Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
offtopic: je moet schrijver worden man! een leuke vergeluiking, heb me echt doodgelachen om dit stukje, het heeft ook wel iets tragisch. Ik herken trouwens de computer nervositeit. Mijn vriend klikte ook snel het msn schermpje weg toe hij ontmaagd was. ( ochja het had wel wat vertederends ![]() [/B][/QUOTE] dank u mevrouw !! |
![]() |
|
Naar mijn mening zijn vreemdgangers gewone hersenloze sukkels die alleen maar hun lul/kut achterna lopen.
Sorry hoor, maar ik denk dat iemand die van te voren niet kan inschatten wel verdriet je hier iemand mee aan kan doen, dat die persoon gewooon DOM is.
|
![]() |
1. Nee ik ben nooit vreemdgegaan zoveel meiden kan ik niet eens krijgen, ook al zou het kunnen dan had ik het nog niet gedaan.
2. Niet dat ik het weet. Maar ja het is uit, dus het interresseert me niks meer. 3. Ik denk het wel, maar ik zorg ervoor dat zoiets nooit gebeurd 4. Behoorlijk boos, maar maak het niet meteen uit ofzo eerst wil ik weten waarom en hoe en wat? en dan zie ik wel verder hoe ik erop reageer. 5. Een keuze natuurlijk. Ga toch niet 2 meiden kwetsen. p.s. (later zeer loze toegevoegte opmerking) Boendien de straf van 2 vriendinnen tegelijk is 2 schoonmoeders. Houdoe en bedankt the conquer
|
Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd?
Een keertje gebeurd. Ik had net een jongen leren kennen..we hadden wat maar pas een week, had hem 1 keer gezien...was nog niet echt verliefd en tja, toen stond er op de camping een leuke buurjongen.. Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan? zo ja, hoe kwam je hierachter? Voor zover ik weet is zijn mn 2 exen niet vreemdgegaan Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat? Ja, ik zou het ook niet voor me kunnen houden en ik zou met een schuldgevoel blijven rondlopen Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ? Tot ziens, jou hoef ik niet meer...Ik zou het vreselijk vinden... Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze? Ik zou gaan afwegen, wuhahhaa klinkt stom...maar ik zou gewoon een keuze maken. Als je van twee walletjes ee tsk tsk, dat is gewoon ronduit hoerig |
![]() |
|
1. Nee, nooit vreemdgegaan.
2. M'n ex ging vreemd met haar ex toen ik nog een relatie met d'r had. Nogal complex verhaal. 3. Ik heb me voorgenomen nooit vreemd te gaan. 4. Pissig. Wraakstemming misschien. Wel afhankelijk van de manier 'waarop'. Of ik het uit maak is afhankelijk van op welke manier ze vreemdgegaan is. Een slippertje is te vergeven, een schaduwrelatie niet. 5. Er is altijd 1 leukste. Ik vind het hypochriet om dan met 2 mensen aan te houden, dat is van twee walletjes eten. |
![]() |
|
vraag 1> Ja ben 1 keer vreemdgegaan en zou het nou absoluut nooit meer doen. t voelt best wel kut dus vandaar.
vraag 2> Niet dat ik weet in iedergeval. vraag 3> Ja ik kan het niet eens voor me houwe. Ik moet het wel zegge, want anders zit het echt 24 uur per dag in me kop. en dat is zeker irri. vraag 4> Ik zou best boos en verdrietig zijn. Ik zou denk ik eerst ff prate en als ik het er nie eens mee zou zijn, zoukt uitmake. vraag 5> Ja dat lijkt me wel irri zeg!!! Is me geloof k nog nooit overkome. Maar ik zou er in ieder geval geen twee tegelijk wille. alhoewel....hmm. haha nee hoor.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1- Ik ben nooit echt vreemdgegaan, het zat een beetje raar in elkaar. Helemaal in het begin dat ik wat met m'n vriend kreeg (2 jaar geleden) wist ik niet of ik nu wel of niet wat met m'n vriend had (had hem 2 keer gezien en toen hadden we gezoend, maar door omstandigheden en z'n vrienden dacht ik dat we niet echt wat met elkaar hadden) en toen hij er een avond niet was heb ik met iemand anders gezoend. Het weekend daarna bleek dat m'n vriend toch dacht dat we wat met elkaar hadden, en een maand erna heb ik het hem eerlijk verteld. Maar ik kan het niet qualificeren als echt vreemdgaan, en hij vond dat ook niet.
2-De vriend die ik nu heb is nooit vreemd gegaan, naar mijn idee dan ![]() 3-Ja, ik vertel het eerlijk. Ik kan zoiets niet achter houden. 4-Heel boos denk ik. In het verleden was ik wel altijd heel boos. En verdrietig. 5-Ik heb het gehad dat ik verliefd ben geworden op iemand anders toen m'n vriend 2 maanden weg moest. Ik ben toen niet vreemd gegaan ondanks dat ik het had gekund en de verleiding soms groot was. Ik heb het geprobeerd te verzwijgen voor m'n vriend maar ook dit kon ik niet toen de andere jongen in kwestie er op een avond ook was. Ik heb het toen m'n vriend verteld dat ik ook verliefd was op iemand anders en toen moest ik een keuze maken van hem, en heb voor m'n vriend gekozen. dat waren de antwoorden ![]()
|
Nu niet meer... vroeger had ik van die momenten ![]() Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan ? zo ja ,hoe kwam je hierachter ? mijn huidige partner niet nee, denk ik... Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat ? Nou, ik denk dat ik het wel eerlijk zou zeggen jah Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ? mja.. die kill hoef ik dus nooit meer te zien (kom op we zijn een half jaar bij elkaar) en wat ik met die sma doe... dat zie ik dan wel Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze ? mja.. ik denk dat ik een keuze maak (ik zit nu al ik zo'n situatie namelijk ![]() xxx=jes indo shorty
|
1 - Heb het wel eens gedaan. 2x. Stom van me.
Ik heb er veel spijt van gehad. 2 - Mijn ex vriend is wel eens vreemd gegaan. Ik ben er toen via iemand anders achtergekomen. Maar anders had hij het me wel verteld. 3 - Ik heb het de laatste keer niet verteld.. 4 - Ik zou boos worden.. En me verdrietig voelen. 5 - Ik heb in deze siutuatie gezeten, ben er zelfs net pas uit. Altijd een keuze maken.
|
Verwijderd
|
[b]Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd? Neej, nooit gedaan... niet van plan. Denk dat dr dan iets niet goed zit. Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan? zo ja, hoe kwam je hierachter? Mwoah. we hadden 1 x gezoend en we wisten wel dat we nog een x gingen zoenen en tussen de 1e 2 keren heeft hij met een ander gezoend. Zelf verteld. Maar k was wel flink pissed.. majah we hadden nog nix ofzo duz. Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat? Uhm sjaah.. Denk ut wel. Kan niet liegen duz. Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ? Ik wor heeeeeeel erg kwaad en maak t dan uit. en ga ik liefdesverdriet hebben en mezelf heel zielig vinden enzo. Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze? whaah.. Dat kan ik me du z ECHT niet voorstellen. Denk dat ik dan zou kiezen ofzoow. kuzziess |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chanel ![]()
|
Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd??
Wel eens gedaan Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan? Nee, niet dat ik weet. Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat? Toen niet verteld, wel uitgemaakt. De liefde was er toch niet meer, ik vond het niet nodig om hem extra te kwetsen. Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je? Ligt eraan wie het is, wat de situatie is, hoeveel ik voor hem voel, hoever hij is gegaan etc. Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze? Ik maak een keuze.
|
![]() |
*Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd ? ?
-Nee ! *Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan ? zo ja ,hoe kwam je hierachter ? -Niet dat ik weet, weet eigenlijk zeker van niet. *Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat ? -Ja ! *Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ? -Boos. *Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze ? -Ga er vanuit dat dat nooit zal gebeuren.
|
Nooit gedaan en ook zeker niet van plan ook niet. Ik ben dr ook 100% van overtuigd dat ik het nooit zal doen Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan? zo ja, hoe kwam je hierachter? Ik verdenk iemand er wel van ja. Hoe ik erachter kwam? Hij is gewoon een vette eikel en ik was toen heel naief dus ja... Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat? Ik ga dr nog steeds vanuit dat ik nooit vreemd zal gaan. Maar ik denk (let op: denk) dat ik het hem wel zou vertellen ja Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ? Ik zou me verraden voelen, zijn liefde voor mij is dan blijkbaar niet groot genoeg, dus.... dumpen. Zo iemand is mij niet waard. Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze? Niet gaan combineren in ieder geval, wat ik wel zou doen weet ik niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. GA JE ZELF WEL EENS VREEMD?
Nee dat is eigenlijk niet de bedoeling maar is wel pas eens gebeurd (alleen even gezoend met een ander, was carnaval, waren beide dronken). 2. IS JE PARTNER WEL EENS VREEMDGEGAAN? Voor zover ik weet nog geen van allen ![]() 3. VERTEL JE HET OOK EERLIJK ALS JE ZELF VREEMDGAAT? Uuhm... nee ik heb het niet gezegd, was wel de bedoeling maar een van z'n vrienden had het al gezegd. Maar hij heeft er tegen mij niks meer over gezegd, dus dan hou ik verder ook m'n bek. 4. JE PARTNER GAAT VREEMD, HOE REAGEER JE? Nou ik zou het echt niet pikken als m'n vriend vreemd ging. Tenminste, ik zou echt heel kwaad zijn, maar misschien kreeg hij nog wel een tweede kans. Ligt eraan hoeveel zin ik dan nog in die relatie heb. 5. HET LOOPT UIT DE KLAUWEN, JE WORDT VERLIEFD OP 2 MENSEN, JE BEDENKT DAT JE DE JOB BEST KAN COMBINEREN, OF MAAK JE GEWOON EEN KEUZE? Twee tegelijk zou ik nooit doen, dat komt toch gegarandeerd uit. En dan zou ik op den duur toch meer voor de een dan voor de ander gaan voelen. En ik zou er ook niet aan moeten denken dat m'n vriend zoiets zou doen.. dus ik doe het dan ook niet. |
![]() |
|
Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd ? ?
--> Ik ben wel eens vreemdgegaan tegenover een toenmalig vriendje, maar daar had ik 24/7 ruzie mee, terwijl een andere jongen mij toen heel liefdevol opving dus eigenlijk was het niet eens vreemdgaan voor mn gevoel. Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan ? zo ja ,hoe kwam je hierachter ? --> Ik heb nog nooit een partner gehad die vreemdging. Voor zover ik weet dan ![]() ![]() Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat ? --> Ik en mn vriend hebben afgesproken dat wel te doen, maar eigenlijk is de afspraak onzinnig, omdat het toch niet gebeurd ![]() Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ? --> Ligt eraan welke reden maar als het 'zomaar voor de fun' is, issie dead meat. Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze ? --> Een keuze, ik ben niet iemand die ze alle 2 aan het lijntje houdt, uiteindelijk maak je toch wel een keuze, je hebt toch een bepaald gevoel méér bij een van de twee? Kzou sowiezo nooit op 2 tegelijk verliefd kunnen zijn. ZO, dat was flink typen ![]() ![]() XxxX ~°May°~
|
Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd ? ? nee, nooit Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan ? zo ja ,hoe kwam je hierachter ? Ja, ze vertelde het zelf (wat ik wel hartstikke goed en eerlijk van haar vond) Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat ? Ik denk dat ALS ik zoiets ooit eens zou doen, dat ik het dan wel eerlijk zou vertellen. Als ze het dan zou uitmaken zou het dan gewoon mn eigen stomme schuld zijn. Ik zou sowieso niet kunnen leven met al die schuldgevoelens, als ik het haar niet zou vertellen. Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ? (is me dus al een keer gebeurd)..ik werd niet echt boos op haar, maar was wel heel erg gekwetst.... Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze ? Ik maak een keuze. Ik ga dan niemand aan het lijntje houden.
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
1. Nee, dat zou ik nooit doen, alle mensen die het wel doen beschouw ik als lafaards die duidelijk hun problemen met hun partner niet kunnen/willen uitpraten.
2. Nee, mijn vriend (ook al woont hij in Ierland) zou dat nooit ofte nimmer doen, ik vertrouw hem helemaal! 3. Ja, ik zou het eerlijk vertellen, met leugens kom je op een gegeven moment toch niets verder. 4. Ontzettend kwaad zijn en hem geen tweede kans gunnen. Hij weet hoe ik over dit soort dingen denk. 5. Kiezen... |
![]() |
|
Vraag 1. Ga je zelf wel eens vreemd ? ?
Nee Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan ? zo ja ,hoe kwam je hierachter ? Nee Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat ? Zou het waarschijnlijk wel eerlijk tegen hem zeggen ookal weet ik zeker dat dat het eind van de relatie zou betekenen. Kan niet liegen over zoiets. Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ? Uitmaken en hoef dan ook niks meer van 'm t horen. Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze ? Hierbij kun je toch niet gaan combineren?!! Dus: een keuze maken. |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja. 3 keer gebeurd en nooit meer. Beetje vaag ![]() Citaat:
Muts ben je ![]() Citaat:
Ja, me vriend, ten minste het is nu half uit omdat ik heb toegegeven dat ik ben vreemdgegaan is met de beste vriendin van me nicht gegaan (me nicht woont in hetzelfde dorp als me vriend) En dat heb ik van me nicht gehoord. Citaat:
Ja dat heb ik wel eerlijk gezegd. Ik ben misschien vals dat ik het doe, maar ik geef het wel eerlijk toe, en laat de keus bij hem. Citaat:
Ligt eraan of hij het zelf toegeeft, of met wie. En hoeveel ik van hem hou, bij Bas had ik het bijv niet erg gevonden, omdat ik hem nooit kwijt zou willen (oh nee ik ben hem kwijt ![]() Citaat:
Hahahahah deze is leuk ![]() ![]() En Daantje, mijn complimenten, zelfs als ik me ontzettend klote voel kan ik nog lachen om zo'n topic van jou ![]() [Dit bericht is aangepast door testout.com (04-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
eeh tja helaas weleens gedaan(met mijn ex hoor niet met mijn schatje van nu), maar ik ben er tegen hoewel het je relatie misschien we spannend houdt Vraag 2.Is je partner wel eens vreemdgegaan? zo ja, hoe kwam je hierachter? Laten we hopen van niet, nou ja een ex (een andere als daarnet) maar ja dat was te verwachten. Als mijn lieffie het nu zou doen zou ik neerstorten ter aarde denk ik! Vraag 3. Vertel je het ook eerlijk als je zelf vreemdgaat? Tja ik weet het niet hij zou het aan me merken denk ik en die ene keer niet want het stelde helemaal niks voor! ik zou hemonnodig pijn hebben gedaan en ik denk dat het dannooti meer goed ozu komen terwijl ik heel veel van hem hield! Vraag 4. Je partner gaat vreemd,hoe reageer je ? ik zou ter aarde neerstorten denk ik Vraag 5. Het loopt uit de klauwen,je word verliefd op 2 mensen, je bedenkt dat je de job best kan combineren,of maak je gewoon een keuze? het zou ongeloofelijk fijn zijn als je af en toe eens met een ander mag zoenen, maar ja het kan niet hoor! 2 mensen tegelijjk zou ik niet kunnen zouden ze allebei zo achter zijn bij mij!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde en angst Thee Muts | 31 | 14-08-2006 02:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Korte gedichten topic Diary of Dreams | 500 | 14-07-2006 23:11 | |
Liefde & Relatie |
omgang met mensen die vreemdgaan Verwijderd | 76 | 01-05-2004 20:23 | |
Liefde & Relatie |