![]() |
||
Citaat:
1 keer per week 30 min. voor en 30 achter is nog wel redelijk. Al zou ik weer een kwartier doen ipv 30 min. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal is het erger als je bv als kind flink verbrand bent in je gezicht, maar ook als je dus veel in de zon bent, je hui dwordt minder elastisch etc. etc. etc. Je kunt dit process geloof ik nog tegenhouden door een of andere behandeling als je nog vrij jong bent... maar daarna wordt het steeds moeilijker om de huid weer te repareren. 2 keer in een week een uur is hartstikke lang, het ligt er ook aan wat voor zonnebank je hebt... die ze bij sportscholen hebben is de max meestal 20 a 25 minuten als je in het laatste van je kuur zit |
![]() |
|
Zonnebank is ongezond, mensen die onder de zonnebank gaan vind ik dom.
![]() Voor de mensen die het gezond verstand missen om tot dezelfde conclusie te komen zal ik het even toelichten: Je hebt UV-straling nodig om vitamine D aan te maken, maar de blootstelling aan de zon in het dagelijks leven is al genoeg voor ruim voldoende vitamine D. Verder heeft UV-straling ook veel nadelige effecten, bijvoorbeeld huidkanker en het sneller verouderen van de huid. Bruin worden gebeurt omdat de huid zichzelf probeert te beschermen tegen UV-straling. meer info |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebank bescherming Balance | 15 | 15-04-2009 14:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
wit rondje boven billen door zonnebank.. i'mstronger | 12 | 09-03-2005 15:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
na zonnebank Verwijderd | 9 | 16-02-2003 19:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk na zonnebank? Rembo | 6 | 29-04-2002 09:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebank enkel voor vrouwen? Jeronimo | 2 | 10-04-2002 18:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebank Henkbeckham | 19 | 04-02-2002 13:22 |