Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2004, 10:27
Woodstock
Woodstock is offline
in juli ergens, was ik op vakantie en toen ben ik keihard op m'n plaat gegaan. schaafwond in m'n voet, die heeft er een week of twee gezeten, blauwe knie met ook 'n schaafwond... die voet is weer helemaal heel en okee afgezien van een litteken, maar die knie, die is niet blij. net onder m'n knieschijf lijkt het nog steeds een beetje blauw en ook iets dikker dan de andere knie. als ik erop leun doet het onwijs zeer. wat zou dat kunnen zijn?
Oud 06-10-2004, 10:37
Verwijderd
mss gescheurde knieband owso.. zowieso ff naar de dokter gaan!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 13:53
Roos
Roos is offline
Ga even naar de dokter. blijkbaar is er nog steeds iets beschadigd
Oud 06-10-2004, 14:57
luchtballon
luchtballon is offline
ja, dokter dus.
Oud 06-10-2004, 17:41
Verwijderd
zeker even naar de dokter gaan, desnoods kan hij je doorverwijzen naar de orthopaed, en geloof me, daar komen mensen met minder ernstige klachten dan jij!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 19:56
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Ik maakte gister {dinsdag} een foute beweging en zit nu voor vijf dagen met een zwaar gekneuse knie thuis. Er zit heel veel vocht in, ik kan niet lopen het doet veel pijn als 'k beweeg (of als 'k een tijd niet beweeg)...
Overigens dacht ik dinsdag 'dat het wel meeviel' en heb met pijn en moeite de hele avond gewoon gelopen ik dacht morgen is het wel over of iig veel minder dus met een paracetamol naar bed gegaan vanmorgen kon ik me niet omdraaien en al helemaal niet opstaan dus toen naar de huisarts geweest... over 5 dagen moet ik terug komen dan kunnen ze zien of het de meniscus is (90% kans van wel) en als dat zo is krijg ik een operatie . Ik zou er dus wel ff naar laten kijken.
Oud 08-10-2004, 16:03
Woodstock
Woodstock is offline
brrr, 'n operatie. iig bedankt voor de tip iedereen.
Oud 08-10-2004, 16:52
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Het schijnt niet zo groot te zijn, maar een klein gaatje en 't is zo gebeurd (volgens mijn vader), maar ik zelf krijg er wel de bibbers van.
Oud 13-10-2004, 21:30
[Bart-de-Brabo]
[Bart-de-Brabo] is offline
Als ik jouw was zou ik wel zo snel mogelijk naar de dokter gaan... ik had 2 jaar terug ook iets verkeerds gedaan met m'n knie tijdens sporten waardoor ik een tijdje moeilijk liep en dat soort dingen... omdat ik er toch last van bleef houden ben ik naar de dokter geweest die me uiteindelijk doorstuurde naar de orthopedisch chirurg... daar kreeg ik een MRI-scan en daaruit bleek dat er iets mis was met m'n binnenmeniscus, meniscus en m'n kruisbanden en ik had vocht in m'n knie... ik moest rust houden ( 8 maanden! 'n hel voor iemand die sporten erg leuk vind...) Na die 8 maanden ben ik terug gegaan naar de orthopedisch chirurg en ik hoefde gelukkig geen (kijk)operatie... Hij heeft me wel gewaarschuwt dat ik rustig aan moest doen want als ik geopereerd zou moeten worden zou ik de kans lopen dat ik misschien de rest van m'n leven niet meer normaal kon sporten... (voetbal, handbal en alle andere sporten waarbij je veel moet lopen...)

Jah... dan ga je ff nadenken...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 21:32
Verwijderd
of misschien heb je een enorme bloeduitstorting in je knie.

edit: ik heb ook een kijkoperatie gehad. Het zijn twee gaatjes ongeveer een halve centimeter groot. Je wordt uiteraard verdoofd, maar je blijft wel bij. ik vond het niet pijnlijk en wel fascinerend om te zien

Laatst gewijzigd op 13-10-2004 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 21:35
[Bart-de-Brabo]
[Bart-de-Brabo] is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 08-10-2004 @ 17:52 :
Het schijnt niet zo groot te zijn, maar een klein gaatje en 't is zo gebeurd (volgens mijn vader), maar ik zelf krijg er wel de bibbers van.
Jah... een klein gaatje... iemand die ken van de vakantie heeft 2 littekens van zo'n 30 cm langs z'n knie lopen... 't is maar net hoe erg 't is... als ze bij een kijkoperatie zien wat er mis is proberen ze 't meteen te verhelpen...

Ik wil je niet bang maken hoor... Om je gerust te stellen, m'n scheikundeleraar had ongeveer 'tzelfde als jij... kijkoperatie... en inderdaad... 2 kleine littekentjes...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten