Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 17:51
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
kweet nou dus echt helemaal niet meer wat ik moet doen..ik heb pas ook een topic geplaatst over ongeveer hetzelfde onderwerp maar die kan ik ff niet meer vinden
ik heb namelijk een vriend..kben een keer vreemd gegaan hij had mij vergeven, en alles ging gewoon weer verder.. nou was ik pas zonder hem uit en alleen al als ik met een andere jongen sta te praten komen er roddels dat ik vreemd ben gegaan enzo.. maarja volgens mij blijf ik dat nog wel een tijdje houden maarja..

maar eigelijk komt nou pas mijn probleem:
ik vind ook een andere jongen heel leuk en ik begin steeds meer voor em te voelen.. we smsen veel enzow en als hij dan een keer niet smst voel ik me gelijk klote..dis toch niet normaal?!?!
maarja ik weet dus echt niet wat ik moet doen... maar ik twijfel de laatste tijd ook beswel veel aan mn relatie met me vriend.. gewoon of ik er wel mee verder moet gaan enzo..of ik het nog wel wil...

heeft iemand mischien advies ofzo wat ik het beste kan doen?? alvast heel erg bedankt..!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2002, 18:08
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
kiezen: of je vriend en geen enkele andere jongen, of een andere jongen en andere contacten ( op liefdesgebied)

kies je niet, ben je niet te vertrouwen, en zou ik als je om je vriend geeft, het uitmaken
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:15
boardbabe
boardbabe is offline
je moet je gewoon inbeelden dat je je vriend hebt gedumpt voor die andere jongen, en dan nadenken of je spijt hebt...werkt bij mij wel soms
Oud 06-03-2002, 18:52
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
wat je ook doet, wees eerlijk tegenover je huidige vriend en die jongen waarmee je sms't.
en ga je gevoel achterna. Als je het alleen aan laat met je huidige vriend omdat je het zielig vindt om het uit te maken, ben je fout bezig, want hoe langer je wacht terwijl je weet dat het toch niks wordt, hoe pijnlijker het voor hem wordt.
suc6
Oud 06-03-2002, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Koningin van de Nijl schreef:
kiezen: of je vriend en geen enkele andere jongen, of een andere jongen en andere contacten ( op liefdesgebied)

kies je niet, ben je niet te vertrouwen, en zou ik als je om je vriend geeft, het uitmaken
Helemaal mee eens..

Dat-ie je terugneemt nadat je een keer bent vreemdgegaan is al heel wat. Als je daarna nog bij jezelf ontdekt dat je ook wel 'gevoelens' hebt voor iemand anders moet je het gewoon uitmaken, anders hou je hem aan het lijntje en ben je verkeerd bezig..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:14
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
thnxz allemaal voor jullie reacties..ik wil idd zo snel mogelijk een keuze maken omdat ik niemand pijn wil doen(dit doe ik uiteindelijk toch wel als ik weet wat ik moet doen, maar ik wil niet meer pijn doen..als je begrijpt wat ik bedoel..)
maar ik wil wel zeker van die keuze zijn..dus ik moet er nog wel heel goed over nadenken...

Kizzz

[Dit bericht is aangepast door B@DG!RLinLOVE (06-03-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten