Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn voorspelling (het is waarschijnlijk een regenrace (met storm): 1. Raikkonen 2. Barrichello 3. Button 4. Alonso 5. R. Schumacher 6. Montoya 7. Fisichella 8. Webber Schumacher valt uit ![]() @ Big M: Die andere Renault gast is Villeneuve. |
![]() |
||
Citaat:
Ja inderdaad, misschien wordt zelfs door die storm de Grand Prix uitgesteld / afgelast. ![]() Gaan ze dan misschien naar een andere datum of zo of slaan ze een jaartje over? Mja, tis jammer als het niet doorgaat, alhoewel het mij persoonlijk niet veel uitmaakt, ik kan het toch niet zien. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb alleen de samenvatting gezien, en volgens mij was dat ook genoeg want op een paar mooie inhaalmanoeuvres en de botsing Rubinho-DC is er nix gebeurd. Schumi als van ouds, had ik ook dus verwacht. Ralf maakt een sterke come-back. Villeneuve valt nog wat tegen in de Renault. ![]() Het is trouwens opvalland dat het pas de eerste keer is dat Barrichello dit jaar uitvalt. ![]() De regie moest slecht geweest zijn? Kan nog wel een paar landen opnoemen waar de regie / dingen in beeld brengen bij Formule 1 slecht is (Canada, VS...), toen heb ik me ook zitten te ergeren. Nog 1 keertje dit jaar, en dan is het al weer voorbij.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Formule 1: programma volgend seizoen Verwijderd | 12 | 20-10-2003 20:08 |