ja, hoe kwam je hierachter?
Eén keer ja... hij heeft het me toen meteen verteld.

Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat?
Wederom, dat weet je nooit van tevoren... maar zoals ik er nu tegenaan kijk zou ik het zeker wel zeggen. Wat niet weet, wat niet deert vind ik in dit geval een vrij walgelijk principe.

Naja dat heb ik dus meegemaakt... ik was super, superkwaad en ook heel verdrietig... voelde me heel verraden.

Edit: wat ik er eigenlijk nog ff bij moet vermelden is dat het hierbij om meer dan zoenen ging... dat maakt het nog weer wat moeilijker

Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze?
Ik zou nooit zoiets gaan combineren, dat vind ik echt superachterbaks... dan zou ik kiezen en de ander eerlijk vertellen dat er dus een ander is.
Oud 23-02-2002, 18:00
Penelopeia
Penelopeia is offline
*Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd ? ?
Ik ben een keer min of meer vreemd gegaan, toen zat ik in een zogenaamde 'pauze' met mn vriend, t liep namelijk niet helemaal lekker...en toen heb ik dus met een ander gezoend; maar ik was zoo boos op mezelf dat ik dat had gedaan, dat had ik nooit van mezelf verwacht namelijk. maarja, ik had allemaal lieve vriendjes en vriendinnetjes die me meteen opvingen en zeiden dat het mijn schuld niet was gezien de rare situatie met mn vriend, maar ik moest het hem wel vertellen natuurlijk. heb ik ook meteen gedaan; hij was in eerste instantie toen erg boos, heeft het niet uitgemaakt..maar het is daarna al wel vrij snel uitgegaan..gewoon omdat we het er beiden mee eens waren dat het niet meer liep.

*Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan ? zo ja ,hoe kwam je hierachter ?
nee, het is mij voor zover ik weet, niet gebeurd..maar er gingen wel eens roddels..en toen heb ik mijn toenmalige vriendje meteen flink uit zitten horen...hij heeft alles ontkend en toen geloofde ik hem. maar het zou dus kunnen dat hij wel is vreemd gegaan ja, de zekerheid dat hij dat toen niet gedaan heeft heb ik niet helemaal.

*Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat ?
ja, absoluut..heb ik dus toen die ene keer ook meteen gedaan.

*Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ?
ik zou erg teleurgesteld zijn, en boos en verdrietig..

*Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze ?
keuze maken, ik zou het niet eens kunnen om iets met 2 mensen tegelijk te hebben; voor mij is het of de een of de ander. en als ik ze allebei leuk vindt zou ik bij mezelf gewoon te rade gaan wie ik echt het leukste vind.

Oud 23-02-2002, 19:04
Piccola
Piccola is offline
Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd??
Ja, ik ben 1x vreemdgegaan! Maar dat doe ik echt noooooit meer!

Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan?
Nee, nog nooit!

Ja! Ik ben vreemdgegaan in de zomervakantie, in Italië! Toen ik weer thuis kwam heb ik het mijn vriend verteld..

Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je?
Ligt eraan.. Als het echt voor 1x was en er is niet meer gebeurd dan zoenen.. Dan vergeef ik het hem!! Maar als hij verder is gegaan dan zoenen en hij heeft meerdere avonden met haar lopen kloten.. There is the door! Dan kan ie opflikkeren.. Ik weet dat dit nogal raar klinkt, omdat ik zelf ben vreemdgegaan... Ik snap ook werkelijk niet waarom mijn vriend bij me is gebleven!!! Ben er natuurlijk heel erg blij om, maar toch..

Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze?
Je moet een keuze maken! Kan niet allebei!

Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:33
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
1 ) Nee
2 ) Nee, of ben ik daar nog niet achter gekomen
3 ) Ik denk dat ik het wel zou vertellen, want ik zou enorme schuldgevoelens krijgen en zou daar gewoon niet mee kunnen leven ... Bovendien vind ik gewoon dat je, als je vreemdgaat, een fout maakt, en daar moet je maar voor durven uit te komen ook als het je je relatie zou kosten. Ok, het is natuurlijk een mening van iemand die nog nooit in die situatie heeft verkeerd, dus wie weet, misschien reageer ik helemaal anders als ik ooit vreemd ben gegaan ( zie het eerlijk gezegd niet voor me, maar goed, ALS )
4 ) Aan de ene kant zou ik daar kapot van zijn, maar aan de andere kant zou ik me heel goed kunnen voorstellen dattie vreemd ging ( wie wilt nou iets met MIJ en houd het dan nog zo lang uit ). Wat het voor de relatie zou betekenen kan ik echt niet zeggen, hangt van te veel dingen af
5 ) Keuze maken ... das' de minder unfair variant
Oud 23-02-2002, 20:38
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
kben 2 x vreemdgegaan..

nee

ja

dat weet ik niet ligt eraan hoe lang ik al wat met em heb en of et voor 1 avond was of dat et langer aan de gang is..en als et verder gaat dan zoenen issut zeker meteen uit...

ik ga het zeker niet combineren..dus dan zou ik moeten kiezen en de ander eerlijk vertellen dat er een ander is.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:43
Anna Kournikova
Anna Kournikova is offline
Citaat:
telief.com schreef:

ik ben een keer vreemdgegaan, maar het stata niet op mijn agenda ( wat voor vraga is dit) Ik heb er zoveel verdriet aan gehad, en mee bezorgd, dat ik het wel uit mijn hoofd laat.

Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan
Nee, ik vertrouw hem volledig. Ik vertrouw hem ook op zijn woord dat hij in voorgaande relaties niet is vreemdgegaan. En ik vertrouw hem ook dat hij nooit vreemd zal gaan

Citaat:
maar ze hoefte niet te eten hoor ,ze zat vast nog vol van het viergangen diner met Jan Pierre ,waarna hij haar vast als toetje naar extrase pompte op het herentoilet..
Ze werd een beetje " emailnervous " als ik in de buurt was,je kent het wel ,dat scherm zie je net snel wegvliegen enzo,of we zouden nog even knuffelen bij mij thuis na d'r werk,half 2 s'nachts strompelt ze je kamer in ,stinkent als een schiedamse jenever stokerij op een zonnige middag,of tja,soms weet je het gewoon ?

offtopic: je moet schrijver worden man! een leuke vergeluiking, heb me echt doodgelachen om dit stukje, het heeft ook wel iets tragisch.
Ik herken trouwens de computer nervositeit. Mijn vriend klikte ook snel het msn schermpje weg toe hij ontmaagd was. ( ochja het had wel wat vertederends )

Nee, de eker dat ik vreemd ben gegaan, is hij erachter gekomen door mijn verhaal onder een alias te lezen op het forum. Stom van me, maar ik wist dat hij er achter zou komen. En dan maar op die manier. Zelf was ik te laf het te vertellen, maar zo deed het hem nog meer pijn. We zijn nog bij elkaar, en in de toekomst zal ik hem alles eerlijk vertellen. Ik ga echter nooit meer vreemd.

Ik zou mezelf minderwaardig voelen. mezelf de schuld geven dat ik hem niet kanplezieren, of dat hij een liever meisje heeft gevonden ( mijn zelfbeeld is erg slecht) Als hij echt gelukkig zou zijn, zou ik hem in vrede laten. Ikhou echt van hem, dus wil ik hem alleen gelukkig zien, al is dat bij een ander... ...man wat is dit zwaar zeg...

Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze ?

Ik dacht dat ik hield van twee personen, maar in feite was ik in het verleden blijven steken. Ik ging vreemd met mijn ex ( onze eerste relatie was niet echt goed ten einde gekomen) en hij had een soort van renaissance ondergaan. Nu had ik het gevoel de touwtjes in handen te hebben, maar ik hield niet van hem. Ik wilde iets, vergelden, ofiets aflsuiten, amar het liep uit de hand, en het werd weer zolas vroeger. Hij haalde me over, en beinvloedde mij, en ik was te zwak er een einde aan te maken en ging dingen denken die er niet waren, en maar mezelf de schuld geven, en mezelf opleggen dat ik wel van hem moest houden.

vreselijke tijd, en nog ben ik er niet helemaal overheen. Houden van twee mensen kan niet. Je kan maar van een iemand houden, en om veel mensen geven. maar echte liefde koester je maar voor een persoon ( ECHTE als in volledige overgave)

Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Anna Kournikova schreef:
[/b]

offtopic: je moet schrijver worden man! een leuke vergeluiking, heb me echt doodgelachen om dit stukje, het heeft ook wel iets tragisch.
Ik herken trouwens de computer nervositeit. Mijn vriend klikte ook snel het msn schermpje weg toe hij ontmaagd was. ( ochja het had wel wat vertederends )

[/B][/QUOTE]

dank u mevrouw !!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 08:50
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Naar mijn mening zijn vreemdgangers gewone hersenloze sukkels die alleen maar hun lul/kut achterna lopen.
Sorry hoor, maar ik denk dat iemand die van te voren niet kan inschatten wel verdriet je hier iemand mee aan kan doen, dat die persoon gewooon DOM is.
Oud 24-02-2002, 10:40
the_conquer
the_conquer is offline
1. Nee ik ben nooit vreemdgegaan zoveel meiden kan ik niet eens krijgen, ook al zou het kunnen dan had ik het nog niet gedaan.

2. Niet dat ik het weet. Maar ja het is uit, dus het interresseert me niks meer.

3. Ik denk het wel, maar ik zorg ervoor dat zoiets nooit gebeurd

4. Behoorlijk boos, maar maak het niet meteen uit ofzo eerst wil ik weten waarom en hoe en wat? en dan zie ik wel verder hoe ik erop reageer.

5. Een keuze natuurlijk. Ga toch niet 2 meiden kwetsen.

p.s.
(later zeer loze toegevoegte opmerking)
Boendien de straf van 2 vriendinnen tegelijk is 2 schoonmoeders.

Houdoe en bedankt

the conquer
Oud 24-02-2002, 11:47
AlmereGirl
AlmereGirl is offline

Een keertje gebeurd. Ik had net een jongen leren kennen..we hadden wat maar pas een week, had hem 1 keer gezien...was nog niet echt verliefd en tja, toen stond er op de camping een leuke buurjongen..

Voor zover ik weet is zijn mn 2 exen niet vreemdgegaan

Ja, ik zou het ook niet voor me kunnen houden en ik zou met een schuldgevoel blijven rondlopen

Tot ziens, jou hoef ik niet meer...Ik zou het vreselijk vinden...

Ik zou gaan afwegen, wuhahhaa klinkt stom...maar ik zou gewoon een keuze maken. Als je van twee walletjes ee tsk tsk, dat is gewoon ronduit hoerig
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 13:36
Chimera
Chimera is offline
1. Nee, nooit vreemdgegaan.

2. M'n ex ging vreemd met haar ex toen ik nog een relatie met d'r had. Nogal complex verhaal.

3. Ik heb me voorgenomen nooit vreemd te gaan.

4. Pissig. Wraakstemming misschien. Wel afhankelijk van de manier 'waarop'. Of ik het uit maak is afhankelijk van op welke manier ze vreemdgegaan is. Een slippertje is te vergeven, een schaduwrelatie niet.

5. Er is altijd 1 leukste. Ik vind het hypochriet om dan met 2 mensen aan te houden, dat is van twee walletjes eten.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 15:05
aguila
aguila is offline
vraag 1> Ja ben 1 keer vreemdgegaan en zou het nou absoluut nooit meer doen. t voelt best wel kut dus vandaar.

vraag 2> Niet dat ik weet in iedergeval.

vraag 3> Ja ik kan het niet eens voor me houwe. Ik moet het wel zegge, want anders zit het echt 24 uur per dag in me kop. en dat is zeker irri.

vraag 4> Ik zou best boos en verdrietig zijn. Ik zou denk ik eerst ff prate en als ik het er nie eens mee zou zijn, zoukt uitmake.

vraag 5> Ja dat lijkt me wel irri zeg!!! Is me geloof k nog nooit overkome. Maar ik zou er in ieder geval geen twee tegelijk wille. alhoewel....hmm. haha nee hoor.
Oud 24-02-2002, 17:29
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Naar mijn mening zijn vreemdgangers gewone hersenloze sukkels die alleen maar hun lul/kut achterna lopen.
Dit is absoluut niet waar!!! Ben het er niet mee eens. In mijn geval 'liep ik echt niet mijn kut achterna'!!! Najah, heb nu de tijd niet om het uit te leggen, misschien later...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 18:24
D'tje
D'tje is offline
1- Ik ben nooit echt vreemdgegaan, het zat een beetje raar in elkaar. Helemaal in het begin dat ik wat met m'n vriend kreeg (2 jaar geleden) wist ik niet of ik nu wel of niet wat met m'n vriend had (had hem 2 keer gezien en toen hadden we gezoend, maar door omstandigheden en z'n vrienden dacht ik dat we niet echt wat met elkaar hadden) en toen hij er een avond niet was heb ik met iemand anders gezoend. Het weekend daarna bleek dat m'n vriend toch dacht dat we wat met elkaar hadden, en een maand erna heb ik het hem eerlijk verteld. Maar ik kan het niet qualificeren als echt vreemdgaan, en hij vond dat ook niet.

2-De vriend die ik nu heb is nooit vreemd gegaan, naar mijn idee dan nee, hij is nooit vreemdgegaan. Ex vriendjes wel van me (soms) en of ze vertelden het me of ze dumpten me om met de andere verder te gaan, en zo kwam ik er dus achter.

3-Ja, ik vertel het eerlijk. Ik kan zoiets niet achter houden.

4-Heel boos denk ik. In het verleden was ik wel altijd heel boos. En verdrietig.

5-Ik heb het gehad dat ik verliefd ben geworden op iemand anders toen m'n vriend 2 maanden weg moest. Ik ben toen niet vreemd gegaan ondanks dat ik het had gekund en de verleiding soms groot was. Ik heb het geprobeerd te verzwijgen voor m'n vriend maar ook dit kon ik niet toen de andere jongen in kwestie er op een avond ook was. Ik heb het toen m'n vriend verteld dat ik ook verliefd was op iemand anders en toen moest ik een keuze maken van hem, en heb voor m'n vriend gekozen.

dat waren de antwoorden
Oud 24-02-2002, 19:33
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Nu niet meer... vroeger had ik van die momenten

mijn huidige partner niet nee, denk ik...

Nou, ik denk dat ik het wel eerlijk zou zeggen jah

mja.. die kill hoef ik dus nooit meer te zien (kom op we zijn een half jaar bij elkaar) en wat ik met die sma doe... dat zie ik dan wel

mja.. ik denk dat ik een keuze maak (ik zit nu al ik zo'n situatie namelijk )

xxx=jes
indo shorty

Oud 25-02-2002, 10:04
U-NiQ
U-NiQ is offline
1 - Heb het wel eens gedaan. 2x. Stom van me.
Ik heb er veel spijt van gehad.
2 - Mijn ex vriend is wel eens vreemd gegaan. Ik ben er toen via iemand anders achtergekomen. Maar anders had hij het me wel verteld.
3 - Ik heb het de laatste keer niet verteld..
4 - Ik zou boos worden.. En me verdrietig voelen.
5 - Ik heb in deze siutuatie gezeten, ben er zelfs net pas uit. Altijd een keuze maken.

Oud 25-02-2002, 13:04
Verwijderd

[b]Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd?
Neej, nooit gedaan... niet van plan. Denk dat dr dan iets niet goed zit.

Mwoah. we hadden 1 x gezoend en we wisten wel dat we nog een x gingen zoenen en tussen de 1e 2 keren heeft hij met een ander gezoend. Zelf verteld. Maar k was wel flink pissed.. majah we hadden nog nix ofzo duz.

Uhm sjaah.. Denk ut wel. Kan niet liegen duz.

Ik wor heeeeeeel erg kwaad en maak t dan uit. en ga ik liefdesverdriet hebben en mezelf heel zielig vinden enzo.

whaah.. Dat kan ik me du z ECHT niet voorstellen. Denk dat ik dan zou kiezen ofzoow.

kuzziess

Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 13:20
chanel
chanel is offline
Citaat:
telief.com schreef:
nee

Citaat:
telief.com schreef:
nee

Citaat:
telief.com schreef:
ja

Citaat:
telief.com schreef:
slacht m af

Citaat:
telief.com schreef:
keuze, of gewoon geen van beide, want t gevoel is dan blijkbaar niet sterk genoeg voor een van hun

Chanel

Oud 25-02-2002, 14:32
Roos
Roos is offline
Wel eens gedaan

Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan?
Nee, niet dat ik weet.

Toen niet verteld, wel uitgemaakt. De liefde was er toch niet meer, ik vond het niet nodig om hem extra te kwetsen.

Ligt eraan wie het is, wat de situatie is, hoeveel ik voor hem voel, hoever hij is gegaan etc.

Ik maak een keuze.
Oud 25-02-2002, 14:52
ECKO*72
ECKO*72 is offline
*Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd ? ?
-Nee !

*Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan ? zo ja ,hoe kwam je hierachter ?
-Niet dat ik weet, weet eigenlijk zeker van niet.

*Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat ?
-Ja !

*Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ?
-Boos.

*Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze ?
-Ga er vanuit dat dat nooit zal gebeuren.
Oud 25-02-2002, 15:31
miro
miro is offline
Nooit gedaan en ook zeker niet van plan ook niet. Ik ben dr ook 100% van overtuigd dat ik het nooit zal doen

Ik verdenk iemand er wel van ja. Hoe ik erachter kwam? Hij is gewoon een vette eikel en ik was toen heel naief dus ja...

Ik ga dr nog steeds vanuit dat ik nooit vreemd zal gaan. Maar ik denk (let op: denk) dat ik het hem wel zou vertellen ja
Ik zou me verraden voelen, zijn liefde voor mij is dan blijkbaar niet groot genoeg, dus.... dumpen. Zo iemand is mij niet waard.

Niet gaan combineren in ieder geval, wat ik wel zou doen weet ik niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2002, 19:00
Verwijderd
1. GA JE ZELF WEL EENS VREEMD?

Nee dat is eigenlijk niet de bedoeling maar is wel pas eens gebeurd (alleen even gezoend met een ander, was carnaval, waren beide dronken).

2. IS JE PARTNER WEL EENS VREEMDGEGAAN?

Voor zover ik weet nog geen van allen

3. VERTEL JE HET OOK EERLIJK ALS JE ZELF VREEMDGAAT?

Uuhm... nee ik heb het niet gezegd, was wel de bedoeling maar een van z'n vrienden had het al gezegd. Maar hij heeft er tegen mij niks meer over gezegd, dus dan hou ik verder ook m'n bek.

4. JE PARTNER GAAT VREEMD, HOE REAGEER JE?

Nou ik zou het echt niet pikken als m'n vriend vreemd ging. Tenminste, ik zou echt heel kwaad zijn, maar misschien kreeg hij nog wel een tweede kans. Ligt eraan hoeveel zin ik dan nog in die relatie heb.

5. HET LOOPT UIT DE KLAUWEN, JE WORDT VERLIEFD OP 2 MENSEN, JE BEDENKT DAT JE DE JOB BEST KAN COMBINEREN, OF MAAK JE GEWOON EEN KEUZE?

Twee tegelijk zou ik nooit doen, dat komt toch gegarandeerd uit. En dan zou ik op den duur toch meer voor de een dan voor de ander gaan voelen. En ik zou er ook niet aan moeten denken dat m'n vriend zoiets zou doen.. dus ik doe het dan ook niet.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:02
Verwijderd
Citaat:
saffie schreef:

2. IS JE PARTNER WEL EENS VREEMDGEGAAN?

Voor zover ik weet nog geen van allen

hiermee bedoel ik geen van al m'n exen.. niet zo van: geen een van al die jongens waar ik nu dus allemaal mee vreemdga haha neee hoorrrr
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 22:06
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
--> Ik ben wel eens vreemdgegaan tegenover een toenmalig vriendje, maar daar had ik 24/7 ruzie mee, terwijl een andere jongen mij toen heel liefdevol opving dus eigenlijk was het niet eens vreemdgaan voor mn gevoel.

--> Ik heb nog nooit een partner gehad die vreemdging. Voor zover ik weet dan

--> Ik en mn vriend hebben afgesproken dat wel te doen, maar eigenlijk is de afspraak onzinnig, omdat het toch niet gebeurd

--> Ligt eraan welke reden maar als het 'zomaar voor de fun' is, issie dead meat.

--> Een keuze, ik ben niet iemand die ze alle 2 aan het lijntje houdt, uiteindelijk maak je toch wel een keuze, je hebt toch een bepaald gevoel méér bij een van de twee? Kzou sowiezo nooit op 2 tegelijk verliefd kunnen zijn.

ZO, dat was flink typen

XxxX ~°May°~
Oud 03-03-2002, 15:21
Verwijderd
Daantje wat heb ik jou humor gemist deze week
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 15:24
AMDFreak
AMDFreak is offline
Kep nog geen liefje.. (inreallife dan he)
maar als ik die gene @ Msn zou ontmoeten.. dan zou ik zeker nie vreemd gaan.. nu maar hopen dat zij dat ook niet doet!
Oud 03-03-2002, 22:33
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline

nee, nooit

Ja, ze vertelde het zelf (wat ik wel hartstikke goed en eerlijk van haar vond)

Ik denk dat ALS ik zoiets ooit eens zou doen, dat ik het dan wel eerlijk zou vertellen. Als ze het dan zou uitmaken zou het dan gewoon mn eigen stomme schuld zijn. Ik zou sowieso niet kunnen leven met al die schuldgevoelens, als ik het haar niet zou vertellen.

(is me dus al een keer gebeurd)..ik werd niet echt boos op haar, maar was wel heel erg gekwetst....

Ik maak een keuze. Ik ga dan niemand aan het lijntje houden.
Oud 04-03-2002, 11:25
eden6
eden6 is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Nee nooit gedaan.

Citaat:
Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan? zo ja ,hoe kwam je hierachter?
Ik ben nu single maar ik heb wel eens een vriendje gehad die met een ander zoende hij heeft verder niets met haar gedaan. Zei hij.

Citaat:
Ja.

Citaat:
Teleurgesteld. Als het 1x gebeurt is, hij er spijt van heeft en het me eerlijk verteld wil ik hem misschien vergeven maar anders ga ik er geen energie meer insteken!

Citaat:
Kiezen.

Oud 04-03-2002, 18:48
1. Nee, dat zou ik nooit doen, alle mensen die het wel doen beschouw ik als lafaards die duidelijk hun problemen met hun partner niet kunnen/willen uitpraten.
2. Nee, mijn vriend (ook al woont hij in Ierland) zou dat nooit ofte nimmer doen, ik vertrouw hem helemaal!
3. Ja, ik zou het eerlijk vertellen, met leugens kom je op een gegeven moment toch niets verder.
4. Ontzettend kwaad zijn en hem geen tweede kans gunnen. Hij weet hoe ik over dit soort dingen denk.
5. Kiezen...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:04
Amidala
Amidala is offline

Nee

Nee

Zou het waarschijnlijk wel eerlijk tegen hem zeggen ookal weet ik zeker dat dat het eind van de relatie zou betekenen. Kan niet liegen over zoiets.

Uitmaken en hoef dan ook niks meer van 'm t horen.

Hierbij kun je toch niet gaan combineren?!! Dus: een keuze maken.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:

Ja. 3 keer gebeurd en nooit meer. Beetje vaag

Citaat:

uhh tja,we spreken af je mag 1 vraag overslaan

Muts ben je

Citaat:

Ja, me vriend, ten minste het is nu half uit omdat ik heb toegegeven dat ik ben vreemdgegaan is met de beste vriendin van me nicht gegaan (me nicht woont in hetzelfde dorp als me vriend) En dat heb ik van me nicht gehoord.

Citaat:

Ja dat heb ik wel eerlijk gezegd. Ik ben misschien vals dat ik het doe, maar ik geef het wel eerlijk toe, en laat de keus bij hem.

Citaat:

Ligt eraan of hij het zelf toegeeft, of met wie. En hoeveel ik van hem hou, bij Bas had ik het bijv niet erg gevonden, omdat ik hem nooit kwijt zou willen (oh nee ik ben hem kwijt ) En idd het zou hypocriet zijn als ik boos zou worden.

Citaat:

Hahahahah deze is leuk Ik kies voor me eigen vriend is maar weer gebleken, en nu ben ik hem alsnog kwijt

En Daantje, mijn complimenten, zelfs als ik me ontzettend klote voel kan ik nog lachen om zo'n topic van jou

[Dit bericht is aangepast door testout.com (04-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 13:18
Verwijderd
kusje terug Julia
je weet dat je zoveel mooier bent als je lacht

Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 13:33
meissie 1982
meissie 1982 is offline
eeh tja helaas weleens gedaan(met mijn ex hoor niet met mijn schatje van nu), maar ik ben er tegen hoewel het je relatie misschien we spannend houdt

Laten we hopen van niet, nou ja een ex (een andere als daarnet) maar ja dat was te verwachten. Als mijn lieffie het nu zou doen zou ik neerstorten ter aarde denk ik!

Tja ik weet het niet hij zou het aan me merken denk ik en die ene keer niet want het stelde helemaal niks voor! ik zou hemonnodig pijn hebben gedaan en ik denk dat het dannooti meer goed ozu komen terwijl ik heel veel van hem hield!

ik zou ter aarde neerstorten denk ik

het zou ongeloofelijk fijn zijn als je af en toe eens met een ander mag zoenen, maar ja het kan niet hoor! 2 mensen tegelijjk zou ik niet kunnen zouden ze allebei zo achter zijn bij mij!
Oud 05-03-2002, 21:15
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:
kusje terug Julia
je weet dat je zoveel mooier bent als je lacht
*bloos* Je bent een lieverd, ook al hoor je het niet uit me eigen mond (typen is zo veel makkelijker) Je bent echt lief. En dankje. Kus
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 22:59
drama
drama is offline
Vreemdgaan is voor losers.

Is echt het trieste en kwetsende iets wat je kunt doen binnen een relatie. Dood aan alle vreemdgaanden.
Reageren

Regels voor berichten