Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daar komt bij dat ik ook wel eens zo kan zijn, zoals hij. (en ik weet ook hoe ongelofelijk irritant het is, ja) Als de ander dan gewoon nee zegt en het ook echt niet doet, dan is het ook altijd snel weer over. En ik neem het die persoon dan nooit kwalijk. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jouw vriend zit maar misschien werkt het bij hem ook wel zo. Dat-ie het al bijna weer vergeten was op weg daarheen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gisteren heb ik hem duidelijk proberen te maken dat ik het echt heel gemeen en vervelend vond, volgens mij drong het wel door. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom een terug op deze wereld en probeer je hormonen eens wat meer onder controle te krijgen zeg! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als een meisje dat bij jou flikt dan is het ineens zielig blabla terwijl meisjes dus maar moeten accepteren dat een jongen vreemdgaat.. Rot toch op zeg.. Hij houdt zn lul maar in zn broek.. Triest mannetje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Psychologie |
Iets over mijn broer. Verwijderd | 19 | 14-10-2004 18:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Sport Verwijderd | 10 | 18-06-2004 22:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: te simpel Ieke | 0 | 31-01-2004 14:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!) Anne | 17 | 30-09-2002 17:08 |