Hai,
Ik heb (inmiddels al 1 jaar, 2 week en 3 dagen) een hele lieve vriend. Hij is helemaal fan van de band Racoon, en zit ook vaak met andere Racoonfans te chatten. Daar spreken ze dan ook af om samen naar een concert te gaan enzow. Nou, op die site heeft hij dus iemand leren kennen waarmeej hij heel goed kan praten en waarmeej hij gewoon goed kan opschieten. Hij is 18, en zij is 25 (en getrouwd). Nix mis meej... Maar toen ik haar voor het eerst zag kreeg ik zo'n vreemd gevoel... Ze behandelde me net alsof ik niet tussen haar en mn vriendje in mocht komen. Nouw, dat vonk al niet zo leuk, maar k d8 dat ik de enige was. Tot mn moeder zei dat zij wel een raar gevoel had bij M. (die vriendin...) Bleek dus dat ik niet de enige was. Ik had er met mn vriend over gepraat, maar hij bleef volhouden dat ze gewoon hele goeie vrienden waren. Nouw, en toch vind ik het moeilijk om um daar in te vertrouwen... Ook zei mn vriend laatst dat M. tegen hem had gezegt dat ze zich altijd heel erg op haar gemak voelde als ze bij hem was, en toen had hij dus gezegt dat hij het ook heel leuk vond als hij zag hoe vrolijk ze was als hij in de buurt was...
Het is een nogal onsamenhangend verhaal, en vast heel stom, maar ik weet het gewoon niet zo goed meer...